Evelina

Lyko Creator
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 1 uke
    Vurdering: 3 av 5
    Verifierad testare

    Bra, men ikke wow!

    Jeg har testet denne varmebeskyttelsen i noen uker, og jeg har litt delte meninger om den! Håret mitt er krøllete, slitent, slitt, men veldig fluffy, og volum er ikke mangelvare! Bruker alltid varmebeskyttelse sammen med andre produkter rett etter dusj, men også varmebeskyttelse på tørt hår så snart et varmeverktøy tas frem! 🌝 Fin duft som er ganske nøytral, men gir en frisk duft som ikke er sterk i det hele tatt! 🌝 Synes sprayen er helt ok, kanskje litt for sentrert/sterk, men heller det enn at det kommer som en mist og produktet sløses! 🌝 Håret mitt føles mykere og fyldigere når jeg bruker denne i vått hår og føner det inn! 🌝 Utrolig bra pris, jeg er en stor fan av By Lyko og synes produktene deres alltid leverer til tross for den billige prisen! Det som trekker ned karakteren er at jeg ikke synes den fungerer så bra på tørt hår, det er ikke så ille at håret klistrer seg sammen, men likevel en liten svak følelse av det. Det står også at den skal brukes i vått hår og fønes inn, så det har jeg selvfølgelig i tankene! Men jeg som ofte vil la håret lufttørke (mest av latskap), vil jo kunne bruke varmebeskyttelsen min også på tørt hår med samme fine resultat. Når den fønes inn i vått hår - oppfyller den alt den påstår den skal gjøre! Når den brukes på tørt hår - ikke helt like spot on, og håret føles som om man vil vaske det etter en dag! Oppsummert: Et bra produkt som leverer det det skal, men på et litt for smalt område (vått hår) for at den skal kunne nå høyere enn 3/5! #lykoinflutester #bylyko
    1 produkt i posten Bra, men ikke wow!
    148 visninger
    • Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 6 dager
      🩷🩷🩷
      1 liker
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 1 uke
    Vurdering: 4 av 5
    Verifierad testare

    Veldig bra budsjett rettetang!

    Denne utrolig søte rettetangen har blitt testet de siste ukene, og jeg er veldig begeistret for den! Den fine rosa fargen, den lange ledningen, den raske oppvarmingen og det fine resultatet for (i mine øyne) en skikkelig billig penge er så bra! Jeg bruker vanligvis GHDs rettetang, og det er selvfølgelig tøft å måle seg med den, MEN for prisforskjellen holder den likevel mål med god margin! Og jeg har fortsatt nesten løvemanke når jeg lar håret lufttørke, og den håndterer håret mitt strålende, bare med litt mer tålmodighet! Orker man å se hele filmen, får man se før, rettet, et lite fnis og så krøllet hår med sluttresultatet som kalles VOLUM! 🌸 Den har mange varmeinnstillinger, så man kan få det man ønsker, jeg vil alltid ha den på maks! 🌸 Den er lett og behagelig å ha i hånden! 🌸 Den er skikkelig god til å krølle håret med, den er utrolig smidig og krøllene blir virkelig så fine! 🌸 Lang ledning og rask oppvarming! Jeg synes ikke den er like skarp når jeg bare skal rette håret, selvfølgelig en vanesak, men platene er relativt små, og jeg opplever at jeg må gjenta 2-3 ganger for å få det helt rett. Stor forskjell når jeg krøllet håret, for da ble det 👌🏽 med en gang! Denne kommer til å bo i trenings-/jobbbagen min, perfekt å ha med seg på farten siden den har en god størrelse, veier lite og fremfor alt piffer opp med sin nydelige farge! Fra en ekte GHD-fan synes jeg virkelig at denne er vel verdt et kjøp og en av de bedre budsjett rettetengene jeg har testet! #lykoinflutester #bylyko
    1 produkt i posten Veldig bra budsjett rettetang!
    43 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 3 måneder
    Vurdering: 4 av 5
    Verifierad testare

    En concealer som vokste på meg!

