• Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 6 timer
    To favoritter, LHcosmetics og Milk Makeup, leverer altid. Deres produkter overgår alle forventninger. Man bliver aldrig skuffet 🤦🏽‍♀️🤷🏽‍♀️ Det bliver super spændende at prøve Gleeze produkter. Har læst, at de skulle være super gode😍 #lykoreview #lykomission #lykoinflutester #lykotestpilot
    7 produkter i looket
    555 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 4 timer
      Wow👏🏼👏🏼
      1 likes
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 12 timer
    Bedømmelse: 4 ud af 5

    Meget godt

    Som #lykotestpilot fik jeg lov til at teste dette produkt sammen med PDRN & Retinol Shot Ampoule og Hyal Reyouth Melting Foaming Balm fra #drceuracle. Jeg har kombineret hud, og jeg plejer at bruge andre produkter i min rutine, men til denne test lagde jeg dem til side. Jeg har brugt den i næsten tre uger i min aftenrutine. Emballagen er rigtig fin, den kommer i en luksuriøs glasflaske, og produktet er meget æstetisk tiltalende. Det er en to-faset væske med en lys grøn og en mørk grøn nuance, og når man skal bruge den, ryster man den, og så blandes de til en smuk farve. Den har en flydende formel og en svag duft af matcha, men den er ikke forstyrrende. Direkte efter påføring føles huden beroliget og fugtet, og den får en fin glød. Jeg er meget tilfreds med de indledende resultater, men begyndte senere at få udbrud. Da det er umuligt at vide, hvad der forårsagede reaktionen, har jeg holdt pause med at bruge de nye produkter og vil teste dem separat fremover for at se, hvordan min hud reagerer.
    1 produkter i posten Meget godt
    134 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 24 minutter
      God anmeldelse! 💚 Sikke en smuk emballage, den ser rigtig god ud. 🥰 Håber det fungerer godt at bruge den snart! 🤍
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 23 timer
    Bedømmelse: 3 ud af 5

    Godt, men…

    Som #lykotestpilot har jeg fået chancen for at teste tre produkter fra #drceuracle, og jeg har brugt dem i næsten tre uger. Jeg har kombineret hud og bruger aktive ingredienser i min hudplejerutine dagligt. Da jeg allerede bruger retinol regelmæssigt, valgte jeg at pause mit sædvanlige serum i testperioden for at give dette produkt en fair chance. Mit første indtryk var meget positivt – emballagen er virkelig sød! Produktet kommer i en lille skinnende flaske med pipette, som føles både luksuriøs og tiltalende. PDRN & Retinol Shot Ampoule indeholder den omtalte ingrediens “laks-DNA” (PDRN), som er blevet en stor trend inden for hudpleje, så jeg var virkelig nysgerrig efter at prøve den. Formlen er let og absorberes hurtigt af huden. Duften er lidt speciel og ikke helt min smag, men den forsvinder hurtigt efter påføring. Man kan mærke, at produktet arbejder, da det giver en let prikkende fornemmelse på huden. Når jeg sammenligner resultaterne, må jeg dog sige, at jeg foretrækker mit sædvanlige retinolserum. Det ser ud til at give en stærkere effekt, og jeg oplever, at min hud får en bedre tekstur og ser mere jævn og glat ud. Under testperioden fik jeg desuden nogle udbrud. Samtidig brugte jeg også Jeju Matcha Tea Essence fra samme mærke, så det er svært at afgøre, hvilken af produkterne der eventuelt forårsagede reaktionen, eller om det var kombinationen af dem. Selvom jeg virkelig satte pris på produktets æstetik og følte, at det havde en vis effekt, blev det ikke en øjeblikkelig favorit for mig. Jeg planlægger dog at teste det separat for at se, hvordan min hud reagerer igen.
    1 produkter i posten Godt, men…
    248 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 15 timer
      Synd, at du fik et udbrud 🥹 Jeg har købt den og ser frem til at prøve den, når min behandling med acnatac er slut. Men nu bliver jeg lidt tvivlende 🙈 Rigtig god anmeldelse ♥️
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 1 dag
    Bedømmelse: 4 ud af 5

