Kunders egne bilder
Vurderinger & anmeldelser
Vurdering: 4.2Basert på 149 karakterer
103
22
11
7
6
- Mest hjelpsomme positiveBrukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 11 månederVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
Lifesaver for håret
Først og fremst: den lukter himmelsk. Den har en ren og frisk duft og den henger faktisk igjen i håret lenge etterpå. Ikke for sterk, bare akkurat passe. Det jeg liker aller best, er at den er superdrøy i bruk. En liten mengde holder lenge, og konsistensen er lett og deilig – ingen kliss eller tyngde. Men det viktigste: beskyttelsen mot varme. Om du skal føne, rette eller krølle håret – eller bare være ute i solen en hel dag – gir Ciment Thermique et skjold som beskytter håret mot slitasje. Jeg bruker den alltid før jeg går ut på sommerdager, og i år har de vært mange. Håret mitt elsker det! Kort oppsummert: Ciment Thermique er rett og slett en lifesaver for håret – spesielt om sommeren. Den beskytter, pleier og lukter godt, og er den eneste leave-in varmebeskyttende krem jeg har brukt som ikke føles klissete eller blir stivt i håret etter bruk. #konkurranseinflutester4322 visninger - Mest hjelpsomme negativeInnlegget ble opprettet 1 årVurdering: 2 av 5
Bra, men forferdelig lukt
Den har fungert veldig bra i håret mitt før jeg føner det. Men dessverre har den en forferdelig lukt som gjør at jeg knapt klarer å ha den i håret, for lukten forsvinner ikke. #lykoreview - Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 5 dagerVurdering: 4 av 5
Kérastase Résistance Ciment Thermique – varmebeskyttelse som styrker skadet hår og reduserer frizz
Jeg har prøvd denne leave-in-behandlingen og synes den er perfekt for deg med skadet hår, slitt hår, fargebehandlet hår eller hår som ofte utsettes for varmestyling. Den lette kremen påføres i håndkletørt hår før føning og gjør lengdene merkbart mykere, glattere og enklere å style. Jeg merket at håret fikk mer glans, mindre frizz og føltes sterkere etter regelmessig bruk. Formelen er utviklet for å beskytte mot varme opptil 180°C samtidig som den hjelper til med å styrke hårfiberen og redusere risikoen for fremtidige skader. En stor fordel er at håret føles pleiet uten å bli tungt eller fett. Produktet hjelper også til med å gjøre føningen smidigere og gir en myk, føyelig finish. En liten ulempe er at veldig fint hår kan trenge å bruke en mindre mengde for å beholde maksimal volum.846 visninger - Vurdering: 5 av 5
Wow wow
Et fantastisk varmebeskyttelsesprodukt som styrker håret og gir en myk, glansfull finish ved styling. Tar effektivt vare på skadet hår, selv om noen brukere opplever duften som noe sterk.969 visninger - Innlegget ble opprettet 4 månederVurdering: 5 av 5
Fantastisk!!!
Jeg vil si at jeg aldri før har brukt denne typen produkt, dette er første gang jeg prøver noe som ligner sement fra Kerastase. Jeg testet det først i en mindre versjon, og jeg vil si at det fungerte så bra for meg at jeg bestemte meg for å kjøpe den større versjonen. For det første har den varmebeskyttelse, så dere kan enkelt tørke og rette håret ved høye temperaturer. I tillegg styrker den håret veldig mye, beskytter det, og det fungerer virkelig supert. Man trenger bare en veldig liten mengde på vått hår, og det er nok!!! Fantastisk produkt, og man kan også si at det er en interessant detalj 🩷 #daysoflove1625 visninger - Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 6 månederVurdering: 4 av 5Verifisert kjøper
LUKSUS OG SALONG
Dette er virkelig et superbra varmebeskyttelse som også fungerer som en lett leave-in behandling. Jeg liker hvordan den både forsegler og beskytter håret når jeg bruker varmeverktøy, samtidig som den gjør håret mykere, glansigere og generelt mer velstelt. Duften er også virkelig god – sånn salongfølelse som holder seg i håret på en diskret måte. Ulempene for meg er at produktet ikke er særlig drøyt, man trenger litt mer enn man tror, og derfor føles det også litt for dyrt i lengden. Men resultatet blir fint hver gang, så selv om prisen drar ned vurderingen litt, er det fortsatt et veldig bra produkt.1970 visninger - Innlegget ble opprettet 8 månederVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
