Annika
- Posten blev oprettet 18 timerBedømmelse: 2 ud af 5Verificeret køb
Mesig
Alt for meset i farven (brun), og der lander næsten ingenting på vipperne. Meget skuffet over denne. Indtil videre er det kun IDUN Minerals 38-graders mascara, der virkelig er noget værd!1 produkter i posten Mesig7 visninger - Posten blev oprettet 1 månedBedømmelse: 2 ud af 5Verificeret køb
Nej!
Det tager hundrede år, før produktet overhovedet giver nogen farve, og farven bliver meget plettet, når den endelig kommer. Desværre røg det i skraldespanden!1 produkter i posten Nej!173 visninger- Brugerens rolle: Lyko Kundeservice.Kommentaren lades 1 månedHej Annika! 🥰 Jeg forstår, at du har forberedt huden på bedste vis for at opnå det bedste resultat ved at eksfoliere og fugte, så det var synd, at det slet ikke blev det forventede resultat 💜 Jeg håber, du har en anden favorit, som du kan lide bedre, eller at du finder en, hvis du søger videre. Måske kan denne være et alternativ at tjekke ud: lyko.com/sv/st-tropez/st-tropez-self-tan-express-mousse-200ml Tak for din anmeldelse! Hav en god dag 🌸
- Posten blev oprettet 4 månederBedømmelse: 3 ud af 5Verificeret køb
Lidt svært!
Produktet er virkelig flot, men svært at blende ud. Jeg har ret meget hud på øjenlågene og er 50+. Oplevede, at produktet er lidt svært at blende ud med pensel. Jeg vil ikke give op, men du skal helt klart have en øjenlågsprimer som base, før du påfører pennen. Farverne er dog fine, ellers ville produktet nok kun have fået to stjerner.1 produkter i posten Lidt svært!876 visninger - Posten blev oprettet 4 månederBedømmelse: 3 ud af 5
Tvivlsom!
Produktet ser fint ud ved direkte påføring, men bliver pletvist i løbet af dagen og slides let af. Jeg har moden hud med meget tekstur. Måske passer det bedst til ung hud?! Billig ja, men ikke holdbar. Jeg vil ikke købe igen.1 produkter i posten Tvivlsom!458 visninger - Posten blev oprettet 4 månederBedømmelse: 5 ud af 5
Super flot!
Fin produkt til en billig penge. Perfekt highlighter at have, når man er sit blegeste jeg om vinteren, men stadig vil have lidt liv i ansigtet. Anbefales virkelig!1 produkter i posten Super flot!379 visninger - Posten blev oprettet 5 måneder
Køleskab
Kan man opbevare denne i køleskabet for en smukkere påføring?1 produkter i posten Køleskab983 visninger- Brugerens rolle: Ansat i Lyko.Kommentaren lades 5 månederHej Annika😊 Du kan opbevare Dr. Ceuracle Vegan Kombucha Tea Essence i køleskabet, hvis du ønsker en kølende og ekstra forfriskende følelse ved påføring. Det påvirker ikke produktets effekt, men giver en dejlig kølende fornemmelse på huden ❄️ Håber svaret kan være til hjælp, og at du får en super dejlig dag!💫
- Posten blev oprettet 5 månederBedømmelse: 2 ud af 5
Grågrøn
Nej, nej og nej til denne!! Frygtelig undertone som gør, at jeg ser pokkers grågrøn ud i ansigtet. Købte Light 46. Prøvede derefter Medium nr. 50, men samme triste grønne tone også i den, og jeg ser beskidt ud i ansigtet. Jeg får aldrig det til med Isadora, så nu giver jeg op med mærket og tester ikke flere produkter.1 produkter i posten Grågrøn4280 visninger- Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 5 månederHej Annika 😊🤍 Åh hvor typisk! Tak fordi du deler 🙏 Nuancer og undertoner kan være svære, og det er så ærgerligt, når resultatet slet ikke bliver som man havde håbet ❤ At teste nuancer i en fysisk butik er ofte den bedste måde at finde det rigtige match, især når undertoner spiller ind. Håber virkelig, at du finder et produkt, der føles helt rigtigt for dig fremover 💫 Hav en god dag ❄☃1 likes
- Posten blev oprettet 6 månederBedømmelse: 2 ud af 5Verificeret køb
Duften??
Jeg er enig med de andre her om, at duften ikke er det mindste god. Jeg havde forestillet mig en sød, frisk duft. Synes heller ikke, at den føltes lækker på huden. Meget tvivlsom om jeg vil fortsætte med at bruge den.1 produkter i posten Duften??1194 visninger - Posten blev oprettet 9 månederBedømmelse: 1 ud af 5Verificeret køb
Nej!
Jeg forstår virkelig ikke, hvad dette produkt skal tilføje?? På mit ansigt gør det absolut ingenting! Mit absolut mest unødvendige køb. Er røget i skraldespanden! 👎1 produkter i posten Nej!1506 visninger- Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 9 månederHej Annika 🤗 Tak fordi du tog dig tid til at efterlade en anmeldelse, trist bare at produktet ikke levede op til forventningerne ❤️ Produktet er udviklet til at give en naturlig solkysset glød, men oplevelsen kan selvfølgelig variere afhængigt af hudtype og påføring 💫
- Posten blev oprettet 1 årBedømmelse: 4 ud af 5
Fin!
Nem at påføre og giver en flot farve. En smule pletvis dog. Især omkring hårfæstet! 👍1 produkter i posten Fin!1267 visninger