    Smukt hårserum

    Jeg har testet serumet i 2 uger nu. Dette serum hævder klinisk bevist at øge hårvæksten med 214% på bare ti dage. Jeg har påført det i hovedbunden hver aften. Jeg har delt håret op i sektioner og påført 3 dråber i hver sektion. Dette serum er meget koncentreret og spreder sig så let - det elsker jeg! Det har en gelé-agtig tekstur. Håret ser ret vådt ud efter påføring, men tørrer meget hurtigt. Jeg elsker pipetten på denne også, det er meget let at få den rette mængde produkt ud. Selv efter 2 uger har jeg stadig masser tilbage i flasken. Jeg har ikke haft nogen negative reaktioner i hovedbunden ved brug og føler min hovedbund føles mere fugtet. Jeg har periodisk lidt kløe i hovedbunden, det er helt forsvundet ved brug af dette serum. Håret føles heller ikke fedtet dagen efter, hvilket er et stort plus for mig. Den dufter ret maskulint ved påføring, men jeg synes duften lægger sig, når det er tørt. Om det hjælper på hårvækst ved jeg ikke endnu. Selvom det hævder at give synlige resultater på ti dage, har jeg personligt ikke mærket noget endnu. Måske på sigt! Jeg vil under alle omstændigheder fortsætte med at bruge det, da jeg kan lide hvor fugtet og sund min hovedbund føles. Måske får jeg en positiv effekt med bedre hårvækst på sigt ☺️ #lykotestpilot#hairification
    1 produkter i posten Smukt hårserum
    23 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 1 dag
    Bedømmelse: 4 ud af 5

    Godt produkt!!

    Har fået lov at teste disse produkter via Lyko testpilot⭐️ Jeg har testet dette serum sammen med shampoo og balsam! Jeg har meget fint, tyndt hår og har prøvet de fleste serummer på markedet. Dette indeholder kraftfulde ingredienser, som skal fremme hårvækst og give fyldigere hår, svært at vurdere på få uger, men her er hvad jeg synes indtil videre: Første indtryk ligesom de øvrige produkter er fin, god emballage. Selve serumet er tyndt, og efterlader ikke nogen hinde i håret og tynger heller ikke håret eller gør det fedtet. 🌼 Jeg kan godt lide duften af det og oplever den ikke for stærk som nogle serummer kan være. Så overordnet, et prisvenligt produkt som absolut er værd at prøve og det bliver spændende at se om det holder hvad det lover! 🌼 #lykotestpilot #hairification
    1 produkter i posten Godt produkt!!
    18 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 1 dag
    Bedømmelse: 4 ud af 5

    Rigtig god!

    Har fået lov at teste disse produkter via Lyko testpilot⭐️ Første indtryk er unik, stilren emballage, god konsistens og en mild duft🌼 Denne serie skal fremme hårvækst og få håret til at se tykkere og fyldigere ud. Jeg kan virkelig godt lide denne balsam, den dufter som shampooen, som er en mild, lidt maskulin duft, som jeg personligt elsker. Duften bliver også siddende ret længe! Jeg har meget tyndt, fint hår og oplever ikke, at balsammen tynger på nogen måde, men giver lige præcis nok fugt og gør håret blødt! Indeholder også gode stoffer og ingredienser, hvilket værdsættes. Kan kun anbefale og vil helt sikkert købe igen!🫶🏻 #lykotestpilot #hairification
    1 produkter i posten Rigtig god!
    13 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 1 dag
    Bedømmelse: 4 ud af 5

    Meget godt!

    Har fået lov at teste disse produkter via Lyko testpilot⭐️ Første indtryk er unik, stilren emballage, god konsistens og en mild duft🌼 Denne serie skal fremme hårvækst og få håret til at se tykkere og fyldigere ud. Det er svært at vurdere på få uger, men laver en opfølgende anmeldelse, hvis jeg oplever det efter længere tid! Udover det kan jeg virkelig godt lide denne shampoo, den skummer godt, dufter som sagt dejligt og er meget drøj for pengene! Håret bliver ikke tungt, og jeg oplever, at det holder sig frisk længe. Er absolut et produkt, jeg kan anbefale og vil købe selv 🫶🏻 #lykotestpilot #hairification
    1 produkter i posten Meget godt!
    11 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 1 dag
    Bedømmelse: 3 ud af 5

