Anne-Marthe

  • Posten blev oprettet 1 uge
    Bedømmelse: 2 ud af 5
    Verificeret køb

    Godt produkt MEN

    Produktet er helt i top, men emballagen er elendig. Jeg kan se, at flere også klager over den. Jeg har brugt den i en uge, og jeg kan ikke skrue den op med produktet…
    1 produkter i posten Godt produkt MEN
    413 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Kundeservice.Kommentaren lades 1 uge
      Hej Anne-Marthe! 🌸 Det lyder godt, at du synes selve produktet er helt supert ✨ Måske kan det hjælpe at lægge det i køleskabet et stykke tid, og hvis det stadig sidder fast, skru det helt ned igen og forsigtigt op igen, hold i bunden (ikke låget) og prøv et lille trick i modsat retning, hvis gevindene har låst sig. Hvis det stadig ikke går op, indikerer det en defekt hylster – så kan du registrere en klage via din konto (Mine sider/Ordrehistorik → gældende bestilling → Klage). Håber det hjælper Hav en god dag 🦋