Astrid
- Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 2 / 5
Melko ok
Koin, että se antoi kosteutta, joka vain makasi kuin peite ihollani. Naamio istuu hyvin huonosti. Tuoksu oli makuuni liian voimakas, mutta se ei häiritse kaikkia. Se on halpa ja siinä on hyvä pakkaus, joka on helppo avata jopa ilman saksia. Suosittelen tätä niille, jotka haluavat kokeilla uusia naamioita, mutta eivät välitä tuoksusta. Se antoi silti kauniin hehkun. Annan tälle 2/5 #sence #cherry1 product in post Melko ok12 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 viikkoHei Astrid! 👋 Kiitos, että jaoit kokemuksesi naamion kanssa. Harmi, että istuvuus ja tuoksu eivät täysin vastanneet odotuksiasi. Tiedämme, että juuri tuoksu on hyvin yksilöllistä ja voi vaihdella paljon henkilöstä toiseen 🤍 Samalla olemme iloisia kuullessamme, että pidit kauniista hehkusta käytön jälkeen sekä kätevästä pakkauksesta. ✨ Ota rohkeasti yhteyttä, jos haluat vinkkejä juuri sinulle sopivasta naamioista. Kaikkea hyvää! 🌺
- Viesti luotiin 4 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5
Super!
Se muodostaa ohuen kosteuttavan kalvon, joka pehmentää huulia nopeasti, ja tuoksu on niin raikas. Se on kuin lempeä halaus mintun tuoksulla. Se sopii myös erittäin hyvin, jos huulet halkeilevat ja ovat kuivat, muutaman päivän käytön jälkeen huulet ovat raikkaat ja pehmeät. Koen, että minttuinen voi tehdä siitä hieman polttavan/pistelyn tunteen, se ei häiritse minua, mutta on hyvä tietää, kun aloittaa käytön ensimmäistä kertaa!1 product in post Super!187 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausi
Uusi setti 12.4.2026
Tämä setti onnistui aika hyvin designiltaan, mutta luulen, että kun tein gelX-tipit, toinen käsi meni vähän kiireessä, joten lopulta otin ne pois Dependsin kynsiöljyn avulla noin viikon jälkeen! Mutta anteeksi, miksi rakastan timanttikiviä, vain yksi keskellä tekee niin paljon designiin! Ne olivat kuitenkin todella kauniita, suosikkini oli varmaan se ranskalaistyylinen ja se violetti 💜, oli silmä, jonka mielestäni hallitsen aika hyvin! Kynnet eivät olleet niin kuluneet sen jälkeen. Olen myös huomannut, että kynnet voivat paremmin käsivoiteesta kuin kynsiöljystä, mutta aion alkaa käyttää molempia enemmän, koska haluan kasvattaa omat pitkät kynnet kesäksi! Kappale - Moa Lindgren - Kyyneleet klubilla #nails #lycko #depend #nailfactory - Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
L’Oréal Elnett vahva hiuslakka
Ostin tämän hiuslakan pienessä pakkauksessa, koska mielestäni arvostelut olivat sekä negatiivisia että positiivisia, eräänlainen jakaja. Käytin hiuslakkaa, kun olin tehnyt lämpövailla kiharoita tai kihartanut hiukset suoristusraudalla. Hiukset jäivät melko jäykiksi, en oikein pitänyt siitä. Kun oli kyse hiusten pitämisestä, se ei oikeastaan ollut hyvä tuote, hiukseni ovat erittäin paksut, joten tunsin vain, että jotkut hiusten osat eivät painuneet alas. Hinta oli ihan ok, mutta jos olisin tiennyt, ettei se ollut hyvä, en olisi ostanut sitä! #loréal25 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
Haul 🤍
Nämä tuotteet olivat sekä täydennysvarasto että joitakin uusia tuotteita kokeiltavaksi! Smuuti skin barrier oli pakollinen, kun sekä voide että puhdistusaine tarvittiin. Minulla on sekaiho, ja minun on vaikea löytää tuotteita kaikille kasvojeni eri alueille. Mutta tällä hetkellä minulla on rutiini, joka sopii minulle melko hyvin. Ostin uuden hiusmoussen, koska edellinen loppui, kuten näette aiemmissa julkaisuissa, se ei ollut kovin hyvä, joten on todella hauskaa kokeilla merkkiä, joka on hyvin pidetty (Umberto Giannini)! 🤩 Teen tietenkin arvosteluja, kun tuotteet ovat loppumassa. Minulla oli joitakin muita juttuja, joita halusin tilata, mutta ne olivat loppuunmyytyjä, minun piti oikeastaan julkaista tämä haul jo jonkin aikaa sitten, mutta videosani oli liian lyhyt, joten jouduin pidentämään sitä, joten lopussa on melko huono laatu!!!! #bylyko #smuutiskin #curlwhip3 tuotetta julkaisussa Haul 🤍882 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
