Produktet er helt i top, men emballagen er elendig. Jeg kan se, at flere også klager over den.
Jeg har brugt den i en uge, og jeg kan ikke skrue den op med produktet…
Brugerens rolle: Lyko Kundeservice.1 ugeKommentaren lades 1 uge
Hej Anne-Marthe! 🌸
Det lyder godt, at du synes selve produktet er helt supert ✨
Måske kan det hjælpe at lægge det i køleskabet et stykke tid, og hvis det stadig sidder fast, skru det helt ned igen og forsigtigt op igen, hold i bunden (ikke låget) og prøv et lille trick i modsat retning, hvis gevindene har låst sig. Hvis det stadig ikke går op, indikerer det en defekt hylster – så kan du registrere en klage via din konto (Mine sider/Ordrehistorik → gældende bestilling → Klage). Håber det hjælper
Hav en god dag 🦋