Susanne Abbedissen

Lyko Creator
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 6 päivää sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Verifierad testare

    Melko ok

    Olen testannut NYX:n Hair And Body Fragrance Mist -tuotetta, ja mielestäni tuote on melko ok. Pakkauksen design on yksinkertainen ja kirkkaan pinkki, mikä mielestäni voi vaikuttaa hieman halvalta ja lapselliselta. Valitettavasti tämä ei ole ihan minun tyyliäni. Pakkaus on myös kovamuovia, mikä antaa halvan tuotteen vaikutelman. Suihke toimii hyvin, ja pullo istuu käteen käytön aikana mukavasti. Suihke jakaa tuotteen tasaisesti ja kevyesti levitettäessä. Tuoksu on vahvasti vaniljainen, mutta voi hieman haihtua levitettäessä. Tuoksu ei myöskään kestä kovin pitkään, joten sitä täytyy lisätä useita kertoja saadakseen pysyvän tuoksun. Pidän mistin käytöstä treenatessa, ja siihen tämä on todella hyvä. Valitettavasti koen tuoksun liian makeaksi käytettäväksi muuten arjessa. Kaiken kaikkiaan melko ok misti, mutta ei ihan minun makuuni. #lykoinflutester #nyx
    1 product in post Melko ok
    171 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 6 päivää sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Verifierad testare

    Melko hyvä

    Olen testannut NYX:n Fat Oil Body Butteria tuoksussa Suga Baddie, ja mielestäni tuote on melko hyvä. Tuotteella on yksinkertainen muotoilu kirkkaan vaaleanpunaisella värillä. Valitettavasti tämä muotoilu vaikuttaa mielestäni hieman halvalta ja lapselliselta, eikä se ole ihan minun tyyliäni. Purkki tekee onneksi erittäin helpoksi saada kaikki tuote purkista, mikä on plussaa! Tuoksu on melko voimakas vaniljan tuoksu, mutta antaa miellyttävän ja pitkäkestoisen tuoksun levitettäessä. Tuote on melko kermaista ja rasvaista koostumukseltaan, mikä tekee siitä erittäin sopivan käytettäväksi kuivilla alueilla kuten säärissä, kyynärpäissä ja vastaavissa. En suosittele tuotteen käyttöä vähemmän kuivilla alueilla, sillä se voi johtaa tukkeutuneisiin ihohuokosiin ja finnejä. Kaiken kaikkiaan se on erittäin hyvä tuote, ja voide on loistava erityisen kuivalle iholle! Valitettavasti muotoilu vetää hieman alas. #lykoinflutester #nyx
    1 product in post Melko hyvä
    108 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 6 päivää sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Verifierad testare

    Melko ok

    Olen testannut NYX:n Fat Oil Body Oil -vartaloöljyä tuoksussa Suga Baddie, mutta en ole varma, oliko se minulle sopiva. Design on hyvin yksinkertainen, mutta söpö. Ehkä vähän liian lapsellinen makuuni, ja voi vaikuttaa hieman halvalta. Tuotetta on helppo käyttää, ja se tulee kovamuovipullossa, jossa on pumpputoiminto. Yksi ensimmäisistä asioista, jotka huomaan, on tuoksu! Se on uskomattoman voimakas vaniljan tuoksu, mutta se on silti melko miellyttävä levitettäessä. Tämä tekee tuoksusta pitkäkestoisen, mikä on plussaa. Öljy on helppo levittää vartalolle ja asettuu kauniisti iholle. En myöskään kokenut ongelmia finnien kanssa öljyä käytettäessä. Valitettavasti en käytä vartaloöljyjä kovin usein, joten se ei ollut ihan minun juttuni. Design ei myöskään ollut täysin minun tyyliäni, ja tuoksu oli makuuni hieman liian makea. Annan tuotteelle kuitenkin 3 tähteä, koska öljy vaikuttaa olevan hyvälaatuista ja tuotteen tuoksu kestää. #lykoinflutester #nyx
    1 product in post Melko ok
    105 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Verifierad testare

