Looks
Profielfoto
Reviews & reacties
Beoordeling: 4.1Gebaseerd op 235 reviews
148
43
22
13
9
- Meest handige positieve reactieHet bericht is gemaakt 1 jaar geledenBeoordeling: 4 van de 5Geverifieerde koper
Ja, maar natuurlijk!
Mijn haar is groot, gedeeltelijk krullend en onhandelbaar. 🙈 Dus als ik zin heb om het te stijlen, is hittebescherming een vanzelfsprekendheid. Deze hittebescherming van Björn Axén is een echt fijne hittebescherming! De fles en het ontwerp zijn mooi en aantrekkelijk. De hittebescherming verdeelt zich gelijkmatig in het haar, en de spray heeft een brede spreiding. Ik ervaar mijn haar glanzender & gladder na het gebruik van de hittebescherming. Ik heb eerder veel verschillende merken hittebescherming gehad en heb verschillende kunnen testen. Ik kan niet echt zeggen dat ik veel slechte heb gehad. Misschien maar een paar. Dus de meeste zijn echt goed geweest. Ik kan niet zeggen dat deze hittebescherming van Björn Axén de eerdere die ik had met paardenlengtes overtreft. Ze zijn ongeveer even goed. En dat betekent heel goed. 😊 Dus daarom geef ik dit een sterke vier in beoordeling. De prijs vind ik “een klein beetje” duur. Maar als je ervoor zorgt dat je koopt wanneer er korting is, is dit een echt goede aankoop. Plus voor het feit dat de hittebescherming veganistisch is! 🌱 #lykoreview1 product in post Ja, maar natuurlijk! - Meest handige negatieve reactieDe rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 11 maanden geledenBeoordeling: 2 van de 5Geverifieerde tester
Film op het haar
Ik heb de kans gekregen om als Lykoinflutester deze hittebescherming van Björn Axén te testen – en hier zijn mijn gedachten na het gebruik: Mijn haar * Lang * Golvend * Beschadigd * Droog Positief + Beschermt tot 220 graden – perfect voor stijltangen of krultangen + Bevat UV-bescherming, wat een groot pluspunt is op zonnige dagen + Ruikt goed zonder te sterk te zijn + Mooie, eenvoudige fles die praktisch en gemakkelijk te gebruiken aanvoelt Negatief – Laat een vreemde film op het haar achter die niet prettig aanvoelt – Het haar kan daarna een beetje ruw aanvoelen, wat ik niet waardeer ⭐⭐☆☆☆ 2 van 5 Deze hittebescherming heeft verschillende veelbelovende eigenschappen – maar de film die op het haar komt, trekt helaas de algehele indruk sterk naar beneden. Met een andere formule had de beoordeling veel hoger kunnen zijn. #lykoinflutester #björnaxen #obhnordica1 product in post Film op het haar3459 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 2 dag(en) geledenBeoordeling: 3 van de 5Geverifieerde koper
Goed
Goede hittebescherming maar ruikt vrij sterk. Vind de fles leuk!1 product in post Goed159 keer bekeken- De rol van de gebruiker: Lyko's klantenservice.Reactie geladen 2 dag(en) geledenHallo Linn!😊 Bedankt dat je je ervaring deelt, en wat leuk om te horen dat je de hittebescherming en de fles leuk vindt! ✨ Typisch dat de geur in het begin te sterk wordt ervaren, geuren kunnen heel persoonlijk zijn en verschillend worden ervaren. Ik hoop dat je een persoonlijke favoriet vindt met een minder sterke geur, of dat je al een favoriet hebt om op terug te vallen💖 Aarzel niet om contact op te nemen met onze support als je hulp wilt bij het vinden van een speciaal product voor jou in de beauty jungle. Ik wens je het allerbeste!🌸1 likes
- De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 3 dag(en) geledenBeoordeling: 4 van de 5
Goede prijs en beschermend
Een fijne hittebeschermende spray voor een goede prijs. Misschien niet het product dat het hele haar verandert en de meeste verzorging biedt, maar het werkt en geeft hittebescherming voor het haar. Daarnaast biedt het UV-bescherming gewonnen uit zonnebloemolie #lykoreview #lyko #bjørnaxen1 product in post Goede prijs en beschermend182 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 1 week geleden1160 keer bekeken
- Het bericht is gemaakt 2 weken geledenBeoordeling: 5 van de 5Geverifieerde koper
Hou ervan
Ruikt heerlijk!1 product in post Hou ervan682 keer bekeken - De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 3 weken geledenBeoordeling: 4 van de 5Geverifieerde koper
Fijne hittebeschermer
Ik vind dat deze lekker ruikt, makkelijk in het haar te verdelen is en ik ervaar dat hij goede bescherming biedt voor het haar, zowel tegen hitte als UV-straling. Ik heb hem vaak gebruikt en ben tevreden, maar ik vind niet dat hij veel meer doet voor het haar qua glans, dus gebruik ik andere producten als ik meer glans wil. #lykoreview1 product in post Fijne hittebeschermer736 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 4 weken geledenBeoordeling: 4 van de 5Geverifieerde koper
Goede prijs-kwaliteitverhouding!
