• Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet for 2 dage
    Bedømmelse: 3 ud af 5

    Naturligt look, men emballagen ødelægger

    Jeg synes, at den smelter fint ind i huden og lægger sig naturligt. Den føles let og er nok perfekt, hvis man foretrækker naturlig makeup. For mig, som ofte kan lide lidt mere farve og et lidt mere sminket udtryk, blev den måske lidt for svag. Men absolut fin, hvis du ønsker naturlig makeup. Jeg synes også, at emballagen ikke er helt god. Efter 1 uges brug er den løs og svær at bruge. Jeg synes, at den burde være bedre lavet, især da det er et praktisk produkt at have med sig. Jeg kender også flere, der har haft samme problem med emballagen. #lykocreator #lyko #milkmakeup #lipandcheek
    1 produkter i posten Naturligt look, men emballagen ødelægger
    195 visninger