Favritt
Denne har jeg brukt i mange år, absolutt favoritt som brukes hver gang jeg føner håret.2373 visninger - Innlegget ble opprettet 9 månederVurdering: 5 av 5
Elsker den
Jeg går alltid tilbake til denne. Elsker den så mye. Jeg har tykt hår, og denne beskytter det så bra. Jeg elsker duften, den er frisk og sommerlig. Føler meg trygg med produktet :)2567 visninger - Innlegget ble opprettet 11 månederVurdering: 1 av 5Verifisert kjøper
Lukter forferdelig
Jeg skulle ønske jeg hadde lest anmeldelsene før jeg kjøpte dette produktet. Det lukter så forferdelig at det for meg er helt umulig å bruke. Jeg har prøvd, men det går bare ikke. Så jeg må kaste det. Noe som er veldig trist, siden det ikke akkurat er billig. Jeg er utrolig skuffet.2530 visninger- Brukerens rolle: Kundeservice på Lyko.Kommentaren lades 11 månederHei Beatrice! 💜 Takk for at du deler – vi forstår virkelig skuffelsen din. 🙏 Det er så trist når et produkt ikke lever opp til forventningene, spesielt når duften gjør at det ikke kan brukes. Vi vet hvor avgjørende duften kan være for helhetsopplevelsen. Selv om mange setter pris på produktet, er det selvfølgelig individuelt – og følsomhet for duft varierer mye fra person til person. Vi ønsker selvfølgelig at du skal føle deg fornøyd med kjøpene dine! Hvis du opplever at det er noe galt med produktet eller at duften avviker fra det normale, er du hjertelig velkommen til å kontakte oss på fraga@lyko.se eller via chat, så hjelper vi deg gjerne videre. 💌 Ha det bra! 💞2 liker
- Innlegget ble opprettet 1 år
Ny formel?
Har den blitt omformulert? Min første tube var tynnere i konsistensen, lettere og luktet godt, nå er den tykkere og hvitere og lukter litt annerledes🤔2845 visninger- Brukerens rolle: Kundeservice på Lyko.Kommentaren lades 1 årHallo der Isa! 👋 Superbra spørsmål! Denne skjønnheten skal være litt hvitere og geleaktig i konsistensen🩶 Jeg kan ikke se at den har blitt endret, men forskjellige batcher kan selvfølgelig variere litt fra hverandre. Hvis du tror det er noe galt med produktet ditt, ikke nøl med å ta kontakt med oss, så skal vi se nærmere på det💌 Ha det fint! 🌞2 liker
- Innlegget ble opprettet 1 årVurdering: 3 av 5
Fungerer
Utrolig vanskelig å avgjøre at dette er et mirakelprodukt. Fungerer som det skal som leave-in, men ga ingen wow-effekt.2662 visninger - Innlegget ble opprettet 1 år
Leave in behandling og maske fra L'Oréal
Hei! Jeg ønsker hjelp med noen produkter som jeg vil kjøpe som kan være bra for mitt blekede hår, som nå er skadet og tørt. Jeg vil at det skal være både styrkende og bli mykt. Hvis dere kan anbefale meg en god hårmaske og leave in behandling som også inneholder varmebeskyttelse.2931 visninger- Brukerens rolle: Kundeservice på Lyko.Kommentaren lades 1 årHei Zahra! ✨ Så gøy at du spør! Mitt beste tips til deg er å ta en titt på vår gratis hårtest, der våre erfarne frisører kan anbefale produkter som er skreddersydd for deg basert på din nåværende tilstand og ditt mål! 🙌😍 Du kommer direkte til testen via lenken: lyko.com/sv/beauty-scan2 Alt godt!
KérastaseResistanceCiment Thermique 150 ml
Tilbudspris 389,60 kr
Uten kampanje 487 kr
Combo Deal 20%
Prisen gjelder når du kjøper 2 valgfrie produkter for totalt 490 kr
Gratis fraktalternativ tilgjengelig, kan sendes omgående
Beskrivelse
Ingredienser
Kérastase Ciment thermique är en värmeskyddande hårfönings- och värmestylingskräm, utvecklad för att behandla och skydda försvagat och skadat hår. Dess kombinationav Vita-Ciment®, Vita-Topseal och Sève de Résurrection återuppbygger omedelbart hårets fibrer med ett skyddande lager. Produkten skyddar håret från värme upp till 180 ° C och gör hårföning enklare.
Påfør i nyvasket og håndkletørket hår, seksjon for seksjon. Style håret som vanlig. La produktet sitte i.
150 ml
- Kategori:Varmebeskyttelse
Er også tilgjengelig i en pakke
Kérastase
RésistanceResistance Ciment Termaique x2875 kr
Uten pakkepris: 974 kr
Kérastase
RésistanceTrio 11.319 kr
Uten pakkepris: 1.468 kr
Kérastase
RésistanceTrio 21.175 kr
Uten pakkepris: 1.309 kr