Sabina

Lyko Creator
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 4 / 5
    Verifierad testare

    Fantastinen hehku

    Minulla on väri Space Cowboy. Täysin fantastinen hehku! Helppo saada pakkauksesta, ei tartu kansiin kuten monilla muilla, ja pidän todella siitä, ettei sitä tule kerralla liikaa. Yritin käyttää sitä vähän highlighterina kasvoilla, mutta mielestäni se ei toiminut niin hyvin. Mutta keholla sen sijaan!! Vau 😍 Kokeilin sitä kerran juhlaillassa, ja se pysyi yhtä kauniina, kun heräsin seuraavana päivänä 😍 #LYKOINFLUTESTER #urbandecay
    1 product in post Fantastinen hehku
    77 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 viikko
      Rakastan hehkua ✨ Näyttää todella hyvältä koostumukselta
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 5 / 5
    Verifierad testare

    Rakastan

    Rakastin edellistä koostumusta ja rakastan tätä! Meikki pysyy koko päivän (ja yön) ilman pienintäkään merkkiä rasvaisesta T-alueesta. En kokenut, että iho kiristyi tai mitään sellaista, vaan se tuntui hyvältä koko ajan! 😍 En oikeastaan ymmärrä, mitä ihmiset eivät pidä tässä 🥺 Pakkaus on mattapintainen ja se antaa upean "sumun". 10/10 siis⭐️⭐️⭐️ #LYKOINFLUTESTER #urbandecay
    1 product in post Rakastan
    309 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 viikko
      🩷🩷🩷
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Verifierad testare

    Ihana setti pienimmille!

    Todella kaunis ja hyvin suunniteltu vauvasetti! 🌿 3-vuotias tyttäreni oli niin iloinen, kun sanoin, että kaikki oli hänelle 😍 Kaikki tuotteet tuntuvat todella hellävaraisilta ja miedoilta iholla, ja huomaa, että ne ovat korkealaatuisia. Vartalopesu on supermieto ja öljy kosteuttaa hyvin ilman tahmaista tunnetta. Rakastan myös, että kaikki on hajusteetonta. Täydellistä herkkäihoiselle vauvalle. Vartalopesun "suihku" on hyvin pieni, ja öljyä on vaikea annostella liikaa, koska sitä tulee sopiva määrä. Tyttäreni iho tuli todella vauvanpehmeäksi 😍 Musliiniliinat ovat pehmeitä ja monikäyttöisiä, ja toilettilaukku on sekä kaunis että käytännöllinen. Tyttäreni nappasi ne heti ja oli niin iloinen 😄 Ainoa pieni miinus on harja, joka on vähän liian pehmeä, mutta se sopii varmasti vastasyntyneelle täydellisesti! Yhteenvetona todella hyvä setti ja täydellinen lahja pienille lapsille! 💛 #lykoinflutester #estellthild
    1 product in post Ihana setti pienimmille!
    226 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Hyvä budjetti

    Tämä ripsiväri on rehellisesti sanottuna todella hyvä budjetiksi. Se antaa kauniin pituuden, pysyy hyvin koko päivän ja on helppo pestä pois. Ainoa miinus, jonka voin antaa, on se, että se hieman murustuu PIENTÄN päivän jälkeen, mutta ei niin paljon, että se pilaisi koko meikin, ja sitten huomaan, että silmäluomilleni voi tulla vähän mustaa muutaman tunnin jälkeen. Mutta muuten - super!
    1 product in post Hyvä budjetti
    568 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 kuukautta sitten

    Mitä vähän meikkiä voi tehdä

    Ajattele, mitä vähän meikkiä voi tehdä 😍 käytän uusia tuotteita Gleeze:ltä😍
    8 tuotetta julkaisussa Mitä vähän meikkiä voi tehdä
    1981 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 kuukautta sitten
      Niin kaunis ☺️🩷
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 kuukautta sitten

    Gleeze

    Koko Gleezen kokoelma 🤩 tulee olemaan niin hauskaa kokeilla kaikkea!
    85 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 kuukautta sitten

    Rakastan luksusta

    Pelkkä se, että influensseritehtävä on ohi, ei tarkoita, että tuotteita ei enää käytetä😍 niin ylellistä käyttää joka ilta
    1 product in post Rakastan luksusta
    759 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 kuukautta sitten

    Uudelleensyntyminen

    Olen ollut kipeänä pahimmassa flunssassa ikinä nyt 2 päivää 🤒😷 Tunsin, että oli aika tulla taas ihmiseksi, vaikka olen edelleen puolikuollut 🤧 Nyt istun täällä kasvonaamio päällä, joka pitäisi olla vähintään 4 tuntia. Katsotaan, kestänkö niin kauan 🤭 Onko jokin tuote, josta haluaisitte kuulla lisää?🤩
    7 tuotetta julkaisussa Uudelleensyntyminen
    945 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 4 kuukautta sitten
      Rakastan tätä tuotetta ja erityisesti VT cosmetics
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 5 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Antaa vaikutusta

    Olen käyttänyt tätä lokakuun lopusta asti (tauko joulukuussa influensseritestitehtävien vuoksi🥳). Tein kunnollista tutkimusta ennen kuin aloin käyttää sitä, koska en todellakaan halunnut tehdä virheitä😂, joten puristan pieniä pisteitä koko kasvoille ja painan tuotteen kasvoihin. En levitä sitä, koska olen lukenut, että se voi vahingoittaa ihoa, joten taputtelen sitä enemmän sisään. Entä vaikutus? Se pistelee ja tuntuu lämpimältä kasvoissa sen jälkeen, mutta ei kivuliaalla tavalla, vaan enemmänkin siltä, että se todella antaa vaikutusta😆. Koen, että ihoni on saanut enemmän hehkua ja että tuotteet, joita laitan tämän jälkeen, todella saavat täyden vaikutuksen😍, mutta mietin oikeasti kokeilevani sitä 300:lla pian, koska ihoni on erittäin herkkä🙌.
    1 product in post Antaa vaikutusta
    2569 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 4 kuukautta sitten
      Kuulostaa mielenkiintoiselta… mutta tekeekö tuote itsessään mitään eroa vai onko se kiihdyttäjä (tai katalysaattori) muille tuotteille? Tuotekuvaus on hieman epämääräinen
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 5 kuukautta sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Verifierad testare

    Ihana mutta epäkäytännöllinen

    *tätä arvostelua varten olin myös tehnyt videon, mutta sovellus kaatuu vain, kun yritän ladata sen 😭* Kreemi on erittäin helppo levittää ja sillä on kevyt, miellyttävä koostumus, joka imeytyy nopeasti ihoon 😍 Se jättää ihon pehmeäksi ja sileäksi ilman tahmaista tunnetta. Tykkään myös siitä, ettei siinä ole voimakasta tuoksua, mikä tekee siitä hellävaraisen myös niille, jotka ovat herkkiä tuoksuille. Sisältö näyttää todella kauniilta, ja se on plussaa korjaavasta vaikutuksesta🧘🏼‍♀️ Kuitenkin koen pakkauksen hieman epäsiistiksi, koska se on purkki. Suosin mieluummin tuubipakkauksia. Lasipurkki voi olla liukas, erityisesti jos käsissä ei ole täysin kuivia käsiä, mikä tekee siitä helpon pudottaa lattialle. Samalla lasipakkaus tuntuu ylelliseltä ja eksklusiiviselta, joten se on sekä plussa että miinusta. #lykoinflutester #larocheposay
    1 product in post Ihana mutta epäkäytännöllinen
    157 näyttöä