    Luonnollinen, mutta vähän pigmenttinen

    Olen kokeillut Estée Lauderin Futurist Blushmakeria sävyssä Stolen Glance🩷 Minulla on yhdistelmäihotyyppi, jossa on taipumusta ruusufinniin, joka voi olla melko öljyinen T-alueella ja osittain kuivunut/kuiva ja reaktiivinen poskilla. Rakastan käyttää poskipunaa, joka tuo kasvoille eloa, ja erityisesti pidän voidemaisista poskipunista🥰 Tuote tulee tyylikkäässä ja eksklusiivisessa pakkauksessa, ja se muistuttaa huulituotetta. Levityspää on melko ohut, joten valitettavasti tuotteen saamiseksi putkesta on pakko painaa melko paljon. Olen levittänyt tuotteen kädelleni, häivyttänyt sen siveltimellä ja sen jälkeen levittänyt sen kasvoilleni. Levityksessä tuntuu, että väri on hyvin heikko, ja väriä saa saada paljon. Tämä saattaa johtua siitä, että levitän sen ensin kämmenelleni, kuten yleensä teen tuotteideni kanssa. Yleensä on etu, että väriä voi kerrostaa, mutta tässä tapauksessa tarvittiin todella paljon tuotetta halutun värin saavuttamiseksi. Silti tuote antaa erittäin luonnollisen lopputuloksen, mikä on suuri plussa🩷 Kaiken kaikkiaan tuote on ihan ok. Se on kaunis ja luonnollinen väri, mutta halutun värin kerrostamiseen tarvitaan melko paljon tuotetta. Liitän mukaan kuvia ennen ja jälkeen poskipunan levittämistä. Ensimmäinen kuva ihostani on ilman poskipunaa, toinen kuva on levittämisen jälkeen, ja viimeisessä kuvassa olen yrittänyt kerrostaa väriä. #lykoinflutester #esteelauder
    1 product in post Luonnollinen, mutta vähän pigmenttinen
    100 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
    Arvosana: 2 / 5
    Verifierad testare

    Ei suosikki

    Olen kokeillut Estée Lauderin Double Wear Stay-In-Place Concealeria sävyssä 2N🥥 Minulla on melko neutraalit alusvärit, ja kamppailen jonkin verran hienojen juonteiden ja sinisten sävyjen kanssa silmien alla💙 Yleensä en käytä peitevoidetta, koska en ole löytänyt sellaista, joka antaisi minulle haluamani luonnollisen lopputuloksen🥺 Ensinnäkin haluan mainita, että olin hyvin epävarma valitsemastani sävystä ja tajuan, että olen valinnut liian tumman sävyn🥺 Siksi en halua, että tämä vaikuttaa tuotteen arviointiin. Tuote tulee tyylikkäässä ja eksklusiivisessa pakkauksessa, ja myös tuotteen säiliö on hieno. Tuotteet levitetään melko suurella applikaattorilla, mutta pehmeällä ja kolmionmuotoisella tyynyllä levittämistä varten. Tämä tekee halutun määrän tuotteen levittämisestä helppoa hyvällä tarkkuudella🙌🏼 Valitettavasti en pitänyt tuotetta halutun lopputuloksen antavana, koska se asettui iholleni hyvin epäluonnollisesti. Tuote oli koostumukseltaan melko kuiva, ja yritin siksi olla levittämättä liikaa tuotetta. Se myös korosti hienoja juonteitani ja antoi melko oranssin ja sinisen värin silmien alle🥺 En ole käyttänyt tuotetta pitkään aikaan, joten valitettavasti en tiedä, miten tuote käyttäytyy päivän aikana. Kaiken kaikkiaan en valitettavasti pitänyt tuotetta halutun lopputuloksen antavana, mutta en tiedä, onko sillä tekemistä ihotyyppini kanssa. En myöskään ole suuri peitevoiteen fani, mikä todennäköisesti vaikuttaa arviointini😅 #lykoinflutester #esteelauder
    1 product in post Ei suosikki
    282 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 3 kuukautta sitten
      Haluaisin kokeilla tätä - olen testannut monia peitevoiteita, mutta tätä en ole koskaan kokeillut 🤍💌
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Verifierad testare

