- Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 1 ugeBedømmelse: 5 ud af 5Verificeret køb
Anbefaler
En hårmaske, jeg virkelig kan lide. Håret føles blødere og endnu mere velplejet efter hver brug, og jeg kan mærke, at mit hår ser sundere ud. Den er især god, når håret føles lidt træt eller har brug for lidt ekstra. Jeg bruger den 1-2 gange om ugen efter behov! Er tilfreds og vil sige, at det næsten er en tilfredshedsgaranti at prøve denne hårmaske #lykoreview #lyko #lykocreator #kerestase1 produkter i posten Anbefaler1109 visninger - Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 1 ugeBedømmelse: 5 ud af 5
10/10
Jeg er meget tilfreds med denne balsam fra Kerestase. Håret bliver blødt, løsner knuder, hvilket gør det meget lettere at rede igennem håret. Jeg har lidt tørre længder, og denne giver masser af fugt. Dufter fantastisk og anbefaler den til dig, der ønsker en god balsam #lykoreview #lykocreator #kerestase1 produkter i posten 10/10355 visninger - Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 1 ugeBedømmelse: 5 ud af 5
Passer mig perfekt
Denne serie fra Kerestase passer mit hår helt perfekt. Håret føles blødt og fugtigt efter brug uden at tynge håret ned. Jeg har haft lidt tørre længder, og denne hjælper mig med at få nok fugt. Dufter også VIRKELIG GODT. Intet dårligt at sige, den bedste shampoo jeg har prøvet #lykoreview #lykocreator #kerestase1 produkter i posten Passer mig perfekt299 visninger - Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 1 ugeBedømmelse: 5 ud af 5
Bedste jeg har prøvet, og jeg har prøvet alt
Et varmebeskyttende produkt, jeg er meget tilfreds med. Det er nemt at fordele jævnt i håret, og det føles glat og fint efter føntørring. Jeg kan godt lide, at det giver ekstra pleje samtidig med, at det beskytter mod varmeværktøj #lykoreview #lykocreator #kerestase #lyko1 produkter i posten Bedste jeg har prøvet, og jeg har prøvet alt300 visninger - Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 1 ugeBedømmelse: 5 ud af 5Verificeret køb
Forelsket i genesis-serummet
Et produkt, jeg er blevet glad for at bruge. Det passer godt ind i min hårplejerutine, og håret føles endnu stærkere. Jeg havde store problemer med hårtab på grund af sygdom, og nu er mit hår meget bedre. Det er også begyndt at vokse mere hår på steder, hvor der ikke var noget hår❣️ Jeg er på min 4. serum med genesis💗 Jeg synes, det er praktisk, at jeg kan bruge serumet i vådt og håndklædetørt hår😍 Den eneste ulempe er, at produktet er ret dyrt, hvis man skal bruge det jævnligt. Et lille tip kan være at bruge det hver dag enten morgen eller aften i 6 uger og derefter vedligeholde 2-3 gange om ugen. Her er min rutine med genesis serum: 1 Bruger 4 doser (til den sorte streg) 2 Fordeler serumet direkte i hovedbunden, ikke i længderne 3 Så masserer jeg det ind i ca. 3 minutter 4 Og så er jeg færdig ❣️ #lykoreview #lykocreator #kerestase #kerestasegenesis1 produkter i posten Forelsket i genesis-serummet1065 visninger - Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 4 ugerBedømmelse: 5 ud af 5Verificeret køb
Et must
Første indtryk var helt vidunderligt. Den dufter godt, gør håret blødt, og håret om morgenen er helt perfekt. Jeg har kæmpet med at vågne op med tørt/frizzet hår, men nu vågner jeg med et helt andet hår 😍 #lykoreview #lykocreator #kerestase #lyko1 produkter i posten Et must1617 visninger - Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 1 månedBedømmelse: 5 ud af 5
Lidt skuffet i starten, men…
Første indtryk: Jeg havde ret høje forventninger, før jeg skulle købe Genesis shampoo og balsam. Jeg har serumet og er super tilfreds med det, men det var ikke sådan med shampoo og balsam. Første gang jeg prøvede det, blev mit hår ret filtret, mens jeg stod i brusebadet. Jeg tænkte, det kunne tage tid, før mit hår vænnede sig til det, men efter at have prøvet det i flere måneder, er filtret ikke blevet bedre. Håret blev også ret tørt, og jeg skiftede til Kerastase Nutrive-serien og er tilfreds med den! Efter et stykke tid Det er ikke altid lige nemt at finde ud af, hvilke hårprodukter man har brug for. En lille opdatering på Kerastase Genesis shampoo og balsam-serien, som virkelig er faldet i min smag. I starten havde jeg lidt tørt hår, så jeg fik ikke den fugt, jeg havde brug for. Så købte jeg Nutrive-serien fra Kerastase. Nu skifter jeg mellem de to serier alt efter, hvad mit hår har brug for. Så første indtryk var ikke rigtigt i forhold til, hvad jeg tænker i dag. Jeg kan se forskel på hårpartier, og jeg er også begyndt at få nyt hår. JEG ELSKER DEN!🌸🌸🌸 #lykoreview #lykocreator #kerestase1 produkter i posten Lidt skuffet i starten, men…462 visninger