Looks
Käyttäjäkuvat
Arvosana & kommentit
- Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Elämänpelastaja neurodermatiitin ja perioraalisen dermatiitin hoidossa
En yleensä ole henkilö, joka arvioi tuotteita3 MUTTA tämä seerumi pelasti minut. Minulla on ollut neurodermatiitti lapsuudesta asti, myös kasvoissa. Siksi minulle määrättiin kortisonivoidetta, jonka seurauksena kehitin perioraalisen dermatiitin. Kamalan hoitotyhjiön jälkeen olin täysin pihalla siitä, mitä nyt voin käyttää ja mitä en. Ystäväni näytti minulle tämän seerumin ja - mitä voin sanoa? Ihoni ei ole koskaan ollut parempi. Ei uusiutumista POD:iin, ei neurodermatiittia, ei mitään!!971 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5
Pakollinen vaurioituneelle ihon suojakerrokselle
Jos sinulla on vaurioitunut ihon suojakerros, tämä on pakollinen. Tarkista kuitenkin ensin, onko sinulla sieninäppylä ja siedätkö tämän tiettyjä ainesosia.605 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Paras!
Paras seerumi epäpuhtaalle iholle!!717 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
Yhdessä Azeleinihapon kanssa
Hei, Käytän TheramidAzid Azeleinihappo 15% Hoitoa 30 ml heidän sarjastaan, koska minulla on ruusufinni. Voiko tätä käyttää yhdessä Azeleinihapon kanssa? Missä järjestyksessä, jos niin? Kiitos, rakas.1721 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Kommentti lisättiin 3 kuukautta sittenHei AA😊 Kyllä, ne toimivat todella hyvin yhdessä! Levitä ensin Theramid Azid (atselaiinihappo) puhdistetulle iholle ja seuraa Theramid Ceramide Treatmentilla. Keraamit auttavat rauhoittamaan ihoa ja vahvistamaan estettä – täydellinen yhdistelmä ruusufinnille. Älä myöskään unohda aurinkosuojaa päivällä! 🌞 Toivottavasti vastaus voi olla avuksi! ✨
- Viesti luotiin 6 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Paras asia, jonka voit tehdä ihosi esteelle.
Minulla on taipumusta akneen, mutta tämä tuote sisältää niin suuren määrän ceramideja, että se vahvistaa ihon estettä täydellisesti. Siksi saan harvoin enää finnejä. Tekstuuri on uskomattoman miellyttävä ja kosteuttava. Kaikkien pitäisi kokeilla, jos heillä on epäpuhtaan ihon taipumusta.🙏🏼2517 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sitten
Voide vai seerumi
Onko tämä voide vai seerumi?4829 näyttöä- Käyttäjän rooli: Entinen työntekijä.Kommentti lisättiin 1 vuotta sittenHeippa Elwa! Tuote on tehohoito, joten käyttäisin sitä seerumin tavoin. Ensin kasvovesi, sitten tämä ja lopuksi voide 🥰🫧 Kivaa päivää!3 tykkää
NICHE BEAUTY LABTheramidCeramide Treatment High Dose 3% Ceramide Treatment 30 ml
Ceramideilla rikastettu hoito, joka tarjoaa iholle pitkäkestoista kosteutusta. Vahvistaa myös ihon suojamuuria, jättäen ihon syväkosteutetuksi, pehmeäksi ja suojatuksi.
Ceramidit ovat lipidejä (rasvoja), joita esiintyy luonnollisesti ihossa. Ne ovat tärkeitä ihon suojatoimintojen tukemisessa, optimaalisten kosteustasojen ylläpitämisessä ja suojassa mikro-organismeilta. Ajan myötä ceramidien määrä ihossa vähenee, mikä voi johtaa ihon kuivumiseen, herkistymiseen tai ärsyyntymiseen.
Ceramide Treatment, joka sisältää 3 % puhtaita ceramideja ja 1 % Ectoinia, auttaa palauttamaan ihon optimaalisen kosteustasapainon. Tämä vahvistaa ihon suojamuuria, estäen kosteuden haihtumista. Tuloksena on pitkäkestoinen kosteutus, kuivuuden ehkäisy ja suoja ulkoisilta haittatekijöiltä, jotka voivat aiheuttaa ennenaikaista ikääntymistä.
Ceramideilla rikastettu hoito. pH: 5.00–5.50
Käytä päivittäin aamulla ja illalla kasvojen puhdistuksen jälkeen. Hiero kevyesti sormenpäillä, kunnes tuote on täysin imeytynyt.
- Kategoriat:Seerumit