Amina

  • Posten blev oprettet 1 måned
    Bedømmelse: 5 ud af 5
    Verificeret køb

    Favoritten

    Brug hver dag
    1 produkter i posten Favoritten
    393 visninger
  • Posten blev oprettet 1 måned
    Bedømmelse: 5 ud af 5
    Verificeret køb

    Elsker

    Giver en super fin farve, let at håndtere
    352 visninger
  • Posten blev oprettet 2 måneder
    Bedømmelse: 5 ud af 5
    Verificeret køb

    Elsker

    Dufter super godt, og duften holder længe. Gør huden blød med det samme, og det holder længe
    1 produkter i posten Elsker
    96 visninger
  • Posten blev oprettet 2 måneder
    Bedømmelse: 5 ud af 5
    Verificeret køb

    Elsker

    Super godt, giver huden en smuk glød og dufter himmelsk!!
    1 produkter i posten Elsker
    1538 visninger
  • Posten blev oprettet 2 måneder

    Spørgsmål!

    Er det almindeligt, at huden i ansigtet bliver rød og plettet efter brug? Jeg har brugt produktet om aftenen én gang, og da jeg vågnede, var mit ansigt rødt, og der var små prikker i ansigtet, som næsten ikke kan ses, men som kan mærkes.
    1 produkter i posten Spørgsmål!
    2949 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 2 måneder
      Hej Amina 😊 Ja, det kan ske, og det du beskriver lyder som en irritation. Dette er en AHA-syre (glykolsyre), som eksfolierer huden ret effektivt. Når huden ikke er vant til syrer, eller hvis hudbarrieren er lidt følsom i starten, kan det give rødme, prikken og små knopper som en reaktion. Det er altså ikke usædvanligt, men det er et tegn på, at den blev overstimuleret lige den gang. Så er det godt at holde pause med produktet, indtil huden er helt rolig, og derefter genintroducere det meget mere forsigtigt, for eksempel 1 gang om ugen og altid med god fugt efterfølgende. Hvis huden fortsætter med at reagere sådan, selv ved forsigtig brug, kan det være bedre at vælge en mildere syre, som PHA, som plejer at være mildere mod følsom hud. Lige nu er det vigtigste at lade huden komme sig og fokusere på beroligende og genopbyggende produkter. Hav en god dag! 💌