Looks

Kunders egne bilder

Vurderinger & anmeldelser

Vurdering: 3.9Basert på 186 karakterer
  • Mest hjelpsomme positive
    Innlegget ble opprettet 6 måneder
    Vurdering: 4 av 5
    Verifierad testare

    Olaplex No. 5 Bond Maintenance Conditioner 250 ML

    Som #lykoinflutester har jeg fått teste denne balsamen fra #olaplex Kort om håret mitt: -Tynt skandinavisk hår -Farget og stripet Det første jeg la merke til var at flasken er vanskelig å åpne i dusjen når hendene er våte, så jeg pleier alltid å åpne flasken på forhånd. Balsamen har også en tykk konsistens, så det er litt vanskelig å få ut. Som sagt har den en tykk konsistens og er drøy, god til å gre ut floker i håret. Jeg synes likevel jeg har merket at håret mitt har blitt sterkere, det faller ikke like mye hår av når jeg børster det. Det eneste negative er at tuppene mine har føltes litt tørrere, vet ikke om det skyldes sjampoen eller balsamen.
    2025 visninger
    • Kommentaren lades 6 måneder
      Du må bruke olalex 8 eller en god fukt maske og leave in til disse 🌹
  • Mest hjelpsomme negative
    Innlegget ble opprettet 2 måneder
    Vurdering: 2 av 5
    Verifisert kjøper

    Godt innhold ,men forferdelig innpakning

    Jeg synes dette produktet er fantastisk. Men pga prisnivå så irriterer det meg også veldig hvordan flasken er designet. Du får altså ikke ut siste 15% av flaska. Har vært hos frisør og hun delte flaska med kniv for å få ut siste rest?! Så det må jeg å gjøre. . . Det betyr at jeg kjøper denne kun en gang innimellom istedenfor hele tiden. Hvem vil betale for å irriteres? Fantastisk produkt ,forferdelig flaske/innpakning til en litt stiv pris.
    852 visninger
    • Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 2 måneder
      Hei Siv 👋😊 Så hyggelig å høre at du synes produktet er fantastisk! 😍 Samtidig har vi full forståelse for at det kan være frustrerende å ikke få ut det siste av flasken. Et lite tips er å oppbevare flasken opp-ned mellom bruk, eller gi den en liten rist for å få produktet til å samle seg. Du kan også prøve å legge flasken i litt varmt vann, da blir innholdet mer flytende og lettere å få ut. Dersom du foretrekker en mer praktisk løsning, finnes produktet også i større størrelse med pumpe 🌟
  • Innlegget ble opprettet 4 timer
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    Man får det man betaler for

    Omsorgsfull hverdagens helt verdt prisen #lykoreview
    52 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 4 dager
    Vurdering: 5 av 5

    Olaplex No.5 Bond Maintenance Conditioner – mykere, sterkere og friskere hår

    Jeg har testet denne balsamen og synes det er et fantastisk valg for deg med skadet, tørt eller fargebehandlet hår. Formelen fukter dypt samtidig som den hjelper håret til å føles sterkere, mykere og mer håndterbart. Jeg merket at håret ble lettere å gre ut, mindre krusete og fikk en fin glans uten å føles tungt. Den passer de fleste hårtyper og fungerer ekstra godt hvis håret utsettes for varmestyling eller kjemiske behandlinger. Ved regelmessig bruk føles håret mer velstelt og motstandsdyktig mot slitasje. #lykocreator #beauty #lyko #lykoview #haircare
    36 visninger
  • Innlegget ble opprettet 1 måned
    Vurdering: 1 av 5
    Verifisert kjøper

    Olaplex 5

    et produkt uten effekt på mitt tørre og skadede hår og uten lukten beskrevet av andre kunder (en gammel, muggen lukt - ubehagelig) 😔stor skuffelse😔
    311 visninger
  • Innlegget ble opprettet 2 måneder
    Vurdering: 4 av 5
    Verifisert kjøper

    Funker supert

    Bra for mitt nordiske hår, men lukter bare helt ok.
    716 visninger
  • Innlegget ble opprettet 2 måneder
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    LUKTER HIMMELSK

    Jeg trenger en parfyme av denne sjampo lukten😍 Elsker hvordan den får håret til å føles så mykere ut. Og den er så drøy i bruk.
    715 visninger
  • Innlegget ble opprettet 3 måneder
    Vurdering: 2 av 5

    Tørt flokete hår

    Jeg har brukt Olaplex sjampo og balsam samt noen ekstra produkter i tre måneder. Jeg er 50+ med langt krøllete hår. Balsamen er blant det absolutt dårligste jeg har prøvd. Lukter godt og er rimelig drøy, men håret mitt har aldri vært så tørt og "flokete" som det er nå. På en eller annen måte er det likevel litt bedre nå etter tre måneder enn det var i den første måneden. Jeg kommer til å bruke opp produktet, men det vil aldri bli kjøpt igjen! Jeg har brukt nr. 4 og 5 i kombinasjon med 3, men det er det samme der. Hva gjør nr. 3? Redningen for håret mitt og frisyren min er nr. 6.
    813 visninger
    • Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 3 måneder
      Hei Louise! 👋🏼😊 Takk for at du tok deg tid til å skrive og for at du er så ærlig om opplevelsen din 🤍 Jeg forstår virkelig hvor frustrerende det må føles når håret føles tørt og frizzy. Olaplex nr. 3 er først og fremst en reparerende behandling som styrker håret innenfra, den gir ikke så mye fuktighet. Krøllete hår trenger ekstra fuktighet, og derfor kan det hende at håret føles tørt selv etter sjampo og balsam 🤗 For veldig tørt hår vil jeg anbefale å prøve en rik fuktmaske, for eksempel 👉🏼 lyko.com/sv/olaplex/olaplex-weightless-nourishing-mask-200-ml eller lyko.com/sv/olaplex/olaplex-rich-hydration-mask-200-ml De gir intensiv fuktighet og gjør håret mykere og mer medgjørlig, perfekt for langt, krøllete hår 🥰 Jeg håper virkelig at en fuktmaske kan bli en redning for deg og gjøre håret ditt mer håndterlig og herlig 😍 Ha en fin dag ☀️
      2 liker
  • Innlegget ble opprettet 4 måneder
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    Uovertruffen

