Maria

  • Posten blev oprettet 2 uger
    Bedømmelse: 3 ud af 5

    Tvivlsomt produkt

    Interessant produkt, som jeg ikke vidste fandtes før nu! Har dog svært ved at bestemme mig for, hvad jeg synes. Har prøvet den to gange og syntes første gang, det var lidt mirakuløst, mens anden gang gik det direkte i brusebadet. Måske er det mig, der ikke helt har forstået, hvordan jeg skal gøre, eller også har jeg større krav til, hvordan mit hår skal føles/se ud og er vant til rent, frisk hår. Vil fortsætte med at bruge den og håber at sætte mere pris på den med tiden. Plus for vegansk! Anmeldelsen er udført på vegne af Smartson – testpiloten har fået prøvet produktet gratis.
    1 produkter i posten Tvivlsomt produkt
    8 visninger
  • Posten blev oprettet 2 uger
    Bedømmelse: 3 ud af 5

    For tyndere hår

    Jeg tror ikke, jeg helt har fundet ud af, hvordan jeg skal bruge produktet på den rigtige måde, men det gør alligevel noget! Som andre her også har skrevet, er produktet nok bedre til tyndere, glattere hår end mit meget tykke og krøllede hår. Jeg mærkede en vis forskel, men efter at have fået så godt et indtryk af Got2b's andre produkter, blev jeg lidt skuffet. Jeg vil prøve at bruge det i stedet for tørshampoo, som nogen her foreslog, og håber, det bliver et bedre anvendelsesområde for mig! Ekstra plus for vegansk :) Anmeldelsen er udført på vegne af Smartson – testpiloten har fået lov til at prøve produktet gratis.
    1 produkter i posten For tyndere hår
    18 visninger
  • Posten blev oprettet 2 uger
    Bedømmelse: 4 ud af 5

    Små totter på plads

    Har aldrig brugt lignende produkt før, men efter hårtransplantation var der brug for lidt ekstra hjælp med totterne, som nu vokser ud og er for korte til at “være på plads” af sig selv. Jeg kan godt lide at have håret sat op, og med dette produkt var det faktisk muligt at holde de korte krøller nede sammen med resten af håret! Dufter rigtig godt + vegansk. Perfekt nu inden sommeren, når man vil have håret op i forskellige frisurer på grund af varmen. Anbefales! Anmeldelsen er udført på vegne af Smartson – testpiloten har fået prøvet produktet gratis.
    1 produkter i posten Små totter på plads
    15 visninger
  • Posten blev oprettet 2 uger
    Bedømmelse: 4 ud af 5

    2 i 1

    Supernem two in one! Efter en hårtransplantation har jeg masser af korte små hårstrå rundt om ansigtet, som endnu ikke er vokset lange nok til at ligne babyhår. Jeg har brugt denne til at få dem til at lægge sig ned og se mere “naturlige” ud, indtil de vokser langt nok til at blive en pandehår. Jeg har også brugt den på øjenbryn, da jeg har tykke mørke bryn, som gerne vil stå i alle retninger. Produktet holder, hvad det lover, og jeg er tilfreds! Den eneste ulempe, jeg kunne finde, er, at på mine mørke hårstrå kan det nogle gange føles som en lys hinde af produktet, hvis man bruger for meget. Men tager man mindre, holder det ikke lige så længe. Så jeg anbefaler at være forberedt på at genpåføre. Stor pakke! Rækker længe Anmeldelsen er udført på vegne af Smartson – testpiloten har fået lov at prøve produktet gratis.
    1 produkter i posten 2 i 1
    13 visninger
  • Posten blev oprettet 2 uger
    Bedømmelse: 4 ud af 5

    Holder hvad den lover

    Ligesom mange nedenfor nævnt har denne hårspray rigtig god hold. Har ikke brugt hårspray siden jeg var lille, men vil begynde nu! Frisyren holdt meget længere end forventet, selvom det var fugtigt ude, og sprayen efterlod ingen mærkelig "film". Ekstra plus for vegansk indhold! Også størrelsen føles god. Stor nok til at holde længe, men smal nok til godt greb i hånden. Desværre mere duft end jeg egentlig ville have, så det er det eneste, der trækker lidt ned i bedømmelsen. Anmeldelsen er udført på vegne af Smartson – testpiloten har fået lov at prøve produktet gratis.
    1 produkter i posten Holder hvad den lover
    8 visninger
  • Posten blev oprettet 3 måneder
    Bedømmelse: 4 ud af 5

