Malin
- Innlegget ble opprettet 7 timerVurdering: 2 av 5Verifisert kjøper
Ikke noe høydepunkt
Et to-i-ett-produkt som ikke lever opp til forventningene. Fargen på den våte tuppen og pennen matcher ikke. Den våte tuppen klarer bare to-tre tynne strøk før den mister væske og blir til grove linjer.1 produkt i posten Ikke noe høydepunkt1 visninger - Innlegget ble opprettet 7 timerVurdering: 4 av 5Verifisert kjøper
Elsker det!
Jeg har PD, og denne fungerer fortsatt kjempebra! Veldig kremet, lett og herlig. Jeg erstatter dagkremen min med denne om sommeren1 produkt i posten Elsker det!172 visninger - Innlegget ble opprettet 7 timerVurdering: 1 av 5Verifisert kjøper
Langt under forventning
Under forventning. Jeg kjøpte den på kampanje til 50 %, og den var likevel ikke verdt pengene. 10 kr hadde vært en ok pris for det jeg fikk. Den er "tight" og mangler det ekstra stoffet som trengs for at den skal se fluffy ut. Det gikk hull i stoffet.1 produkt i posten Langt under forventning9 visninger