    Ved første bruk av denne likte jeg den virkelig ikke, den la seg ikke godt i ansiktet mitt i det hele tatt og føltes veldig kakete og for tykk i konsistensen for meg. Jeg måtte virkelig lære meg hvordan jeg skulle jobbe med denne concealeren. Jeg er 33 år og har en del arr fra lett akne, samt noen kviser som må dekkes. Jeg er ikke så mørk under øynene, men ser ofte trøtt ut da jeg lett får litt poser under øynene. Disse posene kan imidlertid ikke dekkes med sminke, da det er mer hud/skygger enn mørke ringer, men en god concealer kan likevel forbedre situasjonen! Vanligvis pleier jeg å starte med foundation og avslutte med concealer der det er nødvendig, for meg fungerte det ikke å gjøre det i den rekkefølgen, men jeg måtte gjøre det motsatt. Så jeg startet hele sminkerutinen med å plassere concealeren der jeg trenger den, og så jobber jeg den inn med en pensel. Deretter bruker jeg foundation i resten av ansiktet, noe som har gjort en enorm forskjell! Den dekker veldig bra, men gir likevel et veldig naturlig resultat med BARE denne concealeren! Vil man ha en rask løsning, så er dette produktet man skal bruke! Den sitter på plass under øynene i løpet av dagen, men jeg synes at den kan gli av etter en time hvis jeg har en kvise jeg vil dekke, noe som trekker ned en poeng. Ytterst lite produkt er nødvendig, så selv om den koster en del, vil den virkelig vare lenge! Men jeg ville absolutt anbefale denne, hadde jeg hatt litt bedre hud, ville den fått full pott! #lykoinflutester #esteelauder
    1 produkt i posten En concealer som vokste på meg!
    156 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 3 måneder
    Vurdering: 5 av 5
    Verifierad testare

    Magisk resultat ✨

    Dette er en utrolig blush som gir et så fint, naturlig resultat samtidig som den er fantastisk å jobbe med! Konsistensen er nesten litt "leppestift-aktig", men på en veldig positiv måte, noe som ikke bare gir den en utrolig fin farge, men også en naturlig glød! Jeg pleier ofte å påføre blush på hånden, jobbe det inn i børsten for så å påføre det i ansiktet, men denne fungerer utmerket til å legge direkte i ansiktet og jobbe ut. Selv om den har en lett (betoning på lett) klebrighet, dvs. leppestiftfølelsen, glir den så fint over basen uten at produktet under blir ødelagt. Det største pluss er også emballasjen, den smale nåleformede applikatoren (der produktet kommer ut) er 10 av 10! Det er så enkelt å ha kontroll på hvor mye produkt man vil ha og nøyaktig hvor man vil ha det! Det er uten tvil den beste emballasjen på en flytende blush jeg noen gang har brukt! Resultatet blir en naturlig blush med god pigmentering og så fin glød! Fargen across the dancefloor som jeg har er en perfekt nyanse for meg! Den koster en del, men jeg synes den er så verdt pengene, fantastisk produkt!!! #lykoinflutester #esteelauder
    1 produkt i posten Magisk resultat ✨
    251 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 4 måneder
    Vurdering: 1 av 5
    Verifierad testare

    Dessverre den dårligste foundation jeg har testet!