    Pure Grow Conditioner

    Jeg har testet denne balsam sammen med shampooen i samme serie i ti dage på mit tynde, nordiske hår. Balsammen er rig på peptider, som skal regenerere og styrke tyndt hår. Flasken har det samme, seje design som shampooen. Jeg synes balsammen har en fin konsistens - hverken for tyk eller tynd. Den dufter som shampooen - en mild, lidt maskulin duft, men ikke noget jeg mærker i håret efter jeg har skyllet den ud. Jeg påfører denne efter shampoo og lader den sidde i 2 minutter, før jeg skyller den ud. Håret bliver lettere at rede, men for mit hår føler jeg ikke, at denne giver nok fugt. Det føles ikke lige så blødt og behageligt som ved brug af mere fugtgivende balsam. Men det er nok bare mit hår, der er lidt mere tørt og har brug for mere fugt. En god balsam, men ikke en ny favorit hos mig. #lykotestpilot#hairification
    1 produkter i posten Pure Grow Conditioner
    11 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 1 dag
    Bedømmelse: 4 ud af 5

    Pure Grow Shampoo

    Dette er en shampoo, der lover meget! Klinisk bevist at øge hårvæksten på bare ti dage. For mig, som har typisk tyndt og nordisk hår, med noget tyndende hår i tindingerne, lød denne meget lovende. Det første jeg må sige er, at emballagen er ret unik og ser virkelig cool ud på brusehylden. Det er let at dosere en passende mængde produkt. Duften er mild, men ligesom hovedbundsserummet fra samme serie, lidt maskulin. Jeg synes shampooen skummer let op, og den er meget drøj i brug. Jeg har shampooet 2 gange (som jeg altid gør) og fulgt op med balsam i samme serie. Jeg kan afsløre, at jeg ikke har set nogen effekt på hårvæksten på disse ti dage, og håret føltes meget tørt og træt de første gange, jeg brugte den, men efter nogle vask begyndte håret at føles lidt blødere. Men den får faktisk håret til at føles tykkere, hvilket er et stort plus for mig! Jeg vil fortsætte med at teste denne fremover, så må jeg se, om den faktisk har nogen effekt på hårvæksten 😅 #lykotestpilot#hairification
    1 produkter i posten Pure Grow Shampoo
    17 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 1 dag
    Bedømmelse: 4 ud af 5

    God serum, som faktisk ikke er klistret.

    Jeg har været så heldig at være testpilot for #lyko og fået lov til at teste dette produkt i ca. 2 uger nu. Det første jeg lagde mærke til var emballagen, som var i plast, men alligevel havde et usædvanligt stilrent design. Det var nemt at åbne og lukke, men også at dosere serumet med dette design og pipette 😄 Så til duften, som ikke er til at undgå 😅 den dufter frisk, dufter bubblegum synes jeg, men samtidig dufter den rent. Den dufter rigtig godt, men til tider måske lidt meget, hvis man er sensitiv over for lugt, for efter at have brugt denne, var der flere, der kommenterede og spurgte åh hvad er det? 😅 så ja, den sad i længe efter håret var tørt. Jeg synes den lugtede næsten for meget nogle dage, hvilket gjorde, at jeg fik lettere migræneanfald, især når jeg allerede var lidt lugtfølsom fra før 🥴, men den er efter min mening en god og unisex duft, passer til de fleste.😄 Serumet er letflydende med en meget behagelig konsistens. Den er meget drøj i brug, så man behøver kun nogle dråber. Serumet fordeler sig let med pipetten. Det trænger hurtigt ind i hovedbunden uden at efterlade en klistret hinde, som nogle serum kan gøre. Håret bliver heller ikke fedtet af serumet, men holder sig fint til næste hårvask. 😊 Jeg oplever den som en ret mild serum, da den ikke irriterer min tørre og sensitive hovedbund, når jeg havde lidt af denne. Så derfor har jeg heller ikke kløet, når jeg har brugt denne. 🤭 men hovedbunden føltes mere balanceret, men ikke mindst mindre tør ud 😄 Efter brug af dette serum, men også af shampoo og balsam i samme serie, føles håret blødt, fyldigt, frisk og rent efter brug med disse. Håret holder sig frisk og rent længere end normalt, og det tynger heller ikke håret ned. Håret duftede stadig godt efter tørring, selv med brug af varmebeskyttende og føntørring også. Jeg oplever, at håret bliver lidt mere håndterbart efter brug, men samtidig ikke superblødt, fordi det blev lidt tørt. Denne er nok en 9 ud af 10 på grund af, at duften blev voldsom i perioder. Jeg har kun brugt produktet i to uger, så det er stadig lidt tidligt at vurdere, om det har haft nogen effekt på hårvæksten, men det fungerer rigtig fint med shampoo og balsam i samme serie i hvert fald 🙌 Det eneste minus, jeg fandt, og som gør, at jeg trækker en stjerne, er duften, som var for stærk til min smag nogle dage. Alt i alt har oplevelsen været overvejende positiv, og det bliver spændende at se, hvordan længere brug påvirker hårvæksten. #lykotestpilot #hairification
    1 produkter i posten God serum, som faktisk ikke er klistret.
    9 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 1 dag
    Bedømmelse: 4 ud af 5