    Luonnollinen tulos

    Olen kokeillut Estée Lauderin Double Wear Stay-In-Place Makeup SPF10 sävyssä 2N1 Desert Beige🌵 Minulla on melko neutraalit alusvärit ja yhdistelmäihotyyppi, jossa on taipumusta akneen ja hienoihin juonteisiin. Normaalisti suosin meikkivoidetta, joka asettuu luonnollisesti ja kevyesti iholle, jotta iho näyttää tasaisemmalta ilman näkyviä merkkejä siitä, että käytän meikkiä🙌🏼 Ensinnäkin haluan mainita, että olin hyvin epävarma valitsemastani väristä ja ymmärrän, että olen valinnut liian tumman sävyn🥺 Siksi en halua tämän vaikuttavan tuotteen arviointiin. Tuotteet tulevat tyylikkäässä ja eksklusiivisessa pakkauksessa, ja tämä pätee myös tuotteen säiliöön. Valitettavasti minusta on hieman vaikeaa annostella tuotteen määrää, koska suosin tuotteen häivyttämistä kädellä siveltimellä. Toivottavasti tämä on tottumiskysymys, ja patentti tarkoittaa, että vähemmän tuotetta häviää, kuten esimerkiksi pumppujen tai applikaattoriharjojen kanssa🙌🏼 Muuten tuote oli helppo häivyttää kasvoille ja antoi melko luonnollisen tuloksen, jos unohtaa, että väri oli hieman liian tumma. Tuote antaa tasaisemman ihon sävyn, ilman että on kovin näkyvää, että käytät meikkiä🫧 Valitettavasti se voi tuntua hieman kuivalta koostumukseltaan ja osittain korostaa hienoja juonteita ja iho-ongelmia. En ole käyttänyt tuotetta pitkään aikaan, joten en valitettavasti tiedä, miten tuote käyttäytyy päivän aikana. Kaiken kaikkiaan se on melko hyvä tuote, joka täyttää vaatimukseni hyvälle meikkivoiteelle🤎 En kuitenkaan halua antaa tuotteelle huippupisteitä, koska se vaikuttaa hieman kuivalta. On kuitenkin suuri plussa, että tuotteessa on myös SPF10🌞 Toivon, että voin käyttää tuotetta, kun kesä lähestyy ja saan hieman rusketusta✨ #lykoinflutester #esteelauder
    1 product in post Luonnollinen tulos
    392 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 3 kuukautta sitten
      Haluaisin kokeilla tätä uutta koostumusta, olisi jännittävää nähdä, miten se vertautuu aikaisempaan koostumukseen, josta pidän 🥰 toisin kuin kaikki muut, olen oppinut arvostamaan meikkivoidetta ilman pumppua 🤍 LYKO 🩷 hauskaa, että otatte uusia tuotteita sisään, kun ne tulevat 😊
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 6 kuukautta sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Verifierad testare

    Antaa kauniin hehkun

    Poikaystäväni on kokeillut Lumene Nordic-C Feel Good Glow Gift Setiä kuukauden ajan, koska en voinut käyttää sitä itse (en kestä C-vitamiinia sisältävää ihonhoitoa kovin hyvin). Poikaystävälläni on normaali iho, vähän ongelmia aknen, tekstuurin jne. kanssa. Hänellä on kuitenkin melko paljon ryppyjä otsassa ja ihossa on hehkua puuttuu. Hän ei yleensä käytä mitään ihonhoitotuotteita, mikä tekee ihosta melko väsyneen ja kuivuneen. Tuotteiden pitäisi auttaa tekstuurin ja epätasaisuuksien kanssa sekä antaa iholle enemmän hehkua. Rypyt eivät siis ole parantuneet, vaikka C-vitamiinia sisältävät tuotteet yleensä tekevät niin. Poikaystäväni on käyttänyt tuotteita satunnaisesti kuukauden ajan, eli ei joka päivä. Hän mainitsee, että tuotteet ovat mukavia iholla ja tuntuvat hieman eksklusiivisilta. Tulokset ovat niin ja näin, sillä ne eivät ole tehneet suurta eroa. Silti tuotteet kosteuttavat ihoa enemmän, mikä automaattisesti parantaa kosteutusta ja vähentää tekstuuria. Myös näkyy, että iho on saanut enemmän eloa ja hehkua, mikä on erittäin positiivista. Kaiken kaikkiaan se on hieno paketti tuotteita, sillä se tuntuu erittäin eksklusiiviselta ja antaa hyvää kosteutusta iholle. Onko sillä vaikutusta pigmentaatioon ja hienoihin juonteisiin, on hieman vaikeaa arvioida poikaystäväni tulosten perusteella. Tästä huolimatta iho on kuitenkin kosteutettu ja hehkuva, mikä sopii hyvin nyt kylmässä. #lykoinflutester #lumene
    1 product in post Antaa kauniin hehkun
    479 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 6 kuukautta sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Verifierad testare

