Nathalie
- Viesti luotiin 2 päivää sittenArvosana: 2 / 5Verifierad testare
Kutisee
Olen jonkin aikaa testannut erilaisia Erborianin tuotteita, merkkiä, joka oli minulle aiemmin täysin tuntematon. Olen 36-vuotias ja ihoni on normaali, hieman kuiva nyt kesän aikaan ☀️ Tämä tuote ei valitettavasti sopinut minulle. Mielestäni se oli helppo levittää ja imeytyi nopeasti ihoon. Vaikka sen piti antaa mattaefekti, koin sen enemmän heleyttäväksi ✨ Koska minulla ei ole rasvainen iho, testasin tuotetta poikaystävälläni, jolla on rasvainen otsa. Iho tuntui vähemmän rasvaiselta hetken, mutta sitten rasvaisuus palasi 🙁 Suurin miinus minulle oli, että iho alkoi kutista tämän tuotteen takia 😬 Levittänyt tuotteen kasvojen kummallekin puolelle, ja ero ei ole niin suuri kuin olisi toivonut, vaikka suosin kosteuttavia tuotteita hieman kuivalle iholleni 🙃 #lykoinflutester #erborian1 product in post Kutisee19 näyttöä - Viesti luotiin 2 päivää sittenArvosana: 3 / 5Verifierad testare
Toivoin suurempaa vaikutusta
Olen jonkin aikaa testannut erilaisia Erborianin tuotteita, merkkiä, joka oli minulle aiemmin täysin tuntematon. Olen 36-vuotias ja ihoni on normaali, hieman kuiva kesäaikaan ☀️ Mielestäni tuote tuntuu kosteuttavalta ja imeytyy nopeasti ihoon jättäen hehkua ✨ Valitettavasti tuote jättää myös hieman kalvon/tahmeuden kasvoille, mikä tuntuu epämiellyttävältä lämpimällä ja hikoillessa. Olen kokeillut käyttää sitä yövoiteena, ja silloin kasvoilla on edelleen kalvo, kun herään. Olen kokeillut sekä glow- että matte-versiota, ja valitettavasti en koe suurta eroa tuotteiden välillä levityksen jälkeen, vaikka ne näyttävät erilaisilta 🤔 #lykoinflutester #erborian1 product in post Toivoin suurempaa vaikutusta62 näyttöä - Viesti luotiin 2 päivää sittenArvosana: 3 / 5Verifierad testare
Vaikea arvioida
Olen jonkin aikaa testannut erilaisia Erborianin tuotteita, merkkiä, joka oli minulle aiemmin täysin tuntematon. Olen 36-vuotias ja ihoni on normaali, hieman kuiva kesäaikaan ☀️ Olen käyttänyt tätä seerumia kasvorasvan alla ja myös aurinkovoiteen alla. Seerumi on helppo levittää ja tuote imeytyy nopeasti ihoon, mutta koen, että se jättää tahmean tunteen. Tuotteessa on mieto, miellyttävä tuoksu, joka häviää levityksen jälkeen 👃 Iho tuntuu silti kosteutetulta ja näyttää hehkuvammalta. Valitettavasti olen myöhemmin huomannut meikin "rullaantuvan" pois kasvoilta. Tämä tapahtuu usein, kun käytän seerumia. Siksi tämän tuotteen arvioiminen on vaikeaa. Pieni miinus on, että tuote kuluu nopeasti hinnasta huolimatta, vaikka käytän noin kaksi pumppausta levitykseen 😕 #lykoinflutester #erborian1 product in post Vaikea arvioida218 näyttöä - Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 4 / 5Verifierad testare
Kosteuttava aurinkovoide
Olen saanut jonkin aikaa kokeilla tuotteita merkiltä #cerave. En ole aiemmin kokeillut heidän tuotteitaan, mutta tunnen merkin 😊 Tämä on kevyt ja kosteuttava aurinkovoide. Voide imeytyy nopeasti ihoon eikä jätä valkoisia jälkiä. Mahdollisesti pitkän ajan jälkeen voin silti tuntea itseni hieman tahmeaksi. Iho näyttää kosteutetummalta. Olen testannut aurinkovoidetta vain vartalolla, jossa olen hieman kuivempi kuin kasvoissa ✨ Aurinkovoiteen tuoksu jää hieman jäljelle levityksen jälkeen, mutta se on miellyttävällä tasolla ☀️ #lykoinflutester1 product in post Kosteuttava aurinkovoide137 näyttöä - Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 3 / 5Verifierad testare