    God denne

    Jeg har været så heldig at være testpilot for #lyko og fået lov til at teste dette produkt i ca. 2 uger nu. Det første jeg lagde mærke til var emballagen, som havde et usædvanligt stilrent design. Det var nemt at åbne og lukke, men også at dosere balsammen med dette design.😄 Derudover var der hele 300 ml produkt i pakken, hvilket er rigtig fint 😍 Så til duften, som ikke er til at undgå 😅 den dufter frisk, jeg synes den dufter af bubblegum, men samtidig dufter den rent. Den dufter rigtig godt, men til tider måske lidt meget, hvis man er følsom over for dufte, for efter at have brugt denne, var der flere, der kommenterede og spurgte: åh, hvad er det? 😅 Så ja, den sad i længe efter håret var tørt. Jeg synes næsten den duftede for meget nogle dage, hvilket gav mig lettere migræneanfald, især når jeg i forvejen var lidt lugtfølsom 🥴, men efter min mening er det en god og unisex duft, der passer til de fleste.😄 Jeg oplever den som en ret mild balsam, da den ikke irriterer min tørre og sensitive hovedbund, når jeg havde lidt af den i. Derfor har jeg heller ikke kløet, når jeg har brugt denne. 🤭 Balsammen er meget drøj i brug, så man behøver kun en lille mængde. Den fordeler sig let i håret, selvom den har en meget tyk, cremet, men ikke tung konsistens😊 Jeg lader balsammen sidde i nogle minutter, før jeg skyller den ud, så den får virke ordentligt, og efter det føles håret blødt, fyldigt, frisk og rent efter brug med denne, efter vask med shampooen i samme serie. Håret holder sig frisk og rent længere end normalt, og den tynger ikke håret ned. Håret duftede stadig godt efter tørring, selv efter brug af varmebeskyttende og føntørring også. Jeg oplever, at håret bliver lidt mere håndterbart efter brug, men samtidig ikke superblødt, fordi det blev lidt tørt. Så desværre blev mine længder på mit lange hår mere tørre, så derfor lidt træk for det. Men mit hår er også sådan, at det hurtigt bliver fedtet i toppen og tørt i længderne, så det er lidt svært at finde virkelig 10 af 10 😅, men denne er nok en 8 af 10 på grund af dette og at duften blev voldsom i perioder. Jeg har kun brugt produktet i to uger, så det er stadig lidt tidligt at vurdere, om det har haft nogen effekt på hårvæksten, men det fungerer rigtig fint med shampoo og serum i samme serie i hvert fald 🙌 Det eneste minus, jeg fandt, og som gør, at jeg trækker en stjerne, er den udtørrende effekt på spidserne og duften, som var for stærk til min smag nogle dage. Alt i alt har oplevelsen været overvejende positiv, og det bliver spændende at se, hvordan længere brug påvirker hårvæksten. #lykotestpilot #hairification
    1 produkter i posten God denne
    8 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 1 dag
    Bedømmelse: 4 ud af 5

