Looks

Reviews & reacties

Beoordeling: 4.8Gebaseerd op 13 reviews
  • Meest handige positieve reactie
    De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 3 maanden geleden
    Beoordeling: 4 van de 5
    Geverifieerde koper

    Frizzvrij!

    Ik heb deze conditioner net gebruikt samen met de shampoo uit dezelfde serie. De fles is relatief groot en de prijs is laag, en het heeft heel lang meegemaakt. De conditioner zelf is erg hydraterend voor mijn haar geweest en heeft het volledig frizzvrij achtergelaten na het douchen en ruikt fantastisch. Het enige negatieve is echter dat ik het een beetje te zwaar voor mijn fijne haar vond, wat helaas de ervaring een beetje naar beneden haalt. Maar het werkt heel goed om mijn lengtes te laten herstellen. #lykoreview
    1 product in post Frizzvrij!
    440 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 1 week geleden
    Beoordeling: 5 van de 5
    Geverifieerde koper

    Betaalbaar!

    Ik heb verschillende producten van XL geprobeerd, maar deze serie is echt een favoriet. Het is bovendien erg betaalbaar met zijn 1000 ml. Omdat ik net geblondeerd haar heb, is het voor mij belangrijk om shampoo en conditioner te gebruiken die veel vocht geven, en dat vind ik dat deze serie echt doet. Mijn haar ging van kurkdroog naar glanzend en zacht. ✨❤️
    35 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 2 weken geleden
    Beoordeling: 5 van de 5
    Geverifieerde koper

    Top

    Hele goede conditioner, ik heb lang haar tot aan mijn onderrug en het kan gemakkelijk klitten. Ik ben lang op zoek geweest naar een goede shampoo + conditioner, en ik weet niet hoeveel geld ik heb uitgegeven aan zogenaamde kwaliteits-shampoos en conditioners. Uiteindelijk heeft mijn zoon ze gekregen. Maar met XL Bonding voel ik echt dat het haar weer gehydrateerd wordt, het wordt zacht en het voelt niet meer pluizig aan. Ik ga hiermee door. Erg tevreden. 🌸🙏
    1 product in post Top
    49 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 1 maand geleden
    Beoordeling: 5 van de 5
    Geverifieerde koper

    Betaalbaar en supergoed!

    Ik heb droog en behandeld haar en heb eerder Ida Warg en Moroccanoil gebruikt, waar ik erg tevreden over was (behalve de geur van de IW conditioner). Maar deze conditioner is geweldig! En heel betaalbaar. Als ik een echte vochtboost wil, gebruik ik eerst een haarmasker van IW en daarna deze conditioner. Hou ervan!
    1 product in post Betaalbaar en supergoed!
    125 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 5 maanden geleden
    Beoordeling: 5 van de 5
    Geverifieerde koper

    De beste conditioner voor beschadigd, gebleekt en kroezig haar

    Mijn haar is erg beschadigd door jaren van kleuren en bleken, en voor deze conditioner had ik niets gevonden dat echt werkte. Mijn haar zag er ongezond en kroezig uit, en mijn punten waren ernstig gespleten. Deze conditioner is geweldig geweest, vooral voor het verminderen van kroes. Slechts een paar pompen maken mijn haar ongelooflijk glad, glanzend en stralend. Het is absoluut fantastisch voor beschadigd haar. Ik gebruik het nu al enkele maanden en zal het zeker blijven kopen.
    331 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 5 maanden geleden
    Beoordeling: 4 van de 5
    Geverifieerde koper

    Zeer aan te raden

    Ruikt goed, een beetje mannelijk. Het haar wordt zacht en glad. Zeer aan te raden!
    1 product in post Zeer aan te raden
    277 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 9 maanden geleden
    Beoordeling: 5 van de 5
    Geverifieerde koper

    Goed en goedkoop

    Het haar wordt zacht in de douche en daarna. Erg zuinig product, dus ik denk dat het heel lang meegaat, wat ook heel goed is omdat het goedkoop is! Ruikt een beetje naar citroen, best fris. Ik heb het ook gekocht samen met hun leave-in behandeling en merk dat het haar steeds beter wordt!
    1 product in post Goed en goedkoop
    575 keer bekeken
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 10 maanden geleden
    Beoordeling: 5 van de 5

