Agathessa

  • Posten blev oprettet 18 timer
    Bedømmelse: 4 ud af 5
    Verificeret køb

    Super kosmetikpung, men...

    Jeg har lige modtaget min Lovables kosmetikpung og er begejstret for indholdet! Men... Jeg trækker en stjerne fra for at vildlede kunderne, når de laver beskrivelser af de enkelte produkter indeni. For nogle betyder det ikke så meget, fordi de bare vil prøve ukendte produkter. Men der er også dem, der køber kosmetikpungen for ét produkt, og resten af indholdet betragter som en rar bonus! Så hvor skuffende må det ikke være, når DETTE produkt ikke er i den købte pung... :/ Herfra vil jeg meget gerne bede LYKO om at lave mere præcise beskrivelser af Lovables kosmetikpungens indhold :)) For mig personligt er denne kosmetikpung FANTASTISK, og jeg er meget glad for, at jeg købte den 🥰🥰🥰
    1 produkter i posten Super kosmetikpung, men...
    723 visninger
  • Posten blev oprettet 2 uger
    Bedømmelse: 5 ud af 5

    Meget behagelig, opfriskende tonic til hovedbunden!

    Dette produkt fandt jeg i Lyko Lovables, og kun takket være det kunne jeg teste det, for jeg ville helt sikkert ikke have købt det selv. Jeg har ikke problemer med min hovedbund, jeg har meget hår, og det er sundt – generelt er det nok at vaske det en gang hver anden dag, og så er det fint :) Men fordi kosmetologen havde dette produkt, besluttede jeg at prøve det på mig selv. Og jeg må indrømme, at denne tonic giver en meget behagelig følelse af friskhed i hovedbunden, og den friske duft gør brugen af produktet endnu mere behagelig. Jeg har ikke bemærket nogen irritation af huden eller sammenklistret hår. Jeg bruger det i henhold til producentens anbefalinger og synes, at især om sommeren er dette produkt virkelig super!
    1 produkter i posten Meget behagelig, opfriskende tonic til hovedbunden!
    80 visninger
  • Posten blev oprettet 1 måned
    Bedømmelse: 5 ud af 5

    Meget behageligt produkt!

    Denne bodylotion fandt jeg hos Lyko Lovables, og jeg er positivt overrasket! Efter min mening er den perfekt til sommer, fordi dens konsistens er behageligt let og mild, og duften er mærkbar, men ikke påtrængende. Jeg har tør hud, så jeg forventede ikke mirakler af denne lotion, men jeg blev alligevel positivt overrasket! Huden er fugtet og beroliget. Kan helt klart anbefales :))
    1 produkter i posten Meget behageligt produkt!
    40 visninger
  • Posten blev oprettet 1 måned
    Bedømmelse: 5 ud af 5

    Virkelig godt produkt!

    Jeg er selv overrasket over, hvor meget jeg er begyndt at kunne lide dette produkt! Jeg fik det i Lovables kosmetikpose og ignorerede det i et stykke tid, fordi jeg ikke har nogen problemer med mit hår, det kræver ikke særlig pleje. Men efter den sidste hårvask besluttede jeg at prøve dette serum og påførte det i henhold til producentens anbefalinger. Mit hår var tydeligt blødere og mere skinnende, og det lagde sig pænt. Min veninde lagde straks mærke til forskellen og spurgte, hvad jeg havde gjort ved mit hår, for det ser virkelig flot ud :) Så jeg er glad for, at jeg fandt dette produkt i Lovables, kan varmt anbefale det! :)
    1 produkter i posten Virkelig godt produkt!
    216 visninger
  • Posten blev oprettet 1 måned
    Bedømmelse: 5 ud af 5
    Verificeret køb

    Endelig har jeg den også! :D

    Endelig er min bestilling fra Lovables kommet!... Jeg var meget nysgerrig på grund af duften, som vækker mest kontrovers her, nemlig Tabacco Vanilla. Selvom jeg generelt kan lide tunge dufte, som røgelse (især om efteråret og vinteren), er der en grænse for denne "tyngde", som jeg ikke overskrider. Og jeg regnede egentlig med, at jeg ikke ville blive venner med denne parfume, at den ville ende i skuffen "til gave". Men surprise! Jeg kan virkelig godt lide den! Når jeg skriver denne anmeldelse, kan jeg mærke parfumen på mig, og jeg kan personligt godt lide, hvordan den "lægger sig" på min hud :) Jeg er klar over, at dufte, vi bærer, er meget individuelle, så jeg vil ikke overbevise nogen om, at denne parfume er super og unisex. Jeg kan lide den. Jeg er også positivt overrasket over kosmetiktasken, for på billedet gjorde den ikke et godt indtryk på mig, men ikke nok med at den har en flot farve, den har også et par praktiske lommer - stort plus! De øvrige produkter vil blive testet og vurderet enkeltvis. Generelt er jeg tilfreds med købet og hele indholdet. Jeg kan sige, at det er "som sædvanligt" :)
    1 produkter i posten Endelig har jeg den også! :D
    177 visninger
  • Posten blev oprettet 2 måneder
    8 visninger
  • Posten blev oprettet 2 måneder
    5 visninger
  • Posten blev oprettet 2 måneder
    4 visninger
  • Posten blev oprettet 2 måneder
    Bedømmelse: 5 ud af 5
    Verificeret køb

    Super!

    Jeg har lige hentet mine Lovables fra pakkeboksen! Først og fremmest er jeg imponeret over den lynhurtige levering! Jeg bestilte toilettasken tirsdag, og i dag (torsdag eftermiddag) havde jeg den allerede her i Polen - chok! Jeg er meget tilfreds med indholdet, da jeg planlagde at købe BBIA brun mascara, Klairs ansigtscreme/maske og Beplain ansigtsskum :) De øvrige produkter er et super supplement, og jeg glæder mig til at teste dem! Jeg kender og kan lide COSRX SPF, Frudia har gode anmeldelser, så det er ekstra! Derudover kunne jeg virkelig godt lide toilettasken ;p For mig er det et meget vellykket Lovables sæt, og jeg giver det 10/10 :))
    1 produkter i posten Super!
    1347 visninger
    • Kommentaren lades 2 måneder
      Jeju, piger! Jeg er overrasket over jeres oplevelser, for jeg har bestilt Lovables tre gange i mit liv, og hver gang har jeg modtaget pakken meget hurtigt!... Jeg har ingen idé, hvad det afhænger af :| Jeg håber dog, at pakkerne kommer til jer allerede i denne uge, og at I vil have det sjovt med at kigge på indholdet! 🤞🏼🫶🏼🥰
      1 likes
  • Posten blev oprettet 4 måneder
    Bedømmelse: 5 ud af 5

    Jeg er positivt overrasket!

    Dette produkt fandt jeg i Lyko Lovables kosmetikpung. Jeg har meget sensitiv, delikat hud, og generelt kan min hud ikke lide vitamin C - det er for irriterende for mig. Indtil nu har jeg kun været glad for Tatcha's oplysende serum, men det er meget dyrt og dedikeret til sensitiv hud. Når det kommer til C-Glow Serum, har det en vandig konsistens og er meget behageligt at påføre. Jeg har ikke bemærket nogen irritation på min hud, men jeg bruger det heller ikke hver dag, snarere en gang om ugen, maks 2 gange om ugen, om morgenen. Jeg må indrømme, at jeg bruger det med glæde, jeg er faktisk selv overrasket! Hvis du har sensitiv hud, opfordrer jeg dig til at prøve netop dette serum :)
    1 produkter i posten Jeg er positivt overrasket!
    1752 visninger