    God shampoo

    Jeg har været så heldig at være testpilot for #lyko og fået lov til at teste dette produkt i ca. 2 uger nu. Det første jeg lagde mærke til var emballagen, som havde et usædvanligt stilrent design. Det var nemt at åbne og lukke, men også at dosere shampooen med dette design.😄 Så til duften, som ikke er til at undgå 😅 den dufter frisk, jeg synes den dufter af bubblegum, men samtidig dufter den rent. Den dufter rigtig godt, men til tider måske lidt meget, hvis man er sensitiv over for lugt, for efter at have brugt denne var der flere, der kommenterede og spurgte: åh, hvad er det? 😅 Så ja, den sad i længe efter håret var tørt. Jeg synes den lugtede næsten for meget nogle dage, hvilket gjorde, at jeg fik lettere migræneanfald, især når jeg i forvejen var lidt lugtsensitiv 🥴, men efter min mening er det en god og unisex duft, der passer til de fleste.😄 Jeg oplever den som en ret mild shampoo, da den ikke irriterer min tørre og sensitive hovedbund. Så derfor har jeg heller ikke kløet, når jeg har vasket med den. 🤭 Shampooen er meget drøj i brug, så man behøver kun en lille mængde. Den fordeler sig let i håret og skummer rigtig godt.😊 Håret føles blødt, fyldigt, frisk og rent efter vask med denne, og det holder sig frisk og rent længere end normalt. Den tynger ikke håret ned. Håret duftede stadig godt efter tørring, selv med brug af varmebeskyttende og føntørring også. Men selv med brug af balsam blev desværre mine længder på mit lange hår mere tørre. Men mit hår er også sådan, at det hurtigt bliver fedtet i toppen og tørt i længderne, så det er lidt svært at finde virkelig 10 ud af 10 😅, men denne er nok en 8 ud af 10 på grund af dette og at duften blev voldsom i perioder. Jeg har kun brugt produktet i to uger, så det er stadig lidt tidligt at vurdere, om det har haft nogen effekt på hårvæksten, men det fungerer rigtig fint med conditioner i samme serie i hvert fald 🙌 Det eneste minus, jeg fandt, og som gør, at jeg trækker en stjerne, er den udtørrende effekt på spidserne og duften, som var for stærk til min smag nogle dage. Alt i alt har oplevelsen været overvejende positiv, og det bliver spændende at se, hvordan længere brug påvirker hårvæksten. #lykotestpilot #hairification
    1 produkter i posten God shampoo
    6 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet for 2 dage
    Bedømmelse: 4 ud af 5

    Overnight Smoothing Serum 30 ml

    Jeg synes Face Formula Overnight Smoothing Serum er et godt produkt, som gør huden blødere og mere jævn over tid. Det trænger fint ind i huden, og jeg oplever, at huden ser lidt friskere og mere glødende ud efter regelmæssig brug. Man behøver heller ikke så meget produkt ad gangen, så flasken varer ret længe. Samtidig er det et produkt, man skal bruge med omtanke. Da det indeholder eksfolierende syrer, er det vigtigt at bruge solcreme i dagtimerne efter brug. Det er ikke nødvendigvis et problem, men kan være lidt upraktisk for dem, der ofte glemmer at bruge solcreme. Jeg er heller ikke så begejstret for pipetten. Efter brug samler der sig ofte produkt på den, hvilket kan føles lidt rodet. Flasken er også lavet af plastik, hvilket fungerer helt fint, men den føles ikke lige så eksklusiv som nogle andre serum i samme prisklasse. Prisen er nok det største minus. 890 kroner er ret meget for et serum, og der findes billigere alternativer på markedet. Samtidig behøver man ikke mange dråber pr. brug, så produktet varer et stykke tid. Alt i alt er dette et godt serum, som gør, hvad det lover, men den høje pris og pipetten trækker vurderingen lidt ned for mig. #lykotestpilot #faceformula
    1 produkter i posten Overnight Smoothing Serum 30 ml
    188 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet for 2 dage
    Bedømmelse: 4 ud af 5

    Pink Serum 30 ml

    Jeg synes Face Formula Pink Serum er et rigtig godt serum. Det trænger hurtigt ind i huden, føles let og giver meget fugt uden at blive klistret. Huden føles blødere og mere behagelig efter brug, og jeg oplever, at den ser friskere og mere glødende ud. Det passer også godt til sensitiv hud og virker beroligende, når huden er lidt irriteret. Designet på flasken kan jeg rigtig godt lide. Glasflasken føles eksklusiv og giver et rent og enkelt udtryk, som ser flot ud på badeværelseshylden. Den føles som et kvalitetsprodukt. Det, der trækker lidt ned for mig, er pipetten. Man skal trykke den ned for at få produktet op, og jeg synes, den kan være lidt hård og upraktisk til tider. Det er ikke et stort problem, men det påvirker brugeroplevelsen lidt. Prisen er også lidt høj sammenlignet med mange andre serum på markedet. Samtidig synes jeg, produktet holder god kvalitet og gør det, den lover. Alt i alt er jeg tilfreds med serumet, men jeg ville gerne se en lidt lavere pris og en mere brugervenlig pipette. #lykotestpilot #faceformula
    1 produkter i posten Pink Serum 30 ml
    74 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet for 2 dage
    Bedømmelse: 4 ud af 5