    Perfecte herstel in grote fles

    Ik heb deze conditioner, samen met shampoo, masker en leave-in uit dezelfde serie, ongeveer een jaar gebruikt en ik vind het een echt geweldige serie! De conditioner komt in een grote fles (veel product voor je geld 😍) en ik hou van het uiterlijk van de hele serie. De conditioner is gemakkelijk uit de fles te knijpen en het ruikt subtiel en fris in een fruitige richting. Het product is behoorlijk geconcentreerd en het werkt het beste als het na de masker uit dezelfde serie wordt gebruikt. Mijn haar is lang, dik (veel haarstrengen) en krullend/golvend (dus een beetje droog aan de wortels). Ik vind dat mijn haar sterker en minder droog is geworden dan voorheen, wanneer ik deze producten samen gebruik. Het haar wordt zacht, gemakkelijk te ontwarren en voelt "verzadigd" en minder pluizig aan dan met veel andere conditioners. Dit is zeer hoge kwaliteit voor een vriendelijke prijs, en ik geloof dat deze conditioner een deel is van de bouwstenen die het mijn haar mogelijk maken om te herstellen van styling en hittebeschadiging. #xl #grazette
    1 product in post Perfecte herstel in grote fles
    1160 keer bekeken
    • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 10 maanden geleden
      Oh, de masker is een van mijn favorieten en ik heb ook de shampoo gekocht 👌😍 dus ik hoop dat ik het net zo goed vind 🫶
      1 likes
  • Het bericht is gemaakt 1 jaar geleden
    Beoordeling: 5 van de 5
    Geverifieerde koper

    Hou van

    Zo betaalbaar en goed conditioner! Hydrateert en maakt mijn haar heel zacht, en de geur is fijn en niet te sterk. Ik denk niet dat ik ooit van conditioner zal wisselen. Het zal ook zo lang meegaan!
    1745 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 1 jaar geleden
    Beoordeling: 5 van de 5

    Aanbevolen

    Ik had het geluk deze serie een tijd geleden te winnen, en ik ben zo blij dat ik deze producten heb leren kennen. De balsem heeft een goede consistentie en een delicate, frisse geur (herinnert me aan de Estelle&Thilde rejuvenating gezichtsmasker 😍). De serie laat het haar er glad en glanzend uitzien. Veel waar voor je geld! #lykoreview
    1 product in post Aanbevolen
    1852 keer bekeken
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 1 jaar geleden
    Beoordeling: 5 van de 5

    Houdt hetzelfde niveau als dure merken

    Ik gebruik een heleboel warmtegereedschap en was op zoek naar een bonding-serie die versterkt en repareert. Ik ervaar dat mijn haar sterker en heel glad en gehydrateerd aanvoelt. XL houdt hetzelfde niveau als duurdere merken zoals Redken en Olaplex, maar tegen een aanzienlijk betere prijs. Aanbevolen!
    1 product in post Houdt hetzelfde niveau als dure merken
    1660 keer bekeken

XLBondingConditioner 1000 ml

Aanbiedingsprijs €24,38
Zonder campagne €32,50
Combo Deal 25%
De prijs geldt wanneer je 2 producten koopt met een totale waarde van €39.
Deze aanbieding is geldig t/m
Snelle levering - kan binnen 48u bezorgd worden

Selecteer grootte

400 ml1000 ml

Een professionele conditioner die is ontwikkeld om verzwakte bindingen te helpen herstellen en tegelijkertijd het haar glad te maken en te voeden. De formule is verrijkt met een gladmakend complex en zorgt voor uitzonderlijk zacht haar. Voor een optimaal resultaat, gebruik je deze conditioner in combinatie met een bonding shampoo.

Masseer in pas gewassen, vochtig haar. 2 minuten laten inwerken, daarna grondig uitspoelen.

1000 ml

Ook beschikbaar in voordeelverpakking

XL
BondingShampoo 1000 ml & Conditioner 1000 ml
€61
Prijs losse producten: €65

Aanbevolen producten

Geen afbeelding beschikbaar.
Geen afbeelding beschikbaar.
Geen afbeelding beschikbaar.
Geen afbeelding beschikbaar.
Geen afbeelding beschikbaar.
Geen afbeelding beschikbaar.