    Jeg er så lei meg for at denne foundationen ble en så total skuffelse for meg, jeg hadde høye forventninger til denne! Fargen jeg fikk hjem passet ikke helt til meg, da den var veldig lys, men jeg har sett bort fra det i anmeldelsen og fokusert på hvordan den presterer. Jeg er 33 år gammel, har en hud som går mer mot oljete og er lett akneutsatt. Jeg har ikke fått rynker ennå, men noen fine linjer rundt øynene har begynt å komme. Pleier ellers å bruke L’Oréal True Match foundation eller Lumene CC Cream. Det første med produktet er den utrolig verdiløse emballasjen med skrulokk!! Ingen pumpe, ingen pipette eller noe til påføring, man må HELLE ut produktet. Det er klissete, sløsing med produkt og ja, verdiløst. Den la seg som en tørr hinne over huden min, jeg har prøvd å påføre både med pensel og med svamp. I stedet for å gjøre huden glatt, fremhevet den hver eneste pore, linje og fikk meg til å se eldre ut. Aldri vært med om lignende! Jeg klarer ikke å jobbe dette inn i huden, uansett hvor mye jeg prøver på forskjellige måter. Jeg har satt sminken som vanlig med pudder og settingspray, likevel har det oljete virkelig kommet igjennom ca. 10 timer senere, noe det ikke pleier å gjøre med mine andre foundations. Det har også glidd av og sitter ikke godt i det hele tatt, mens når jeg har mine vanlige foundations, så sitter det som støpt hele dagen. Nei, denne kommer jeg aldri til å kjøpe igjen eller anbefale til noen andre! #lykoinflutester #ESTEELAUDER
    1 produkt i posten Dessverre den dårligste foundation jeg har testet!
    2239 visninger
    • Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 4 måneder
      Det selges pumper for denne foundation, utsolgt på Lyko nå, men søk på: Estée Lauder Estee Lauder Double Wear Pump to Double Wear. (Jeg foretrekker dog å helle direkte fra flasken fremfor pumpe 😊) Vet ikke om denne nye flasken har en ny formel fra den forrige? Har du testet denne foundation før? Det ser ut som du påfører altfor mye produkt på håndryggen, prøv litt mindre (typ 1/4 av hva du bruker) og sørg for å være fuktet når du påfører foundationen. Jeg pleier å bruke en fuktig svamp (så jeg så at du også har testet det, men kanskje du skal prøve med mindre produkt? 🥰 Jeg har denne foundation (har den gamle flasken) og elsker den, er samme alder som deg og har normal/tørr kombinasjonshud. Så resultatet burde bli mer tørt på meg i så fall, men jeg liker denne og får alltid et fint resultat. Jeg liker dekkende, men bruker heller to tynne lag ❤️ denne foundation er en du trenger ytterst lite av, tror jeg, men det avhenger også av hvilket resultat du vil ha 🥰
      2 liker
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 4 måneder
    Vurdering: 4 av 5
    Verifierad testare

    Stilig design & god duft!

    Jeg har brukt denne sjampoen sammen med balsamet i samme serie, og jeg deler den samme oppfatningen om begge produktene. Det er en god sjampo, men mangler den der ✨wow✨ følelsen. Samtidig har jeg vanskelig for å sette fingeren på hva det er jeg savner, mer enn at jeg ikke liker selve flaskemodellen. Først og fremst elsker jeg duften av alt i denne serien! Dette er en unisex duft som jeg synes er 10 av 10! Krydret, kraftig og som sitter igjen i håret (spesielt med balsamet og leave-in spray i samme serie). Jeg sjamponerer alltid to ganger, og den er lett å jobbe inn i hodebunnen uten å skape irritasjon. Kanskje jeg får litt mindre volum i hodebunnen etter vask sammenlignet med mine vanlige sjampoer. Siden jeg farger håret mitt brunt (er naturlig lysblond), setter jeg pris på fargebevarende produkter, men har brukt det for kort tid til å se om det hjelper eller ikke dessverre. Som jeg nevnte i starten, er jeg ikke så imponert over selve flasken, den er selvfølgelig supersnygg, men flip-kork er ikke min favoritt, og den firkantede modellen føles som det vil bli plagsomt når produktet begynner å ta slutt for å få ut det siste! #lykoinflutester #nobero
    1 produkt i posten Stilig design & god duft!
    165 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 4 måneder
    Vurdering: 4 av 5
    Verifierad testare

    Bra balsam med utrolig duft!

    Dette er en skikkelig god balsam, men mangler dessverre ✨WOW✨ følelsen for en full pott! Jeg synes balsamen er litt for vannaktig, noe som gjør at jeg gjerne vil bruke mer produkt, kan selvfølgelig bare være en vane fra min side. Duften er utrolig, den passer meg såå godt! Det er jo et unisex produkt, noe jeg elsker, foretrekker litt mer krydret og kraftig duft, noe denne har! Den gjør hva den skal i en balsam, jeg synes også at håret mitt føles litt mer fyldig og sterkt etter at jeg begynte å bruke denne balsamen! Håret mitt er naturlig krøllete, farget med slitte tupper. Det trenger virkelig fukt, fukt, fukt, og det merkes tydelig når en balsam er fuktfattig, da krøllene mine blir slappe - noe som ikke skjer med denne balsamen, men krøllene er der de skal være! Minus for designet på flasken, liker ikke slike flip-korker! Og ja, flasken ser utrolig fin ut på badet, såå luksuriøs design, men funksjonelt når produktet begynner å ta slutt, er det jo ikke det mest optimale! Alt i alt, en skikkelig god balsam, men som likevel mangler det ekstra for en full pott. Kunne ha kjøpt flere ganger med tanke på duften dog 😍 #lykoinflutester #noberu
    1 produkt i posten Bra balsam med utrolig duft!
    165 visninger
    • Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 4 måneder
      Synd at det ikke ble full pott, men ser bra ut likevel ☺️ Og for et vakkert bronseaktig glow du har 💖🥰
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 4 måneder
    Vurdering: 5 av 5
    Verifierad testare

    Den beste duften på markedet!