Näkymätön
Olen jonkin aikaa saanut kokeilla tuotteita merkiltä #cerave. En ole aiemmin kokeillut heidän tuotteitaan, mutta tunnen merkin 😊 Valitettavasti en ole ehtinyt kokeilla tätä aurinkovoidetikkua paljoa, koska käytän sitä pääasiassa silmäluomillani ja arvillani rannalla ollessani ⛱️ Tunne, jonka olen saanut, on, että tikku on melko tahmea suurimman osan päivästä, mikä saa minut olemaan laittamatta sitä kasvoilleni liikaa, mutta myös pöly ja vastaavat tarttuvat siihen, mihin olen sitä levittänyt arvilleni jaloissa. (Tämä on valitettavasti hyvin yleistä eri tikuissa, joita olen aiemmin kokeillut) 😕 Plussani ovat, että se ei polta silmiä, on helppo levittää, pehmeä huulilla ja se on todella näkymätön 👍 #lykoinflutester1 product in post Näkymätön26 näyttöä - Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 4 / 5Verifierad testare
Helppo levittää
Olen saanut jonkin aikaa kokeilla tuotteita #cerave -merkiltä. En ole aiemmin kokeillut heidän tuotteitaan, mutta tunnen merkin 😊 Mielestäni tämä kasvojen aurinkovoide oli erittäin helppo levittää, ja tuote tulee juuri sinne, minne haluat. Vältyt tahmealta kannelta, joka usein tulee, kun käyttää tuubia. Olen käyttänyt aurinkovoidettani päivävoiteena, koska sen pitäisi kosteuttaa, ja työskentelen paljon ulkona. Mielestäni kestää hetken, ennen kuin se imeytyy ja voi meikata, mutta sillä välin ehtii laittaa hiukset tai jotain vastaavaa ☀️ Olen tyytyväinen, koska se tekee tehtävänsä auringossa, se on hajusteeton ja antaa kauniin hehkun, mutta toivoisin hieman enemmän "hengittävyyttä", koska joskus tuntuu kuin kalvo kasvoilla, erityisesti hikoillessa 💦 #lykoinflutester1 product in post Helppo levittää52 näyttöä - Viesti luotiin 5 kuukautta sittenArvosana: 3 / 5Verifierad testare
Viilentävä vaikutus
Olen #lykoinflutester kokeillut muutamia erilaisia tuotteita #versoskincare. Ihoni silmien ympärillä voi olla kuiva. Minulla on myös geneettisiä pusseja silmien alla ja joskus vähän ylimääräistä turvotusta. Olen säilyttänyt näitä jääkaapissa saadakseni hieman lisäviilennystä silmien alle 🧊 Tyylikkäässä pakkauksessa on ylimääräinen kansi, jossa mukana oleva lasta säilytetään, kansi voi joskus olla hieman vaikea avata. Nämä laastarit ovat runsaassa seerumimäärässä, joka tippuu, kun otat ne ylös. Ne pysyvät paikallaan, mihin ne laitan, mutta minulla on vain hieman vaikeuksia istuvuuden kanssa. Mielestäni näistä tuntuu viilentävä ja kosteuttava vaikutus käytön aikana. Kuitenkin voin joskus hieroa "murusia" silmien ympäriltä pois jälkeenpäin. Muita vaikutuksia on vaikea nähdä, mitä ehkä odottaisi tältä hintaluokalta 💦1 product in post Viilentävä vaikutus114 näyttöä - Viesti luotiin 5 kuukautta sittenArvosana: 2 / 5Verifierad testare
Valitettavasti ei eroa
