Charlotte

Lyko Creator
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 2 dager
    Vurdering: 3 av 5
    Verifierad testare

    God til fet hud

    Denne tror jeg er veldig god for fet hud- noe jeg ikke har. Jeg opplevde at den trakk godt inn i huden og fuktet, men ikke etter mitt behov. Jeg har en normal- kombinasjonshud og er 45 år. Jeg trenger ikke mattere hud og jeg trenger masse fukt og annen snacks for å tilfredsstille mitt ansikt. Likte konsistensen godt og jeg syntes den virket litt avkjølende. Huden kjentes myk ut etter påføring og etterlater huden preppet for makeup. Brukte kremen sammen med water serum I samme merke og det fungerte bra. #erborian #lykoinflutester
    1 produkt i posten God til fet hud
    120 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 2 dager
    Vurdering: 4 av 5
    Verifierad testare

    Nice👌

    Har prøvd denne kremen et par uker og liker den godt. Har brukt den etter fast renserutine og brukt waterserum fra samme merke. Liker hvordan kremen smelter inn i huden, selv om jeg har tatt litt for mye. Den er superdrøy! Jeg har en 45 år gammel hud som trenger litt ekstra,så prøver å vurdere produktet uavhengig av det. Dette er nok en serie for en litt yngre hud. Selv om jeg likte kremen godt, gav den meg ikke så mye glød og jeg følte ikke at den gav huden min nok. Jeg gir uansett en god score fordi jeg ser potensialet. #erborian #lykoinflutester
    1 produkt i posten Nice👌
    100 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 3 dager
    Vurdering: 4 av 5
    Verifierad testare

    God⭐️

    Hadde forventet mer, men er ikke skuffet. Et veldig behagelig serum som trekker godt inn. Perfekt boost til hud som har vært eksponert for litt ekstra sol på sommeren. Liker godt den lette, geleaktige konsistensen og den virker litt avkjølende også. Når det er sagt, passer nok denne til en yngre hud enn min. Jeg er 45 år og trenger mer aktive ingredienser i min hudpleie. Synes heller ikke den holder i 24 t som beskrevet. Bruker 1,5 pump til ansikt og hals, 2 pump hvis jeg tar med decolette. Så vil ikke si at den er veldig drøy. Jeg har en normal-kombinasjonshud. #lykoinflutester #erborian
    1 produkt i posten God⭐️
    121 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 4 måneder
    Vurdering: 3 av 5
    Verifierad testare

    Ok

    Fikk dette produktet tilsendt som #lykoinflutester. Var litt skeptisk på forhånd da jeg leste at dette er et merke tilpasset menn. Tenkte at det kom til å lukte "mann". Så feil kan man ta. Lukten er nydelig. Jeg kjenner spesielt appelsinlukten godt og opplever den som nøytral. +lukter godt +demper frizz +varmebeskyttelse +håret ser fint og sunt ut etter retting -synes sprayen er for tynn og det blir derfor konsentrert produkt på et sted. -etter å ha tørket håret virker det som om produktet ligger som et lag på håret. Håret kjennes litt fett ut. Har sprayet litt i tørt hår bare for å få litt god lukt😊 #NOBERU
    1 produkt i posten Ok
    485 visninger
    • Kommentaren lades 3 måneder
      Det føles ikke fettete uansett hvor mye jeg tar! Jeg tar mye og får tynt skandinavisk hår. Og sprayen min sprer seg veldig stort og bustete. Kanskje det er noe galt med din 🥺. Jeg elsker den! 🥰
      1 liker
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 4 måneder
    Vurdering: 5 av 5
    Verifierad testare

    Nydelig!

    Fikk dette produktet tilsendt som #lykoinflutester. Var litt skeptisk på forhånd da jeg leste at dette er et merke tilpasset menn. Tenkte at det kom til å lukte "mann". Så feil kan man ta. Lukten er nydelig. Jeg kjenner spesielt appelsinlukten godt og opplever den som nøytral. En veldig god balsam. Fordeler seg godt selv med lite produkt. Lar balsamen virke mens jeg fullfører hudpleierutinen min. Håret kjennes ut som silke når produktet er skylt ut. Fikk datter til å kjenne på håret når det var tørt og hun kjente at håret var mykere og ikke så "crispy"(hennes ord). Drøy i bruk. Mitt hår: skulderlangt,har naturlige krøller/fall, farget og normalt- tørt. #NOBERU
    1 produkt i posten Nydelig!
    143 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 4 måneder
    Vurdering: 5 av 5
    Verifierad testare

    Wow!