Deze spray werkt ongelooflijk goed voor de prijs, het heeft mijn haar niet vet gemaakt bij gebruik!1 product in post Goede prijs-kwaliteitverhouding!745 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 1 maand geledenBeoordeling: 1 van de 5Geverifieerde koper
Nee nee nee
Helemaal verschrikkelijke geur, deze gaat bij mij in de prullenbak1 product in post Nee nee nee739 keer bekeken- De rol van de gebruiker: Werknemer bij Lyko.Reactie geladen 4 weken geledenHoi 😊 Bedankt dat je je ervaring deelt! Geur is heel persoonlijk, en wat voor de één sterk of onaangenaam is, kan voor een ander anders zijn 💜 We waarderen toch eerlijke feedback zeer – het helpt zowel ons als andere klanten. Hopelijk heb je een andere favoriet, of vind je misschien een nieuwe bij ons in de toekomst 💖
- Het bericht is gemaakt 1 maand geledenBeoordeling: 4 van de 5Geverifieerde koper
Goed maar slechtere geur
Doet zeker zijn werk!! Ik vind echter dat het niet zo lekker ruikt, maar ik zal het natuurlijk blijven gebruiken totdat het op is!1 product in post Goed maar slechtere geur918 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 1 maand geledenBeoordeling: 2 van de 5Geverifieerde koper
Nja
Ik heb het gevoel dat mijn haar stroef wordt nadat ik deze hittebeschermer heb gebruikt. Ik hou ook niet van de geur, maar dat stoort me niet. Het heeft een fijne spray die het product gelijkmatig in het haar verdeelt, maar het mondstuk raakt snel verstopt.1 product in post Nja1298 keer bekeken - De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 3 maanden geledenBeoordeling: 3 van de 5
Helemaal oké
Voelt goed in het haar, maar doet niet het extraatje dat ik liever heb. Beschermt het haar en geeft wel wat vocht, maar niet meer dan dat. Heb het nog een keer gekocht, maar sinds ik daarna andere heb geprobeerd, staat het alleen maar stof te verzamelen in de kast. Dus zou het niet opnieuw kopen.1 product in post Helemaal oké1963 keer bekeken
Björn AxénHeat Styling Protection 50 ml
Aanbiedingsprijs €8,40
Zonder campagne €10,50
Combo Deal 20%
De prijs geldt wanneer je 2 producten koopt met een totale waarde van €39.
Deze aanbieding is geldig t/m
Selecteer grootte
50 ml150 mlBeschrijving
Ingrediënten
Hittebeschermende spray die het haar beschermt tot 220 °C. Ideaal voor
styling met stijltang! Extra verrijkt met verzorgende vegan
keratine, vitamine B5 en algenextract. Die combinatie zorgt voor
een goede bescherming en voor sterk en glanzend haar. Bevat
ook UV-bescherming verkregen uit zonnebloemolie. Lichte
fixatie. Geschikt voor alle haartypen. In vochtig haar over lengte
en punten sprayen en droogföhnen. Of aanbrengen in droog haar
vóór blootstelling aan hete tools.
50 ml
- Categorie:Hittebescherming