    Dette multifunksjonelle leave-in produktet er som tittelen sier - den beste duften på markedet! Jeg elsker duften, den er så luksuriøs og ganske kraftig, så den sitter virkelig lenge! Jeg bruker den først i vått hår etter dusj, som et siste steg etter alle mine leave-in produkter. Primært for å glatte ut og for å gre håret, så klart som varmebeskyttelse hvis jeg skal føne håret. Så kjører jeg en ny omgang med spray når jeg skal style håret, som oftest dagen etter vask! Jeg bruker også dette som en liten hårparfyme selv om jeg ikke skal style, bare fordi den lukter så utrolig godt! Håret mitt er naturlig krøllete, farget og ganske slitt i tuppene. Jeg har ikke ekstremt mye frizz, men litt lett og først og fremst i tuppene, og der merker jeg ikke så stor forskjell med produktet. Men i den tilstanden håret mitt er i, er det urimelig å forvente at et produkt skal kunne gjøre det helt glatt uten varmeprodukt! Designet er utrolig vakkert og spraypumpen er enkel og lett å trykke på! Jeg har absolutt ingenting å klage på med dette produktet, full pott og anbefaler det sterkt! #lykoinflutester #noberu
    1 produkt i posten Den beste duften på markedet!
    437 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 6 måneder
    Vurdering: 5 av 5
    Verifierad testare

    Den beste highlighteren du kan finne!

    Jeg har brukt denne highlighteren i noen uker nå, og jeg er helt solgt, denne er noe utenom det vanlige! Siden jeg er mer på den oljete siden, pleier jeg å måtte sette sminken min ganske godt, noe som også gir meg et veldig matt utseende. Derfor er en god highlighter A & O i sminkerutinen min, for hvem vil se matt og kjedelig ut? Denne utrolige highlighteren gir et så utrolig glow! Den legger seg som en naturlig glans i ansiktet uten å se falsk ut. Den er virkelig glow uten glitter, så den reflekteres utrolig fint i lys. I tillegg sitter den på plass hele dagen, uten å miste glansen eller på den andre siden - gi et for svett resultat. Jeg påfører denne med en mellomstor børste med lange, løse strå. Det gjør at den sveiper seg fint på huden og bare smelter inn uten tydelige linjer. Jeg har også brukt den som litt ekstra glans på øyelokkene, da bruker jeg lillefingeren og får et så fint resultat. Den koster jo sin sum, men det er sååå mye produkt. Jeg tror denne vil vare minst et år i hvert fall! Bare i løpet av disse fire ukene har jeg brukt den daglig, og produktet ser fortsatt helt ubenyttet ut. Jeg anbefaler denne sterkt!! #lykoinflutester #nars
    1 produkt i posten Den beste highlighteren du kan finne!
    223 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 6 måneder
    Vurdering: 4 av 5
    Verifierad testare

    En nydelig blush 🌸

    Jeg har testet denne blush NARS Multiple Orgasm Crave i noen uker, og jeg liker den så mye! Jeg er 33 år og har normal/fet hud som ikke er tørr i det hele tatt akkurat nå. Jeg har en del porer i ansiktet som kan både fremheves eller skjules med de rette produktene. Denne kremete, myke, glødende blushen fungerer så fint for meg! Den smelter virkelig inn i huden og er så lett å jobbe med uten at den blir flekkete eller forstyrrer sminken under. Jeg synes den er fin både som en krembase under et pudder-make-up, men også for en naturlig sminke med bare denne. Jeg tror denne ville vært perfekt om sommeren! Jeg var først skeptisk til fargen, da jeg er mer for røde/mørkere nyanser på blush. Men jeg synes likevel at denne blir utrolig fin og liker den så mye! Det som trekker den ned fra full pott er at den er litt svak i pigmenteringen. Hvis jeg ikke legger produktet direkte på ansiktet, må man bruke ganske mye produkt for å få effekt! Kan absolutt anbefale den og vil absolutt kunne tenke meg å kjøpe den igjen! #lykoinflutester #nars
    1 produkt i posten En nydelig blush 🌸
    536 visninger