Annina

  • Viesti luotiin 2 vuotta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Itselle juuri sopiva

    Olin hieman varuillani tuotteesta luettuani sen aiempia arvosteluja, ajatellen onko tuote liian raju minulle. Mutta vaikka minulla on kuiva ja herkkä iho, en ole huomannut mitään negatiivisia vaikutuksia tuotteesta! Tämä toimii minulla hyvin päivittäisenä kuorintana kasvojen iholla. Iho tuntuu todella puhtaalta ja virkeältä tämän kuorinnan jälkeen. Mukana tuleva korkki on myös kätevä. #LYKOREVIEW
    1 product in post Itselle juuri sopiva
    1947 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 vuotta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Loistava shampoo!

    Minulla oli entuudestaan jo saman sarjan hoitoaine mihin rakastuin, jonka johdosta päätin ostaa tämän shamppoon. Shamppoo on olemukseltaan kevyt mutta vaahdottuu helposti. Pesun jälkeen hiukset on sileät ja pehmeät sekä tuoksuu ihanalta. Tuntuu ja tuoksuu kuin olisi käynyt kampaajalla. Kyseinen shampoo ja hoitoaine tuo minulle ihanaa arjen luksusta 🩷 #LYKOREVIEW
    1 product in post Loistava shampoo!
    500 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 vuotta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Ihana tuote

    Miellyttävän tuoksuinen ja riittoisa tuote! Tuntuu kevyeltä iholta, mutta silti kosteuttaa tehokkaasti. #LYKOREVIEW
    1 product in post Ihana tuote
    79 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 vuotta sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Ihan ok

    Tippoja täytyy mielestäni käyttää aika reilusti jotta väriä tarttuu ihoon. Ei myöskään pysy kovin pitkään iholla, maksimissaan 2-3 pesua niin väri on kokonaan kadonnut. #LYKOREVIEW
    1 product in post Ihan ok
    430 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 vuotta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä tuote

    Tämä on ollut itsellä käytössä nyt jo useamman kuukauden. Antaa hiuksille pesun jälkeen lisäpehmeyttä ilman että hiuksiin jää tahmainen tunne! Levittyy helposti pyyhekuiviin hiuksiin. #LYKOREVIEW
    1 product in post Hyvä tuote
    277 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 vuotta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Riittoisa, hyvä tuote

    4 tippaa kasvorasvan sekaan riittää tuomaan iholle kevyen päivetyksen ja hohdon. Ei myöskään kulu heti seuraavassa pesussa pois mitä jotkin vastaavat tuotteet ovat tehneet. Itse lisäilen siis vain muutaman päivän välein! #LYKOREVIEW
    1 product in post Riittoisa, hyvä tuote
    876 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 vuotta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Mahtava hoitoaine!

    Pitkään on ollut etsinnässä hoitoaine mikä saisi mun luonnostaan karheat ja ilmavat hiukset sileämmäksi ilman että latistaa niitä. Tämä hoitoaine todellakin tekee niin! Myös hyvän tuoksuinen tuote. #LYKOREVIEW
    1 product in post Mahtava hoitoaine!
    341 näyttöä