Proffs maximum strong mousse- Arvostelu
Olen käyttänyt tätä moussea muutaman kuukauden ajan, ja tässä on mielipiteeni: Olen käyttänyt sitä muotoiluvälineenä, kun hiukseni ovat märät, ja slick back -tuotteena. En oikeastaan pitänyt moussea mitenkään erityisenä. Se piti aallot ylhäällä, mutta ei antanut haluamaani volyymia. Se painoi hiukseni yksinkertaisesti alas. Pakkaus oli vähän ärsyttävä, koska se meni rikki, kun tuotteesta oli jäljellä vähintään 25 %. Mousse oli tahmeaa kaikkialla ja koostumus oli hyvin tahmea, mutta silti kermaista. Kun käytin sitä slick back -tuotteena, se muodosti harjan vedot ja näytti todella rumalta, ja mousse hilseili rumasti. 4/101 product in post Proffs maximum strong mousse- Arvostelu114 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
Uusi setti 13/03 2026
Tein uuden setin, ja se oli vähän yritys tehdä vähän enemmän nude, mutta samalla ripauksella sinistä (lempivärini) Mutta tässä kuvassa on paljon kasvua, koska tämä on viikko myöhemmin, en voinut ladata muita kuvia. En tiedä miksi. #blå Mutta olin todella tyytyväinen ☺️. Ne on tehty builder-geelillä, mutta kynnet alla alkavat kasvaa todella pitkiksi, joten ensi kerralla ajattelin tehdä ranskalaiset kärjet eri väreissä. Olen huomannut, että mitä paremmin valmistaudun ja olen tarkka, sitä pidempään ne kestävät, ja se myös saa minut olemaan haluamatta, että ne irtoavat tai kuluvat liian aikaisin, koska silloin kynsi vahingoittuu, joten harkitsen peel off -pohjan ostamista, jotta kynnet kuluvat vähemmän, kun ne poistetaan. #nails 🤍🩵💙5 tuotetta julkaisussa Uusi setti 13/03 2026876 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
Missha- Alovera kasvonaamio
Tämä naamio oli erittäin kosteuttava eikä sisältänyt hajustetta, mikä oli miellyttävää! Suosittelen tätä erityisesti rasvaiselle/sekoitetyypin iholle, joka haluaa hieman lisäkosteutusta ilman, että se tuntuu liian raskaalta. Huomasin myös, että se vähensi punoitusta ja viilensi kasvoja. Toivottavasti pidätte tämän tyyppisistä videoista/arvosteluista! #ecense #alovera1 product in post Missha- Alovera kasvonaamio271 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
Uudet kynsit 14/02 2026
Tein kynnet jokin aika sitten. Tein GelX:n ja ne olivat kaikille sydänten päivälle. Käytin 1,5 tuntia valmisteluun, ja se oli todella sen arvoista. Otin ne pois viikon ja 4 päivän jälkeen, voin silti katua sitä, koska olin vain menettänyt 2 ja ne olisivat voineet kestää paljon pidempään. Kynneni olivat ihan ok kunnossa, mutta yksi oli kauheasti vaurioitunut, koska olin liian varomaton, kun otin kynnen pois, joten en ole tehnyt kynsiä ja pysyn tavallisessa kynsilakassa 💅. Mutta yli viikon kuluttua aion tehdä uuden setin, mutta omilla kynsilläni. Joten annan niiden kasvaa. Käytin Nail Factory Dependin ja by Lyckon tuotteita. #naglar #depend #nailfactory #allahjärtansdag Älä unohda tarkistaa Lyckon alennusta hiustuotteista.3 tuotetta julkaisussa Uudet kynsit 14/02 2026 - Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
Ota kylpy kanssani ❤️
Oli aika resetille ja mikä voisi olla parempaa kuin ASMR-kylpy. En ole lisännyt kaikkia vaiheita/tuotteita. Kirjoita ihmeessä, jos haluat hiusten muotoilurutiinin. #smuutiskin #system4 #hth4 tuotetta julkaisussa Ota kylpy kanssani ❤️453 näyttöä