Beata Kaim
- Posten blev oprettet 1 ugeBedømmelse: 1 ud af 5
Katastrofe
Den værste foundation i mit liv. Desværre blev jeg fristet af influenceranmeldelser. Den påføres dårligt. Efterlader striber. Ansigtet ser meget ældre ud. Godt, at jeg købte den mindre version, og jeg ville ikke fortryde at smide den ud. Det er endda spild af plads i skuffen.1 produkter i posten Katastrofe127 visninger - Posten blev oprettet 5 månederBedømmelse: 5 ud af 5Verificeret køb
Spændende
Duft ikke til at efterligne1 produkter i posten Spændende1075 visninger - Posten blev oprettet 5 månederBedømmelse: 5 ud af 5Verificeret køb
Fantastisk
Jeg anbefaler!1 produkter i posten Fantastisk1435 visninger