    Kølende genfugtende

    Fin flaske, sød design og mild duft var mine første tanker. Jeg troede, den ville være slut på et par dage i betragtning af størrelsen og instruktionerne, men man har virkelig ikke brug for de mængder, der står på! 2 pump er rigeligt til hele ansigtet, halsen og décolleté. Jeg har brugt den efter essence og før ansigtscreme. Jeg synes, huden føles mere genfugtet, elastisk og ”glansfuld”. Jeg plejer at få tilstoppede porer af lignende produkter, men jeg tror ikke, jeg har haft problemer med dette fra dette produkt. Anmeldelsen blev udført på opdrag af Smartson - testpiloten har fået lov til at prøve produktet gratis.
    1 produkter i posten Kølende genfugtende
    190 visninger
  • Posten blev oprettet 3 måneder
    Bedømmelse: 1 ud af 5

    Ikke noget for mig

    Jeg kunne virkelig godt lide ideen og var spændt på at prøve, men blev desværre mest bare skuffet. Positivt at den er delt i 2 for bedre pasform, for den ville ellers ikke passe overhovedet. Faldt fra flere steder, når jeg skulle tage den på, måtte klippe rundt om øjne og næse for at den kunne røre huden og også rundt om hage/kæbe, da den foldede sig for meget. Følte den var fugtgivende og kølig på, samt et stykke tid efter, men ikke mere end det. Brændte mærkeligt på visse dele af ansigtet til og fra. Sjovt at se den ændre farve dog! Anmeldelsen blev udført på opdrag af Smartson - testpiloten har fået lov til at prøve produktet gratis.
    1 produkter i posten Ikke noget for mig
    65 visninger
    • Brugerens rolle: Farmaceut på Lyko.Kommentaren lades 3 måneder
      Hej Maria😊 Tak fordi du deler din oplevelse🤍 Trist at høre, at pasformen og påføringen ikke fungerede som ønsket – det skal selvfølgelig være nemt at bruge en sheet mask. Den brændende fornemmelse kan opstå, hvis huden er følsom og eventuelt har tør/skadet hudbarriere. Vi værdsætter virkelig din ærlige feedback, det hjælper både os og andre kunder! Håber du finder en anden sheet mask, der passer bedre til dig✨
  • Posten blev oprettet 1 år
    Bedømmelse: 3 ud af 5

    Almindeligt serum

    Nu har jeg i samarbejde med Smartson fået testet dette serum i en vis periode. Desværre blev det for kort tid til at kunne vurdere effekten retfærdigt. Serummet føles godt ved første indtryk, og jeg håbede på gode resultater, men som sagt, blev det for kort tid at teste. Ulempen for mig har været, at det har været synligt, at jeg har serum i håret. Ikke kun på en positivt fugtgivende måde, men også på en "håret ser ikke helt rent ud"-måden desværre. Jeg vil fortsætte med at bruge serumet, da jeg gerne vil vide, om det giver effekt, men jeg er lidt usikker på, hvordan jeg føler omkring det. Det vigtigste for mig er dog, at håret vokser tilbage. Som nogen har skrevet nedenfor, så er det nok mere hele pulpeter, du skal bruge og ikke dråber. Test jer frem! Jeg er alt i alt stadig helt okay tilfreds og ser frem til at fortsætte med at teste :)
    1 produkter i posten Almindeligt serum
    1121 visninger
  • Posten blev oprettet 1 år
    Bedømmelse: 4 ud af 5

    Enkel og skånsom

    Nu har jeg fået testet dette produkt i en vis tid i samarbejde med Smartson, og jeg er lige så tilfreds med dette serum som med de øvrige varer fra samme mærke. Let at påføre, giver et glansfuldt indtryk og rækker alligevel længere, end man skulle tro. Dufter lige så godt som alle deres andre produkter - som en pebermyntebageri! Ulempen er den samme her som med nogle af deres andre produkter, at mit krøllede hår ikke får nogen rigtig definition i krøllerne efter påføring. Tror dette serum er bedst for jer med lidt glattere hår ELLER hvis I er helt okay med, at håret er mindre krøllet et stykke tid, for at se om I kan få det tykkere. Jeg vil fortsætte med dette produkt i det mindste, indtil flasken er tom, og jeg er klar til at købe en til for at få resultater. Jeg er peppet og nysgerrig på mere :)
    1 produkter i posten Enkel og skånsom
    4124 visninger
  • Posten blev oprettet 1 år
    Bedømmelse: 5 ud af 5

    Skøn & dufter vidunderligt

    Nu har jeg i nogle uger testet dette produkt i samarbejde med Smartson. Jeg var skeptisk i starten, men føler alligevel, at jeg er blevet positivt overrasket! Dufter, som flere andre af disse produkter fra dette mærke, som at træde ind i et pebermyntebageri - vidunderligt sødt, men friskt og lækkert! Har indtil videre ikke set nogen forskel på hårtab, men oplever, at dette shampoo er et bedre alternativ end mærkets andre shampooer for os med krøller. Føles fugtgivende, blødt, og krøllerne holder sig. Jeg vil købe en til omgang og fortsætte med at teste, så vi kan få fastslået, om det hjælper. Det føles lovende :)
    1 produkter i posten Skøn & dufter vidunderligt
    1891 visninger