Annina
- Viesti luotiin 2 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Itselle juuri sopiva
Olin hieman varuillani tuotteesta luettuani sen aiempia arvosteluja, ajatellen onko tuote liian raju minulle. Mutta vaikka minulla on kuiva ja herkkä iho, en ole huomannut mitään negatiivisia vaikutuksia tuotteesta! Tämä toimii minulla hyvin päivittäisenä kuorintana kasvojen iholla. Iho tuntuu todella puhtaalta ja virkeältä tämän kuorinnan jälkeen. Mukana tuleva korkki on myös kätevä. #LYKOREVIEW1 product in post Itselle juuri sopiva1947 näyttöä - Viesti luotiin 2 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Loistava shampoo!
Minulla oli entuudestaan jo saman sarjan hoitoaine mihin rakastuin, jonka johdosta päätin ostaa tämän shamppoon. Shamppoo on olemukseltaan kevyt mutta vaahdottuu helposti. Pesun jälkeen hiukset on sileät ja pehmeät sekä tuoksuu ihanalta. Tuntuu ja tuoksuu kuin olisi käynyt kampaajalla. Kyseinen shampoo ja hoitoaine tuo minulle ihanaa arjen luksusta 🩷 #LYKOREVIEW1 product in post Loistava shampoo!500 näyttöä - Viesti luotiin 2 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Ihana tuote
Miellyttävän tuoksuinen ja riittoisa tuote! Tuntuu kevyeltä iholta, mutta silti kosteuttaa tehokkaasti. #LYKOREVIEW1 product in post Ihana tuote79 näyttöä - Viesti luotiin 2 vuotta sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Ihan ok
Tippoja täytyy mielestäni käyttää aika reilusti jotta väriä tarttuu ihoon. Ei myöskään pysy kovin pitkään iholla, maksimissaan 2-3 pesua niin väri on kokonaan kadonnut. #LYKOREVIEW1 product in post Ihan ok430 näyttöä - Viesti luotiin 2 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä tuote
Tämä on ollut itsellä käytössä nyt jo useamman kuukauden. Antaa hiuksille pesun jälkeen lisäpehmeyttä ilman että hiuksiin jää tahmainen tunne! Levittyy helposti pyyhekuiviin hiuksiin. #LYKOREVIEW1 product in post Hyvä tuote277 näyttöä - Viesti luotiin 2 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Riittoisa, hyvä tuote
4 tippaa kasvorasvan sekaan riittää tuomaan iholle kevyen päivetyksen ja hohdon. Ei myöskään kulu heti seuraavassa pesussa pois mitä jotkin vastaavat tuotteet ovat tehneet. Itse lisäilen siis vain muutaman päivän välein! #LYKOREVIEW1 product in post Riittoisa, hyvä tuote876 näyttöä - Viesti luotiin 2 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Mahtava hoitoaine!
Pitkään on ollut etsinnässä hoitoaine mikä saisi mun luonnostaan karheat ja ilmavat hiukset sileämmäksi ilman että latistaa niitä. Tämä hoitoaine todellakin tekee niin! Myös hyvän tuoksuinen tuote. #LYKOREVIEW1 product in post Mahtava hoitoaine!341 näyttöä