    Vaikeaa nähdä vaikutusta

    Olen nyt kokeillut Silk’n LED Face Mask 100:aa kuukauden ajan ja käyttänyt sitä suositusten mukaan parhaan vaikutuksen saavuttamiseksi. Olen käyttänyt sitä näin: - Ensimmäinen viikko joka 3. päivä 10 minuutin ajan, punainen ja sininen valo. - Toinen viikko joka toinen päivä 10 minuutin ajan, punainen ja sininen valo. - Kolmas viikko joka toinen päivä 15 minuutin ajan, automaattinen ohjelma. - Neljäs viikko joka tai joka toinen päivä 15 minuutin ajan, automaattinen ohjelma. Maski on erittäin joustava käyttää, sillä voit helposti liikkua vapaasti ja pitää silmät auki hoidon aikana. Maskissa on suoja silmien ympärillä, joka estää suurimman osan valosta silmien ympärillä. Maski on myös pehmeä ja joustava, joten sitä voidaan säätää haluamallasi tavalla. Valitettavasti se on hieman liian pitkä kasvoilleni, joten on vaikeaa saada se sopimaan täydellisesti silmien ja suun kohdalle. Minulla on yhdistelmä- ja herkkä iho, jossa on merkkejä aknesta ja punoituksesta. Kamppailen myös öljyn kanssa T-alueella ja kuivuneen ihon kanssa poskilla. Muuten minulla on merkkejä hienoista juonteista otsassa, kulmakarvojen välissä, silmien ympärillä ja "hymyjuonteista". Toivoin, että maski parantaisi osaa näistä ongelmista. Kuten kuvista näkyy, ei ole niin helppoa nähdä eroa ennen ja jälkeen kuukauden käytön maskista. Mielestäni ihoni on rauhoittunut hieman, koska se on vähemmän punainen ja kipeä/kuuma kuin aiemmin. Hienot juonteet ovat myös hieman vähemmän näkyviä. Valitettavasti koen nyt melko paljon enemmän finnejä kuin ennen maskin käyttöä. Tämä voi tietenkin olla täysin sattumaa, sillä kamppailen paljon hormonaalisen aknen kanssa. Minusta on hieman vaikeaa arvioida maskin vaikutusta, mutta haluan uskoa, että sillä on hyvä pitkäaikaisvaikutus. Kaiken kaikkiaan sanoisin, että se on erittäin yksinkertainen askel mahdollisesti parantaa ihon terveyttä, mutta onko sillä näkyvää vaikutusta minuun, on nyt ehkä hieman vaikeaa sanoa. Vaikka en voi nähdä merkittävää vaikutusta maskista ihollani, se varmistaa onneksi, että ihonhoitotuotteet, joita käytetään sen jälkeen, vaikuttavat paremmin ja imeytyvät paremmin ihoon. Siksi päättelen, että maski toimii todennäköisesti paremmin iholla, jolla on muita ongelmia kuin minulla, mutta toivon, että se toimii erittäin hyvin ennaltaehkäisevänä toimenpiteenä. #lykoinflutester #silkn
    1 product in post Vaikeaa nähdä vaikutusta
    7668 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 3 kuukautta sitten
      Ihan super jännittävää teknologiaa ihonhoidossa 🤍🫶🏻🥰
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 10 kuukautta sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Verifierad testare

