Bisan
- Posten blev oprettet 1 ugeBedømmelse: 1 ud af 5Verificeret køb
Vil ikke købe igen
Hvis man kommer til at røre brynene, bliver der hvide krummer, og det føltes som om, man mistede mange øjenbrynshår, når man fjernede den.1 produkter i posten Vil ikke købe igen63 visninger- Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 ugeHej Bisan 😊 Tusind tak fordi du tog dig tid til at skrive en anmeldelse! 💕 Så typisk, at denne her ikke rigtig blev en succes for dig. Et lille tip er at prøve at påføre et meget tyndt lag og lade det tørre ordentligt, før du rører ved brynene. Men nogle gange er det bare sådan, at et produkt, der fungerer super godt for nogle, ikke passer til andre. Tak igen for at du delte din oplevelse, og vi håber, du finder en bryngel, der passer dig bedre fremover! 😊 Hav en god dag 🌸