    Fikk dette produktet tilsendt som #lykoinflutester. Var litt skeptisk på forhånd da jeg leste at dette er et merke tilpasset menn. Tenkte at det kom til å lukte "mann". Så feil kan man ta. Lukten er nydelig. Jeg kjenner spesielt appelsinlukten godt og føler lukten passer alle. Jeg tar to runder med shampo og allerede på første runde kjenner jeg stor forskjell. Andre runde så kjennes skummet ut som myk krem. Håret kjennes skikkelig rent ut når jeg er ferdig med å skylle ut. Merker også at håret er fuktet og mykt,samt at det ikke kjennes så "crispy" ut. Håret mitt var ganske tørt før jeg begynte å teste ut produktet. Produktet er veldig drøy i bruk. Mitt hår: skulderlangt,har naturlige krøller/fall, farget og normalt- tørt. #NOBERU
    1 produkt i posten Wow!
    918 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 5 måneder
    Vurdering: 3 av 5
    Verifierad testare

    Overraskende, men

    Denne ble jeg overrasket over. Jeg har prøvd ulike typer av highlights og ofte har jeg følt meg som en discokule. Da jeg prøvde den som en slags bb-krem syntes jeg den ga en fin jevn farge,men lite glød. Noe som er helt greit for meg. (Det var derimot en del skimmer igjen i håndflaten). Prøvde den også som higlighter over makeup,men det syntes jeg funket dårlig. Den var vanskelig å fordele og det ble en litt flekkete finish. Der jeg fikk tatt på litt for mye produkt,ble produktet rubbet av når jeg prøvde å korrigere. Da ble basen også ødelagt. Det som er en ulempe for meg med moden hud(44 år),er at det jeg vil skjule som linjer og porer virker forstørrende med slike produkt. Passer nok best til en yngre hud. #lykoinflutester #lorealparis
    1 produkt i posten Overraskende, men
    326 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 5 måneder
    Vurdering: 3 av 5
    Verifierad testare

    Sånn passe

    Har som regel brukt settingspray fremfor primer og har vært fornøyd med det. Men alltid gøy å prøve nye produkter. Jeg liker den lette konsistensen og at den trekker godt inn ,selv om det tar litt tid. Huden føles glatt og preppet etterhvert. Produktet skal være fuktighetsgivende, men denne effekten kjenner jeg ikke så mye til. Jeg trenger en del fukt på vinteren,noe jeg får fra serum og fuktighetskrem. Føler ikke at jeg kan bruke denne alene. Med alderen har porene mine blitt større i ansiktet. Jeg syntes produktet forstørret porene enda mer. Det beskrives at produktet skal gjøre huden smidig og fyldig. Litt usikker på hva dette betyr, men jeg kjente ingen effekt av så mye nytt da jeg la makeupen. Vet liksom ikke helt hva jeg synes. Den var ikke dårlig, men jeg kjenner at jeg kan klare meg uten også. Selv om den ikke passet meg,så kan jeg også skjønne at den blir godt likt av andre. #lykoinflutester #nyxprofessionalmakeup Litt om meg og min hud: 44 år, normal-kombinasjonshud,men tørrere på vinteren og linjer her og der.
    1 produkt i posten Sånn passe
    213 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 5 måneder
    Vurdering: 5 av 5
    Verifierad testare

    Ny favoritt

    Har brukt den samme mascaraen i mange år. Har prøvd ulike typer,men alltid gått tilbake. Jeg trenger en mascara som gir både lengde og fylde. Det var derfor veldig spennende å få prøve denne som #lykoinflutester. Jeg har lange, men lyse vipper. Jeg ønsker derfor en mascara som får ut potensiale på mine "usynlige" vipper. Det synes jeg denne absolutt gjør. Med alderen har det også blitt litt tynnere i rekkene på vippefronten. Jeg synes det derfor er best å bruke en børste med tett bust for å få mer volum,separere vippene og få med seg de korte vippehårene også. Med denne savner jeg litt tettere bust, men den fungerer godt. Liker at jeg kan jobbe godt med vippene med den fleksible børsten og at kosten er tynn i enden. Da får jeg med de innerste vippene også uten å få produkt på huden. Mascaraen sitter godt gjennom hele dagene og fjernes lett med øyesminkefjerner. Alt i alt en veldig god mascara! Stort pluss for rimelig pris. #maybelline
    1 produkt i posten Ny favoritt
    284 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 6 måneder
    Vurdering: 3 av 5
    Verifierad testare

    Umiddelbar virkning

    Dette øyeserumet har jeg fått prøve som #lykoinflutester. Serumet er drøy i bruk og lett å fordele. Lett konsistens som ikke er helt krem og ikke helt serum. Liker godt pumpefunksjonen på tuben,men det gjør det nesten vanskelig å ta lite nok. Førsteintrykket var bra. Opplevde at linjene ble redusert ganske umiddelbart etter påføring(se bildet). Etter å ha brukt produktet i litt over 2 uker hadde jeg ønsket jeg en mer langvarig resultat. Jeg har også problemer med tørr hud rundt øynene høst/vinter. Dette serumet gjorde områdene værre,så måtte slutte å bruke serumet på uke 3. Oppsummert: helt ok serum, har umiddelbar effekt, jeg trenger hjelp med fukt av min faste øyekrem i tillegg, ønsker langvarig effekt. Det står at den kan brukes i hele ansiktet,men da blir tuben veldig udrøy. Har lyst til å ta denne frem til sommeren igjen og se om øyepartiet tåler de sterke ingrediensene da. #BeautyofJoseon
    1 produkt i posten Umiddelbar virkning
    1384 visninger