Malin

  • Innlegget ble opprettet 7 timer
    Vurdering: 2 av 5
    Verifisert kjøper

    Ikke noe høydepunkt

    Et to-i-ett-produkt som ikke lever opp til forventningene. Fargen på den våte tuppen og pennen matcher ikke. Den våte tuppen klarer bare to-tre tynne strøk før den mister væske og blir til grove linjer.
    1 produkt i posten Ikke noe høydepunkt
    1 visninger
  • Innlegget ble opprettet 7 timer
    Vurdering: 4 av 5
    Verifisert kjøper

    Elsker det!

    Jeg har PD, og denne fungerer fortsatt kjempebra! Veldig kremet, lett og herlig. Jeg erstatter dagkremen min med denne om sommeren
    1 produkt i posten Elsker det!
    172 visninger
  • Innlegget ble opprettet 7 timer
    Vurdering: 1 av 5
    Verifisert kjøper

    Langt under forventning

    Under forventning. Jeg kjøpte den på kampanje til 50 %, og den var likevel ikke verdt pengene. 10 kr hadde vært en ok pris for det jeg fikk. Den er "tight" og mangler det ekstra stoffet som trengs for at den skal se fluffy ut. Det gikk hull i stoffet.
    1 produkt i posten Langt under forventning
    9 visninger