Klara
- Viesti luotiin 1 vuotta sitten9 näyttöä
- Viesti luotiin 1 vuotta sitten5 näyttöä
- Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Pitää, mitä lupaa!!
Olen kärsinyt todella huonosta aknesta ja olen nyt paranemassa 🤩, mutta kamppailen sen sijaan pigmenttimuutosten ja arpien kanssa. Tämä on ABSOLUUTTISESTI tehnyt eron. Tapahtuuko se viikossa? Ei, mutta anna sille aikaa ja näet eron. Kaikki ei ole poissa, mutta tiesin senkin, koska se on melko syvällä ihossani. Seerumi toimii hyvin tonereiden/voiteiden/aurinkovoiteen kanssa ja tuntuu mukavalta iholla. Jos haluat seerumin, jolla on sama vaikutus, mutta hieman "parempi kokemus/tunne", niin Beauty of Joseonin Glow-Deep seerumi alpha arbutinilla on toiminut todella hyvin myös minulle!!1 product in post Pitää, mitä lupaa!!1933 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Toimii hyvin!
Ainoa huono puoli on, että nilkkahihnat venyvät jonkin ajan kuluttua, mutta minä vain "käännän" ne vähän käsivarteni ympäri, ja sitten ne istuvat hyvin.1 product in post Toimii hyvin!1658 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Toimii talvella, kesällä, syksyllä ja keväällä!!
Minulla on hieman öljyinen/yhdistelmä iho, joka talvella helposti kuivuu, ja olen aiemmin käyttänyt CeraVen voidetta. Se on myös todella hyvä, mutta halusin jotain eläinkokeetonta ja vegaanista, ja tämä toimii todella siihen!! Voit laittaa ohuen kerroksen, jos haluat, mutta myös kerrostaa, jos se on erityisen kuiva/kylmä! (Se on toiminut minulle, kun olen ollut hiihtolomalla vuorilla ⛄️) Rakastan "pumppua" ja koostumus toimii seerumien/tonerien päällä ja aurinkovoiteen alla, mutta olen myös useita päiviä vain tämän kanssa ihollani, ja se tuntuu myös todella hyvältä! Olen ollut SUURIA ongelmia aknen kanssa, ja tämä on toiminut super hyvin sekä pahimpina ihovaiheina että nyt, kun olen paranemassa ja kamppailen enimmäkseen pigmentaation kanssa! Uskon, että tämä toimisi käytännössä kaikille, ja se on ehdottomasti rahan arvoista! (Se tuntuu myös hieman "ylellisemmiltä" ja hienommilta kuin CeraVe)1 product in post Toimii talvella, kesällä, syksyllä ja keväällä!!2313 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Auttaa aknen jälkeiseen pigmentaatioon!!
Ennen kuin käytin tätä, käytin The Ordinaryn Alpha Arbutin -seerumia, josta myös todella pidin, mutta kun se loppui ja näin tämän alennuksessa, minun oli pakko kokeilla! Olen aiemmin kokeillut heidän tavallista glow-seerumiaan, joka oli myös todella ihana ja miellyttävä, mutta jos puhutaan oikeasta ”erosta ihossa”, valitsisin 100% tämän. Jos haluat jotain halvempaa, valitse TO, mutta tämä tuntuu ylellisemmältä ja mukavammalta, ja molemmat antavat erittäin hyvän tuloksen, vaikka käytät sitä vain kerran päivässä, (käytän sitä vain aamulla) jos olet, kuten minä, kamppaillut aknen kanssa ja yrität nyt vähentää pigmentaatiota & arpia. Ostan tämän 100% uudelleen. Se on hajusteeton, pehmeä ja ihana, ja antaa iholle hieman ekstra hehkua. En ole koskaan testannut BoJ-tuotetta, jota en olisi rakastanut!! (Suosittelen lämpimästi aurinkovoidetta ja heidän puhdistusbalmiaan)1 product in post Auttaa aknen jälkeiseen pigmentaatioon!!3930 näyttöä