    Ihan ok

    Odotin todella innolla tämän tuotteen kokeilemista, koska mielestäni LED-maskit vaikuttavat erittäin lupaavilta ja ylellisiltä. Tuote tulee tyylikkäässä pakkauksessa, jossa kaikki tarvittavat osat ovat mukana. Maski on helppo koota, ja voit helposti säätää, kuinka kauas haluat suukappaleen olevan. Itse maski on kaunis ja yksinkertainen muotoilultaan, ja helppo puhdistaa. Aluksi minulla oli hieman vaikeuksia selvittää, kuinka laite kytketään päälle, mutta onneksi käyttöohje oli ymmärrettävä ja kuvaileva. Laitteessa on kaksi eri tilaa, sillä kahdella eri aallonpituudella on erilaisia vaikutuksia/tarkoituksia. Laitetta tulisi käyttää vain enintään 5 minuuttia vain kerran päivässä, mitä laite itse valvoo ajastimella, joka sammuttaa laitteen 5 minuutin käytön jälkeen. Tämä on suuri plussa. Laitetta tulisi myös käyttää puhtaalla iholla (ilman aurinkovoidetta ja meikkiä), jotta valoaallot pääsevät iholle. Olen vuorotellut kahden eri tilan välillä joka toinen päivä, jotta voin testata molempia aallonpituuksia. Olen myös käyttänyt maskia joka päivä noin kuukauden ajan. Kun käytät laitetta, voit tuntea itsesi hieman lämpimäksi muutaman minuutin kuluttua, mutta se ei ole epämukavaa. Prosessi ei myöskään tuota ääniä, ja maski on täysin hiljainen. Itse suukappale on valitettavasti hieman hankala pitää suussa 5 minuuttia, ja on hieman vaikeaa arvioida, miten huulia tulisi pitää prosessin aikana. Mitä tuloksiin tulee, en näe suurta eroa huulissani ennen ja jälkeen laitteen käytön (ennen on ylhäällä, ja jälkeen alhaalla), mutta huomaan, että ne tuntuvat pehmeämmiltä ja tasaisemmilta. Joten vaikka näkyviä tuloksia ei ole, tuotteen vaikutus tuntuu. Näen myös, että hymyjuonteeni ovat hieman hävinneet (mikä on myös maskin vaikutus). Kaiken kaikkiaan sanoisin, että olen tyytyväinen tulokseen, vaikka en ole nähnyt muutosta huulteni ulkonäössä. Maskin pitäminen suussa viisi minuuttia joka päivä on silti hieman aikaa vievää, koska käytät maskia yleensä ihonhoidon tai hoidon yhteydessä. Tästä huolimatta olen tyytyväinen tuotteeseen ja uskon, että ajan myötä sillä on hyvä vaikutus. Maskin käyttäminen osana ihonhoitorutiinia tuntuu myös hieman ylelliseltä. [hashtag] [hashtag]
    1 product in post Ihan ok
    1161 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 vuotta sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Verifierad testare

    Pehmeä ja hyvä levityskyky

    Olen testannut Rose Inc:n Number 3 Foundation Brushia, ja täytyy sanoa, että olen erittäin tyytyväinen. 🥥SUUNNITTELU🥥 Siveltimellä on erittäin yksinkertainen muotoilu, mutta yksinkertainen on usein parasta. Suhteellisen pieni, mikä tekee siitä helpon mahtua meikkipussiin. Sivellin on myös erittäin kevyt, mikä tekee siitä helpomman käsitellä ja työskennellä. 🥥KÄYTTÖYSTÄVÄLLISYYS🥥 Sivellin on äärimmäisen pehmeä, mikä on erittäin mukavaa tuotteiden levittämisessä. Meikin jakaminen tasaisesti on myös erittäin helppoa, kun sivellin on niin pehmeä. Siveltimen pehmeyden haittapuoli on todennäköisesti tuotteen levittäminen siveltimelle. On hieman vaikeaa nostaa kermatuotteita paletista niin pehmeällä siveltimellä, koska usein on käytettävä melko paljon voimaa saadakseen tarpeeksi tuotetta siveltimelle. Sivellin on myös viistetty, mikä on etu kontuurin ja poskipunan levittämisessä. Valitettavasti tuotteen jakaminen siveltimelle on hieman epätasaista muodon vuoksi, ja siksi on keskityttävä hieman enemmän ensimmäisessä tuotteen levityksessä. Onneksi on helppo häivyttää tasaisesti siveltimellä jälkikäteen. Siveltimen harjakset näyttävät myös olevan hyvää laatua, sillä sivellin ei ime tuotetta. Tämä pitää siveltimen samassa muodossa ja toiminnassa pidemmän aikaa, sillä sivellin säilyttää pehmeän ominaisuutensa. 🥥TULOS🥥 Siveltimen pehmeän harjaspään ansiosta saat uskomattoman luonnollisen lopputuloksen, sillä tuotteet jakautuvat tasaisemmin ja niitä on helpompi häivyttää. 🥥JOHTOPÄÄTÖS🥥 Uskomattoman hyvä tuote, jota suosittelen lämpimästi. 5/5 tähteä levityksestä ja suunnittelusta, ainoa asia, joka hieman laskee arvosanaa, on olosuhteet tuotteen levittämisessä itse siveltimelle. #lykoinflutester #roseinc
    1 product in post Pehmeä ja hyvä levityskyky
    298 näyttöä