Charlotte

Lyko Creator
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet for 6 dage
    Bedømmelse: 3 ud af 5
    Verifierad testare

    God til fedtet hud

    Denne tror jeg er rigtig god til fedtet hud - noget jeg ikke har. Jeg oplevede, at den trak godt ind i huden og fugtede, men ikke efter mit behov. Jeg har en normal-kombineret hud og er 45 år. Jeg har ikke brug for matteret hud, og jeg har brug for masser af fugt og andet godt for at tilfredsstille mit ansigt. Jeg kunne godt lide konsistensen og syntes, den virkede lidt kølende. Huden føltes blød efter påføring og efterlader huden klar til makeup. Brugte cremen sammen med water serum fra samme mærke, og det fungerede godt. #erborian #lykoinflutester
    1 produkter i posten God til fedtet hud
    155 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet for 6 dage
    Bedømmelse: 4 ud af 5
    Verifierad testare

    Nice👌

    Har prøvet denne creme i et par uger og kan godt lide den. Har brugt den efter min faste rense rutine og brugt waterserum fra samme mærke. Kan godt lide, hvordan cremen smelter ind i huden, selvom jeg har taget lidt for meget. Den er super drøj! Jeg har en 45 år gammel hud, der har brug for lidt ekstra, så jeg prøver at vurdere produktet uafhængigt af det. Dette er nok en serie til en lidt yngre hud. Selvom jeg godt kunne lide cremen, gav den mig ikke så meget glød, og jeg følte ikke, at den gav min hud nok. Jeg giver den alligevel en god score, fordi jeg ser potentialet. #erborian #lykoinflutester
    1 produkter i posten Nice👌
    123 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 1 uge
    Bedømmelse: 4 ud af 5
    Verifierad testare

    God⭐️

    Havde forventet mere, men er ikke skuffet. Et meget behageligt serum, der trænger godt ind. Perfekt boost til hud, der har været udsat for lidt ekstra sol om sommeren. Kan godt lide den lette, geléagtige konsistens, og den virker også lidt kølende. Når det er sagt, passer denne nok bedre til en yngre hud end min. Jeg er 45 år og har brug for mere aktive ingredienser i min hudpleje. Synes heller ikke, den holder i 24 timer som beskrevet. Bruger 1,5 pump til ansigt og hals, 2 pump hvis jeg også tager med décolleté. Vil derfor ikke sige, at den er særlig drøj. Jeg har en normal-kombineret hud. #lykoinflutester #erborian
    1 produkter i posten God⭐️
    133 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 4 måneder
    Bedømmelse: 3 ud af 5
    Verifierad testare

    Ok

    Fik dette produkt sendt som #lykoinflutester. Var lidt skeptisk på forhånd, da jeg læste, at dette er et mærke tilpasset mænd. Tænkte, at det ville komme til at lugte "mand". Så forkert kan man tage. Lugten er dejlig. Jeg kan især mærke appelsinlugten godt og oplever den som neutral. lugter godt demper frizz varmebeskyttelse håret ser fint og sundt ud efter rejsning -synes sprayen er for tynd, og det bliver derfor koncentreret produkt på et sted. -efter at have tørret håret virker det som om produktet ligger som et lag på håret. Håret føles lidt fedtet. Har sprayet lidt i tørt hår bare for at få lidt god lugt😊 #NOBERU
    1 produkter i posten Ok
    494 visninger
    • Kommentaren lades 3 måneder
      Mit føles ikke fedtet, uanset hvor meget jeg tager! Jeg tager meget og får tyndt skandinavisk hår. Og min spray spreder sig kæmpestort og strittende. Måske er der noget galt med din 🥺. Jeg elsker den! 🥰
      1 likes
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 4 måneder
    Bedømmelse: 5 ud af 5
    Verifierad testare

    Skønt!

    Fik dette produkt tilsendt som #lykoinflutester. Var lidt skeptisk på forhånd, da jeg læste, at dette er et mærke tilpasset mænd. Tænkte, at det ville dufte "mand". Så forkert kan man tage. Duften er skøn. Jeg kan især mærke appelsinduften godt og oplever den som neutral. En rigtig god balsam. Fordeler sig godt selv med lidt produkt. Lader balsamen virke, mens jeg fuldfører min hudplejerutine. Håret føles som silke, når produktet er skyllet ud. Fik min datter til at mærke på håret, da det var tørt, og hun kunne mærke, at håret var blødere og ikke så "crispy" (hendes ord). Drøj i brug. Mit hår: skulderlangt, har naturlige krøller/fald, farvet og normalt-tørt. #NOBERU
    1 produkter i posten Skønt!
    145 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 4 måneder
    Bedømmelse: 5 ud af 5
    Verifierad testare

    Wow!

