Tiia Honkonen
- Viesti luotiin 4 päivää sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Wonderskin Hush- lipstain
Sävy oli ihana, mutta jätti hieman laikukkaan lopputuloksen. Uskon, että voi olla siitä kiinni jos huulet on kovin kuivat😁 Jätti pientä kihelmöintiä huuliin ja tuo plump efektiä, jos laittaa huulipunaa/kynää päälle niin tulee tosi kiva lopputulos!!1 product in post Wonderskin Hush- lipstain327 näyttöä - Viesti luotiin 4 päivää sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Kasvomaski
Auttoi kyllä ensiapuun elottomalle iholle, tykkäsin että vähän kirkasti ilmettä! Sopii 25-vuotiaan sekaihoon tässä olevat ainesosat. Jatkoooon!😁1 product in post Kasvomaski85 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Rituals The Ritual of Ayurveda Home Fragrance Mini Fragrance Sticks - Pehmeän pähkinäinen - Intian Ruusu ja Manteliöljy
Kestosuosikki ja palaan aina tähän. Tuoksu valloittaa huoneen ja ei ole nenään pistävä. Saan kehuja usein hyvästä tuoksusta asunnossa 🌹1 product in post Rituals The Ritual of Ayurveda Home Fragrance Mini Fragrance Sticks - Pehmeän pähkinäinen - Intian Ruusu ja Manteliöljy261 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausi
L’Occitane hair & bodymist
• Tulee olemaan kesän yksi lemppareista hair & bodymistejä! Tuoksu oli omaan mieleen ja ihanan pähkinäinen🥜 Laitoin pelkästään yhden suihkeen hiuksiin ja se oli aivan riittoisa. Todella naisellinen ja pehmeä tuoksu.1 product in post L’Occitane hair & bodymist34 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5
L’Occitane Shimmering bodyoil
• Siis mikä kiilto ja mikä parasta, niin tämä EI tartu vaatteisiin!! 😍 + Ihana kesäinen, naisellinen ja pähkinäinen tuoksu. + Kiilto kestää ja samalla myös kosteuttaa ihoa Omasta mielestä hyvin riittoisa ja nyt näin kesää kohden tulee käyttöön varmasti hyvin usein, ellei päivittäin✨1 product in post L’Occitane Shimmering bodyoil1044 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Bondi Sands Liquid Gold Dry Oil💛
• Olen kokeillut varmaan kymmeniä eri merkkejä eri koostumuksissa olevia itseruskettavia ja nyt tämä oli uusimpana. Olen tykännyt tästä ja saa tarvittaessa kerrostettua jos haluaa. Tuoksu on hieman vahva, mutta pesun jälkeen en ole itse ainakaan huomannut mitään hajua. Sävy oli ihanan hempeä ja näytti luonnolliselta oman oliivi-ihon kanssa.1 product in post Bondi Sands Liquid Gold Dry Oil💛306 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Nude Beige
• Itselle Nude Beige oli juuri sopiva sävy omiin huuliin ja on todella luonnollisen värinen. Kyseinen merkki on ollut vuosia jo käytössä, mutta ikävä kyllä usein tuntuu kuivahtavan ja halkeilee. Hintaansa nähden ihan hyvä ja siksi olen aina palannut!🙂1 product in post Nude Beige814 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Ruskea eyeliner
• Päätin kokeilla pitkästä pitkästä aikaa ruskeaa eyelineriä ja nyt kokeilun jälkeen olen ollut tosi tyytyväinen! Oli helppo työstää linerin kanssa ja tulee tarkkaa jälkeä🤎1 product in post Ruskea eyeliner48 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sitten16 näyttöä
- Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Irtopuuteri
• Oon tykänny tän käytöstä paljon ja tuotetta on runsaasti. Ehdottoman suosikki irtopuutereista, ainut pieni ikävä puoli on että muutaman tunnin kuluttua mun sekaiho öljyttyy otsan alueelta tämänkin käytön jälkeen. Mutta aina voi lisätä!😌1 product in post Irtopuuteri606 näyttöä