    Probiotic Cleansing Mousse 200 ml

    Jeg har fået testet denne rensemousse fra Face Formula i nogle uger nu og vil dele min anmeldelse med jer: Jeg synes, denne rens er mild og behagelig mod huden, og den gør huden ren uden at den bliver tør eller stram bagefter. Jeg har lidt sensitiv hud omkring øjnene, og jeg kan godt lide, at den ikke irriterer min hud. Prisen er lidt høj sammenlignet med mange andre renseprodukter, men jeg synes kvaliteten er god, og produktet varer ret længe. Alt i alt er dette en mild og god rens, som jeg gerne vil købe igen. På grund af prisen giver jeg dette produkt 4 stjerner, da det gør det mindre tilgængeligt for folk, der ønsker en god rens til en rimelig pris. #lykotestpilot #faceformula
    1 produkter i posten Probiotic Cleansing Mousse 200 ml
    69 visninger
  • Posten blev oprettet for 2 dage
    Bedømmelse: 3 ud af 5

    God produkt, men ikke til acne-følsom hud

    Da jeg modtog produktet fra #lykotestpilot, havde jeg faktisk ingen forventninger, det er første gang, jeg prøver noget fra #drceuracle. Men da jeg åbnede produktet, blev jeg straks spændt på at prøve det! Min første reaktion var, at jeg syntes emballagen var enkel og praktisk, der var ikke noget skruelåg, hvilket var rart, og man fik en lille ske med, så man undgår at grave med fingrene i produktet. Ved første brug elskede jeg produktet! Det smeltede alt snavs væk og rensede huden grundigt. Efterfølgende føltes huden fugtet og blød, ikke stram, hvilket jeg normalt har problemer med med min daglige renseprodukt. Men næste morgen vågnede jeg op med mange friske små bumser. Jeg har brugt produktet både sammen med andre produkter fra mærket og også alene med min normale rutine, som hjælper mig mod min acne. Men begge gange vågnede jeg op med nye friske bumser. Jeg var virkelig så spændt, da produktet var så godt til at rense ansigtet, men så ærgerligt, at det gav mig bumser. Jeg har kombineret acnehud, nogle dage er min hud normal, andre dage tør, og nogle gange fedtet i T-zonen eller i hele ansigtet. Jeg vil sige, at jeg mest er tør og bliver mere fedtet hen på dagen. Jeg har haft problemer med acne i flere år og vil sige, at jeg har lidt mere følsom hud. Jeg er meget interesseret i hudpleje og kan godt lide at prøve ny hudpleje for at finde de perfekte produkter til min hud. Men jeg har nu holdt mig til den samme rutine i nogle måneder, som jeg synes fungerer for mig og ikke giver mig acne. Konklusionen efter at have prøvet dette produkt i nogle uger er, at selve rensebalmen fungerer rigtig godt til at fjerne makeup, men fungerer ikke til min acnehud. Fordele: ➕ Smelter snavs væk ➕ Efterlader huden blød og fugtet ➕ Enkel og praktisk emballage Ulemper: ➖ Trigger min acne ➖ Dyr #lykoreview #lykotestpilot #drceuracle
    1 produkter i posten God produkt, men ikke til acne-følsom hud
    114 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet for 3 dage
    Bedømmelse: 5 ud af 5
    Verificeret køb