    Fik dette produkt sendt som #lykoinflutester. Var lidt skeptisk på forhånd, da jeg læste, at dette er et mærke tilpasset mænd. Tænkte, at det ville komme til at dufte "mand". Så forkert kan man tage. Duften er vidunderlig. Jeg kan især mærke appelsinduften godt og føler, at duften passer til alle. Jeg tager to runder med shampoo, og allerede på første runde mærker jeg stor forskel. Anden runde føles skummet som blød creme. Håret føles virkelig rent, når jeg er færdig med at skylle ud. Jeg bemærker også, at håret er fugtet og blødt, samt at det ikke føles så "crispy". Mit hår var ret tørt, før jeg begyndte at teste produktet. Produktet er meget drøjt i brug. Mit hår: skulderlangt, har naturlige krøller/fald, farvet og normalt-tørt. #NOBERU
    1 produkter i posten Wow!
    923 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 5 måneder
    Bedømmelse: 3 ud af 5
    Verifierad testare

    Overraskende, men

    Denne blev jeg overrasket over. Jeg har prøvet forskellige typer af highlights, og ofte har jeg følt mig som en discokugle. Da jeg prøvede den som en slags bb-creme, syntes jeg, den gav en fin jævn farve, men lidt glød. Noget som er helt fint for mig. (Der var derimod en del shimmer tilbage i håndfladen). Jeg prøvede den også som highlighter over makeup, men det syntes jeg fungerede dårligt. Den var svær at fordele, og det blev en lidt pletvis finish. Der hvor jeg fik taget lidt for meget produkt på, blev produktet gnubbet af, når jeg prøvede at korrigere. Så blev basen også ødelagt. Det, der er en ulempe for mig med moden hud (44 år), er, at det, jeg vil skjule som linjer og porer, virker forstørrende med sådanne produkter. Passer nok bedst til en yngre hud. #lykoinflutester #lorealparis
    1 produkter i posten Overraskende, men
    327 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 5 måneder
    Bedømmelse: 3 ud af 5
    Verifierad testare

    Sådan passe

    Har som regel brugt settingspray fremfor primer og har været tilfreds med det. Men altid sjovt at prøve nye produkter. Jeg kan godt lide den lette konsistens og at den trænger godt ind, selvom det tager lidt tid. Huden føles glat og preppet efterhånden. Produktet skal være fugtgivende, men denne effekt kender jeg ikke så meget til. Jeg har brug for en del fugt om vinteren, noget jeg får fra serum og fugtighedscreme. Føler ikke, at jeg kan bruge denne alene. Med alderen er mine porer blevet større i ansigtet. Jeg syntes produktet forstørrede porerne endnu mere. Det beskrives, at produktet skal gøre huden smidig og fyldig. Lidt usikker på hvad dette betyder, men jeg mærkede ingen effekt af så meget nyt, da jeg lagde makeup. Ved ligesom ikke helt hvad jeg synes. Den var ikke dårlig, men jeg kan mærke, at jeg kan klare mig uden også. Selvom den ikke passede mig, kan jeg også forstå, at den bliver godt likt af andre. #lykoinflutester #nyxprofessionalmakeup Lidt om mig og min hud: 44 år, normal-kombinationshud, men tørrere om vinteren og linjer her og der.
    1 produkter i posten Sådan passe
    214 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 5 måneder
    Bedømmelse: 5 ud af 5
    Verifierad testare

    Ny favorit

    Har brugt den samme mascara i mange år. Har prøvet forskellige typer, men er altid gået tilbage. Jeg har brug for en mascara, der giver både længde og fylde. Derfor var det meget spændende at få lov til at prøve denne som #lykoinflutester. Jeg har lange, men lyse vipper. Jeg ønsker derfor en mascara, der får udnyttet potentialet på mine "usynlige" vipper. Det synes jeg, denne absolut gør. Med alderen er det også blevet lidt tyndere i rækkerne på vippefronten. Jeg synes derfor, det er bedst at bruge en børste med tæt bust for at få mere volumen, separere vipperne og få fat i de korte vippehår også. Med denne savner jeg lidt tættere bust, men den fungerer godt. Jeg kan godt lide, at jeg kan arbejde godt med vipperne med den fleksible børste, og at kosten er tynd i enden. Så får jeg fat i de inderste vipper også uden at få produkt på huden. Mascaraen sidder godt hele dagen og fjernes let med øjenmakeupfjerner. Alt i alt en rigtig god mascara! Stort plus for rimelig pris. #maybelline
    1 produkter i posten Ny favorit
    285 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 7 måneder
    Bedømmelse: 3 ud af 5
    Verifierad testare

    Øjeblikkelig virkning

    Dette øjeserum har jeg fået prøvet som #lykoinflutester. Serumet er drøjt i brug og let at fordele. Let konsistens, som ikke er helt creme og ikke helt serum. Jeg kan godt lide pumpefunktionen på tuben, men det gør det næsten svært at tage lidt nok. Førsteintrykket var godt. Jeg oplevede, at linjerne blev reduceret ret hurtigt efter påføring (se billedet). Efter at have brugt produktet i lidt over 2 uger, havde jeg ønsket mig et mere langvarigt resultat. Jeg har også problemer med tør hud omkring øjnene om efteråret/vinteren. Dette serum gjorde områderne værre, så jeg måtte stoppe med at bruge serumet i uge 3. Sammenfattende: helt okay serum, har øjeblikkelig effekt, jeg har brug for hjælp til fugt fra min faste øjencreme derudover, ønsker langvarig effekt. Det står, at det kan bruges i hele ansigtet, men så bliver tuben meget drøj. Jeg har lyst til at tage denne frem til sommeren igen og se, om øjenpartiet tåler de stærke ingredienser så. #BeautyofJoseon
    1 produkter i posten Øjeblikkelig virkning
    1384 visninger