Hedda
- Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Hehkuva!
Kevyt seerumi, joka antaa kauniin luonnollisen hehkun! Erittäin kosteuttava ja jättää ihon pehmeäksi!1 product in post Hehkuva!239 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Kaunis ja kosteuttava
Tuote kosteuttaa ja antaa kauniin hehkun! Patjoja on paljon, joten ne riittävät melko pitkään! Pidän pinseteistä, koska ne tekevät käytöstä hygieenisempää!1 product in post Kaunis ja kosteuttava27 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Super!
Erittäin hyvä aurinkovoide, joka ei tuoksu kovin voimakkaasti! Se on erittäin kevyt eikä jätä valkoista kalvoa iholle1 product in post Super!135 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Ihana!
Kevyt koostumus ja erittäin kosteuttava! Rakastan pakkausta!1 product in post Ihana!275 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
Todella hyvä!
Suloinen purkki ja hyvä koostumus. Sain todella pehmeät huulet!1 product in post Todella hyvä!105 näyttöä