Käyttäjäkuvat
Arvosana & kommentit
- Hyödyllisin positiivinenViesti luotiin 11 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5
.
Hyvä leave-in-voide, joka mielestäni sopii useimmille. Sisältää yhden suosikkiaineistani: Amodimethikoni. Voiteen koostumus ei ole liian ohut eikä liian paksu. Tuoksu on todella hyvä, ei ylivoimainen, eikä jää niin pitkäksi aikaa. Suosittelen tätä voidetta, mutta se ei ole aivan samalla korkealla tasolla kuin Matrix miracle creator. [hashtag] [hashtag] [hashtag] [hashtag] [hashtag] [hashtag]3596 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5
Redken Frizz Dismiss Rebel Tame Leave-In Cream – Silottaa hiukset ja ehkäisee pörröisyyttä
Redken Frizz Dismiss Rebel Tame Leave-In Cream on loistava jätettävä hoitotuote sinulle, joka haluat pehmeämmät, sileämmät ja helpommin käsiteltävät hiukset. Voide on helppo levittää hiuksiin ja auttaa hallitsemaan pörröisyyttä ilman, että se painaa hiuksia. Kuivauksen jälkeen hiukset tuntuvat huomattavasti pehmeämmiltä, kiiltävämmiltä ja pysyvät sileinä pidempään, vaikka ilmankosteus olisi korkea. Tuote tekee myös hiuksista helpommin kammattavat ja antaa siistimmän lopputuloksen muotoilussa. Se sopii erityisesti kuivalle, karkealle tai pörröiselle hiukselle, joka tarvitsee lisäkontrollia ja hoitoa. Täydellinen valinta sinulle, joka haluat kiiltävät, joustavat ja pörröttömät hiukset kampaamotunnelmalla kotona. #lykocreator #beauty #lyko #lykoview #haircare72 näyttöä - Viesti luotiin 6 kuukautta sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Ei niin hyvä kuin luulin:
Tämä tuote sai hiukseni putoamaan vielä nopeammin, ostin sen jätettäväksi hoitoaineeksi ja lämpösuojaksi, mutta uskon, että se vaikutti hiustenlähtöön. Hiukseni tulivat raskaammiksi jokaisen käytön jälkeen ja siinä oli öljyinen tunne. Rehellisesti sanottuna en suosittelisi!1179 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Kommentti lisättiin 6 kuukautta sittenHei 👋 Kiitos, että käytit aikaa arvosteluun ✨ Kuinka tyypillistä, että siitä ei tullut suosikkiasi! Joskus tuote toimii eri tavalla riippuen hiustyypistä ja rutiineista. Jos haluat henkilökohtaisia vinkkejä tai löytää paremman vaihtoehdon, olemme täällä sinua varten 🤗 Kaikkea hyvää!1 tykkää
- Viesti luotiin 11 kuukautta sitten
Ero?
Mikä on ero tämän ja Redkenin Acidic Bonding Concentrate Leave In Treatmentin välillä? Minulla on matala porositeetti hiuksissa ja tarvitsen uuden leave-in-voiteen!2065 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 11 kuukautta sittenMoikka Malin! 🤗 Molemmat tuotteet ovat hyviä leave-in tuotteita erilaisiin tarpeisiin. Redken Acidic Bonding Concentrate korjaa ja vahvistaa hiuksia, täydellinen vaurioituneille hiuksille. Redken Frizz Dismiss Rebel Tame Cream hallitsee pörröisyyttä ja tarjoaa lämpösuojaa, hyvä pörröisille hiuksille. Alhaisen poroisuuden vuoksi Redken Frizz Dismiss Rebel Tame Cream voi usein olla parempi, koska se on kevyempi ja keskittyy hallitsemaan pörröisyyttä ilman, että se painaa hiuksia alas 🩷 Kaikkea hyvää 🤍1 tykkää
- Viesti luotiin 11 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Mahtava tuote!
Kesyttää paksun hieman pörheentyvän blondatun hiukset. Lemppari tuote!1891 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sitten
Hei!
Haluaisin todella ymmärtää, levitetäänkö voidetta kuivaan vai märkään hiukseen? Ja jos se levitetään kuivaan hiukseen, kuivattaako se öljyiseksi? Olen myös utelias tietämään, painaako se hiuksiani alas, koska minulla on luonnostaan ohuet hiukset, ei super pörröiset. Viimeiseksi haluan kysyä, jos levittäisin tätä jätettävänä, mikä olisi kohtuullinen määrä ja pitäisikö se tehdä hiusten kuivuttua vai kun ne ovat kosteita? Kiitos, että kuuntelit kysymyksiäni 😆❤️2030 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 1 vuotta sittenHei Aai! 👋 Suositellaan, että se levitetään puhtaaseen, kosteaan, pyyhkeellä kuivattuun hiukseen 🤍 Voit levittää voidetta ennen muotoilua tai antaa hiusten kuivua ilmassa 🫧 Se voi tuntua hieman raskaalta, jos käytetään liikaa, koska sillä on melko runsas koostumus. Vinkkini on käyttää erittäin pientä määrää, ehkä vain hieman enemmän kuin herneen kokoinen määrä. Levitä sitten vain kosteiden hiusten pituuksiin ja vältä päänahkaa. Näin se ei pitäisi olla ongelma ollenkaan🤗🤍 Pidä huolta!1 tykkää
- Viesti luotiin 2 vuotta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä tuote
Siloittaa hiuksia kivasti ja pitää ne pehmeinä. Haju on vähän outo.428 näyttöä - Viesti luotiin 2 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä low porosity hiukselle
Toimiva lämpösuoja/pörröisyyden esto matalahuokoiselle hiukselle: imeytyy, ei jää pinnalle liian tuntuvasti.461 näyttöä - Viesti luotiin 3 vuotta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Redken Frizz Dismiss Rebel Tame Leave-in 250 ml
Selvittää paksut ja luonnonkiharat hiukset, pieni määrä tuotetta riittää, eikä tee hiuksista rasvaisia. Tuoksu kuitenkin vähän liian vahva ja parfyyminen.500 näyttöä
RedkenFrizz DismissRebel Tame Heat Protective Leave-In Cream 250 ml
Redken Frizz Dismiss Rebel Tame Cream on ammattitason leave-in -voide, joka suojaa hiuksia lämmöltä samalla kun se selvittää ja silottaa ne. Tämä monipuolinen lämpösuojaava leave-in -voide pörröisille hiuksille on rikastettu Redkenin Smoothing Complex -yhdistelmällä ja kestävästi hankitulla babassu-öljyllä. Se suojaa hiuksia kosteudelta, lämmöltä jopa 230 °C:een asti ja torjuu pörröisyyttä helpottaen muotoilua. Tämä hiuksiin jätettävä hoitotuote tarjoaa päivittäiseen käyttöön ihanteellisen hoitotuotteen, joka pitää hiukset sileänä, helpommin hallittavana ja suojattuina lämpömuotoilun aikana.
Hyödyt
• Suojaa hiuksia jopa 230°C:een asti
• Suojaa hiuksia ilmankosteudelta
• Ehkäisee pörröisyyttä ja helpottaa selvittämistä
• Silottaa hiuksia
• Monipuolinen, lämmöltä suojaava leave-in -voide pörröisille hiuksille
Käyttö:
Levitä voidetta puhtaisiin, kosteisiin, pyyhekuiviin hiuksiin Redkenin Frizz Dismiss shampoolla ja hoitoaineella pesun jälkeen ennen hiusten muotoilua. Voit myös antaa hiusten kuivua itsekseen.
- Kategoriat:Hiuksiin jätettävät tuotteet