    Som tittelen sier, har jeg bleket, rett normalt tykt hår, og det finnes ingenting som holder håret mykt hele uken som dette. Konsistensen er mer som sheasmør og veldig drøy, med hår nesten ned til midjen, rekker en flaske på 250ml i 6 måneder. Har prøvd alt annet, men ingenting slår dette.
    848 visninger
  • Innlegget ble opprettet 6 måneder
    Vurdering: 2 av 5
    Verifisert kjøper

    Ikke for meg

    Som jeg skrev om sjampoene. Virket ikke på håret mitt. Både sjampoene og balsamen er tykke i konsistensen. Renser og mykgjør håret. Men ingen produkter jeg vil kjøpe igjen.
    1365 visninger
    • Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 6 måneder
      Hei Berfin! 😊 Tusen takk for at du tok deg tid til å dele dine opplevelser, selv om det ikke helt ble en perfekt match for håret ditt denne gangen 🤍 Jeg krysser fingrene for at du har et par favoritter å falle tilbake på! Ønsker deg en riktig fin dag! 🌞
      2 liker
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 6 måneder
    Vurdering: 4 av 5
    Verifierad testare

    Glansgivende balsam

    Jeg bruker denne balsamen med det tilhørende sjampoen, og jeg opplever at håret mitt er mer glansfullt etter bruk, men jeg opplever ikke at det virkelig fjerner floker og knuter (jeg har imidlertid langt og tykt hår som lett blir flokete og knute, så jeg synes det er vanskelig å finne produkter som fjerner knuter og floker helt). Etter hårvask bruker jeg også håroljen fra Olaplex (Bonding Oil No.7) og kan virkelig anbefale den også. 🙌🏻 #lykoinflutester #olaplex
    1266 visninger
  • Innlegget ble opprettet 6 måneder
    Vurdering: 3 av 5
    Verifierad testare

    God og drøy, men ikke et mirakel

    Olaplex No. 5 er en virkelig drøy balsam, og man trenger langt mindre enn man normalt ville brukt med for eksempel L’Oréal. Jeg opplevde at omtrent en fjerdedel av den mengden jeg pleier å bruke, var mer enn nok – og det fungerer best å tilsette litt ekstra vann i håret i stedet for mer produkt. Den har en mild, ren duft og en konsentrert konsistens, men uten å være tung eller fet. Den etterlater håret mykt og lett å gre ut, og den irriterte ikke hodebunnen min. Selv om den er deilig og drøy, synes jeg ikke at resultatet var markant bedre enn billigere balsamer jeg har prøvd. Den gjør det den skal, men den var ikke et mirakelprodukt for meg. #lykoinflutester #olaplex
    1060 visninger
    • Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 3 måneder
      Jeg er enig, den er super drøy! 💗
      1 liker

OlaplexNo.5 Bond Maintenance Conditioner 250 ml

Tilbudspris 279,30 kr
Uten kampanje 399 kr
Combo Deal 30%
Prisen gjelder når du kjøper 2 valgfrie produkter for totalt 490 kr
Tilbudet gjelder t.o.m
Gratis fraktalternativ tilgjengelig ved kjøp fra 300 kr, kan sendes omgående

Velg størrelse

250 ml1000 ml

Viktige fordeler
Reduserer brekkasje og styrker håret
Pleier, fukter og tilfører fuktighet
Forbedrer håndterbarhet og gir glans

En konsentrert og fargesikker balsam som er bevist å redusere brekkasje og gi næring til håret, slik at det blir glattere, mer glansfullt og lettere å håndtere for hver vask. Den fuktighetsgivende formelen tilfører fuktighet til alle hårtyper samtidig som den løser opp floker og styrker håret. Bruk No.5 etter No.4 daglig eller hver gang du vasker håret.

INGREDIENSER
Panthenol og glyserin: Tilfører fuktighet til håret for å holde det hydrert og bidrar til å forebygge brekkasje.

Bruk:
Etter hårvask med No.4 Bond Maintenance® Shampoo, påfør balsamen i midtlengder og tupper. La virke i 1–3 minutter. Skyll godt.

250 ml

Fås også i gavesett

Olaplex
Healthy Hair Discovery Set V1
Tilbudspris 174,30 kr
Uten kampanje 249 kr

Anbefalte produkter

Ingen bilde tilgjengelig.
Ingen bilde tilgjengelig.
Ingen bilde tilgjengelig.
Ingen bilde tilgjengelig.
Ingen bilde tilgjengelig.
Ingen bilde tilgjengelig.