Olen #lykoinflutester roolissani saanut kokeilla muutamia erilaisia tuotteita #versoskincare -merkkiltä. Ihoni silmien ympärillä voi olla kuiva. Minulla on myös geneettisiä pusseja silmien alla ja joskus vähän ylimääräistä turvotusta 👀 Säilytin tätä silmämaskia jääkaapissa. Pakkaus on helppo avata. Osat ovat sitten kätevästi muovipakkauksessa, mikä tekee niiden levittämisestä helppoa 👍 Kokemukseni mukaan maski on hieman "paksu" ja vaikea muotoilla silmien ympärille, mutta se pysyy silti paikoillaan koko ajan. Tunnen, että kutittaa hieman. Kun sitten otan nämä pois, jäljellä ei ole juuri lainkaan ylimääräistä seerumia levitettäväksi, ja silmänympärys tuntuu edelleen hieman kuivalta. Valitettavasti en voi sanoa, että tämä teki mitään eroa minulle yhden käyttökerran jälkeen 😕1 product in post Valitettavasti ei eroa92 näyttöä - Viesti luotiin 5 kuukautta sittenArvosana: 3 / 5Verifierad testare
Olin toivonut enemmän kosteutusta
Olen #lykoinflutester saanut kokeilla muutamia erilaisia tuotteita #versoskincare:ilta. Ihoni talvella on normaali, mutta siinä on kuivuutta. Se voi joskus olla herkempi. Säilytin kasvonaamioni jääkaapissa saadakseni viileämmän tunteen. Ennen levittämistä olin käyttänyt kuorivaa kasvonaamiota, mikä antaa tunteen, että tarvitsisin lisäkosteutta, jota tämä naamio lupaa 💦 Ensimmäinen asia, johon reagoisin pakkausta avatessani, on se, että minulla on vaikeuksia löytää itse naamio, koska se on kaksiosainen ja sisältää useita ylimääräisiä "muovisuojuksia", mikä aiheuttaa hieman sotkua 😬 Kun sain naamion lopulta päälle, se näytti olevan hieman rikki nenän ympärillä. Siinä oli myös paljon "ylimääräistä" naamiota tuossa alueessa, jonka päätin leikata pois. Sitten alareuna liukui suuni yli koko hoidon ajan. Valitettavasti koin myös, että se kutitti. Tuloksena oli pehmeä kasvot, mutta olin toivonut enemmän kosteutusta 🧖1 product in post Olin toivonut enemmän kosteutusta107 näyttöä - Viesti luotiin 7 kuukautta sittenArvosana: 3 / 5Verifierad testare
Ei oikein sovi minulle
Olen #lykoinflutester testannut tätä settiä #rituals. En ole koskaan ostanut tältä merkiltä aiemmin, koska henkilökohtaisesti mielestäni heidän tuotteensa tuoksuvat liian voimakkaasti, eikä se valitettavasti miellytä minua 👃 Suihkovaahdotus: Tämä toimii suunnilleen kuin partavaahto. Minulla oli hieman vaikeuksia saada oikea määrä ulos, ensimmäisellä kerralla suuri määrä päätyi myös lattialle, koska liukastuin nappulalle. Mielestäni se tuntuu kosteuttavalta ja tekee ihosta pehmeän 🚿 Kuorinta: ensimmäinen asia, johon reagoisin, on se, miten tuote on purkissa, ymmärrän, että tätä ei aina voida välttää, mutta tuntuu aina siltä, että olet saanut liian pienen määrän tuotetta, kun se on "koverrettu" avattaessa. Tunnen selkeitä kuorintakiteitä, jotka auttavat poistamaan vanhaa ihoa ja antavat hierontatunteen 😊 Kehovoide: mielestäni voide imeytyy nopeasti ihoon. Valitettavasti tuoksu on erittäin voimakas heti levittämisen jälkeen, mutta se vaimenee melko nopeasti. Iho tuntuu hieman pehmeämmältä, mutta minä, joka olen hieman kuivan puolella, olisin tarvinnut enemmän kosteutta. Koen myös, että käsiin jää jonkinlainen "kalvo" jälkeenpäin.1 product in post Ei oikein sovi minulle401 näyttöä