Carine

Lyko Creator
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 1 uge
    Bedømmelse: 5 ud af 5
    Verificeret køb

    Overraskende god!

    Jeg kan godt lide, at denne er transparent og ikke smitter af på tøjet. Jeg bruger den mest under armene og bemærker ingen svedlugt i løbet af dagen, selv på varme dage. #lykoreview
    1 produkter i posten Overraskende god!
    480 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 1 uge
    Bedømmelse: 5 ud af 5
    Verificeret køb

    Supergod!

    En enkel og god fugtighedscreme, der gør præcis det, man vil have en ansigtscreme til; fugter! Lugtfri og god cremet konsistens, der trænger hurtigt ind i huden uden at efterlade den blank. Stor flaske også, så her har man cremen længe! Det er ikke altid nødvendigt at bruge mange penge på fancy cremer, og denne er beviset på det 💕 Min nye favorit! #lykoreview
    1 produkter i posten Supergod!
    361 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 1 uge
    Bedømmelse: 5 ud af 5
    Verificeret køb

    Den eneste scrub jeg bruger

    Jeg har brugt denne scrub i flere år, og det er ikke uden grund! Den er lidt svær at klemme ud af tuben, men selve produktet er en tyk creme med bittesmå "sandkorn", som virkelig skrubber - uden at være ubehagelig. Man føler sig ren og frisk bagefter 💕 #lykoreview
    1 produkter i posten Den eneste scrub jeg bruger
    140 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 1 uge
    Bedømmelse: 5 ud af 5
    Verificeret køb

    Dejlige at bruge!

    Disse gele-pads er helt gennemvædet med en toner, der giver masser af fugt til huden 🤩 De er lidt svære at holde og gnide over huden på grund af gelé-teksten og det faktum, at de er så glatte, men så snart man har dem på, føles det rigtig godt. Jeg bruger dem før fugtighedscreme. Anbefales 💕 #lykoreview
    1 produkter i posten Dejlige at bruge!
    417 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 2 uger
    Bedømmelse: 4 ud af 5
    Verificeret køb

    God lotion!

    Nem at pumpe ud af flasken, konsistensen er meget let og "mælkeagtig". Nem at smøre ud og har en mild og god sommerduft. Trækker én stjerne, fordi jeg ville ønske, den føltes lidt mere fugtgivende, men ellers et tiptop produkt, som er vigtigt at bruge dagligt om sommeren! #lykoreview
    1 produkter i posten God lotion!
    200 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 3 uger
    Bedømmelse: 5 ud af 5
    Verificeret køb

    Superfin!

    Nem at blende og pigmenteret. Billig og god! #lykoinflutester
    1 produkter i posten Superfin!
    327 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 3 uger
    Bedømmelse: 4 ud af 5
    Verificeret køb

    Giver smuk glød!

    Jeg var lidt usikker på, hvordan jeg skulle bruge dette produkt i starten faktisk, og måtte prøve mig frem lidt. Anbefaler ikke at påføre det direkte på huden! Det tørrer meget hurtigt. Den bedste måde at bruge det på er at blande det med enten dagcreme, bodylotion eller en flydende primer. Husk bare at blende meget godt, ellers bliver det plettet. Giver en smuk glød, når det bruges korrekt! Trækker en stjerne, fordi det tørrer meget hurtigt, man har ikke tid til at blende, og det sætter sig som pletter på huden, hvis man ikke er hurtig nok #lykoinflutester
    1 produkter i posten Giver smuk glød!
    348 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 3 uger
    Bedømmelse: 4 ud af 5
    Verificeret køb

    Bruger den som øjenskygge

    Lille, smart og kompakt med spejl. Det er ikke store ting, man får her, og de er for små til at få en bronzerbørste ned i uden at røre highlighteren! Jeg købte den alligevel for at bruge den som en øjenskygge-duo. Som en, der helst bare bruger bronzer på øjnene alligevel, så er det perfekt. Highlighteren er en smule for rosa i tonen for mig, jeg ville ønske, den var helt champagnefarvet. Ellers god kvalitet, drysser lidt og holder længe! #lykoinflutester
    1 produkter i posten Bruger den som øjenskygge
    787 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 3 uger
    Bedømmelse: 5 ud af 5
    Verificeret køb

    ELSKER!

    Jeg har brugt produkterne fra L’Occitane længe og især dem i amande/mandel-serien - fordi duften er himmelsk! Jeg har gået og ønsket mig en parfume med denne duft, og da jeg så, at der fandtes en bodymist, var valget ekstremt nemt. Bestilte straks. Og blev ikke skuffet! Den dufter lige så dejligt som olierne, og jeg elsker den. Det er duften af sommer på flaske! Kunne trække en stjerne, fordi duften ikke holder så længe, men den fortjener fem stjerner <3 #lykoreview
    1 produkter i posten ELSKER!
    777 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 3 uger
    Bedømmelse: 4 ud af 5
    Verifierad testare

    Ganske god!

    Jeg har fået testet dette produkt som Lyko Influtester :) Lidt om mig først; 41 år, normal til tør hud med nogle fine linjer, og over gennemsnittet glad for og optaget af en god hudplejerutine! Jeg har faktisk ikke brugt rensegeler som denne siden jeg var i teenageårene og tidligt i 20'erne, og heldigvis er der kommet nye og mere opdaterede renseprodukter siden da! Jeg plejer at bruge enten bare micellarvand eller rensecreme, så jeg var lidt spændt på at få testet denne og gå lidt tilbage til ungdommen på en måde :) Det vigtigste for mig er, at den er effektiv; det vil sige at den fjerner makeup og cremer hurtigt, og at man ikke behøver at rense flere gange. Jeg har brugt denne flere gange om ugen de sidste uger. Jeg fjerner først øjenmakeup med micellarvand og derefter fugter jeg ansigtet med lunkent vand før jeg brugte denne gel. Den er klar i farven, dufter frisk af agurk og man arbejder hurtigt op et ret skummende lag, som giver en forfriskende og ren følelse. Masserer godt ind i ansigtet og skyller flere gange. Og så kom jeg i tanke om, hvorfor jeg ikke foretrækker denne type renseprodukter; alt vandet der løber ned ad armene... Men sat til side fra det, så er den faktisk ret effektiv til at fjerne makeup! Den store test kommer nu, når jeg efterfølgende går over med en vatrondel med toner på og ser, hvor meget makeuprester der er tilbage. Og det er ikke meget! Så jeg vil sige, at denne er nem at bruge, effektiv og renser godt. Huden føles også blød og ren efterfølgende! Jeg vil tro, at dette er et fint produkt for en lidt yngre forbruger, som kan lide at bruge meget sæbe og vand, når man renser huden. Jeg gør ikke det, så derfor får den 4 ud af 5 stjerner. 18-årige mig derimod ville have givet denne topkarakter! #lykoinflutester #coolderma
    1 produkter i posten Ganske god!
    22 visninger