    Beroligende og opfriskende ✨🥰

    Jeg har brugt den i nogle uger efter næsten hver gang, jeg har følt, at jeg ville give ekstra boost til ansigtet. Ofte efter en lang dag, og den har overgået alle mine forventninger🙌🏽 Jeg var skeptisk til at begynde med, fordi jeg ikke er en mist-person, men denne fik mig til at begynde at bruge mist og endda købe flere🤩 Den sprayer jævnt og absorberes meget hurtigt, jeg føler mig frisk og glødende. Jeg kan også godt lide duften, meget mild, men forsvinder efter et par minutter (ingen ulempe)✅ #lykoreview #lykotestpilot #lykomission
    1 produkter i posten Beroligende og opfriskende ✨🥰
    172 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades for 2 dage
      Åh men wow hvilken beskrivelse! Skal tjekke den ud 😍
      1 likes
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet for 3 dage
    Bedømmelse: 5 ud af 5

    Smelter makeuppen væk på sekunder 🫧

    Jeg har testet Dr. Ceuracle Hyal Reyouth Melting Foaming Balm, og denne cleanser er seriøst next level 🤩 Den starter som en balm, smelter til en olie, når du masserer den ind, og forvandles derefter til et let skum, når du tilsætter vand 🫧 Den fjerner makeup og SPF superlet uden at skulle gnide hårdt. Huden føles ren, blød og hydreret bagefter – ikke stram eller tør overhovedet. Jeg elsker, at den indeholder hyaluronsyre, som giver masser af fugt, så huden føles plumpet og frisk selv efter rens. Plus for at den er skånsom nok til daglig brug og også passer fint til lidt sensitiv hud 💧 Dette er en alt-i-en rens, som både er effektiv og plejende. Perfekt, hvis du vil have ren hud uden at strippe den for fugt. Denne er jeg blevet helt afhængig af og kommer helt sikkert til at købe igen! 💙 #lykotestpilot #lykoreview #drceuracle
    1 produkter i posten Smelter makeuppen væk på sekunder 🫧
    96 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet for 3 dage
    Bedømmelse: 5 ud af 5

    🐟 Laks i hudpleje = glow på et nyt niveau 🧡✨

    Jeg har testet Dr. Ceuracle PDRN & Retinol Shot Ampoule i et stykke tid nu, og det er seriøst en gamechanger 🤩 Konsistensen er let og silkeagtig. Den trænger hurtigt ind i huden uden at føles tung eller fedtet. Jeg bruger denne som et behandlingsstep om aftenen 🌙 Jeg mærker, at huden føles jævnere og glattere efter regelmæssig brug. Fine linjer ser lidt mindre synlige ud, og huden får en frisk, sund glød. Retinol giver den klassiske hudfornyelse. PDRN (som er DNA fra laks) støtter både cellefornyelsen, virker beroligende og plejende, stimulerer hudens reparationsproces, øger fugtigheden i huden og giver mere spændstighed og glød 🐟 Jeg var lidt bange for irritation (som man ofte kan få med retinol), men denne føles overraskende mild. Perfekt, hvis du vil starte med retinol eller have en mildere variant i din rutine. Husk at bruge solcreme om dagen! ☀️ Dette er en effektiv, men skånsom retinol-ampoule, der giver glow, jævnere hud og et “anti-age” boost. Kommer helt sikkert til at fortsætte med denne 🧡 #lykotestpilot #lykoreview #drceuracle
    1 produkter i posten 🐟 Laks i hudpleje = glow på et nyt niveau 🧡✨
    48 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet for 3 dage
    Bedømmelse: 5 ud af 5

    Glødende favorit med matcha 🍵

    Jeg har testet Dr. Ceuracle Jeju Matcha Tea Essence i et stykke tid nu, og det er blevet en rigtig favorit i min hudplejerutine 🤩 Først og fremmest elsker jeg konsistensen - en hybrid mellem toner og serum. Den er let, trænger hurtigt ind i huden og føles slet ikke klistret. Huden føles straks mere hydreret, blød og balanceret efter påføring 🙌 Jeg elsker, at den indeholder matcha 🍵 Det føles både beroligende og giver huden en frisk glød ✨ Et andet stort plus er, at den er drøj i brug - du behøver ikke meget produkt ad gangen, så flasken varer længe. Duften er mild og frisk uden at blive for meget 🌿 Alt i alt er dette en let, fugtgivende og balancerende essence, der giver glød og passer til de fleste hudtyper. Kommer helt sikkert til at købe den igen! 💚 #lykotestpilot#lykoreview #drceuracle
    1 produkter i posten Glødende favorit med matcha 🍵
    44 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet for 3 dage
    Bedømmelse: 5 ud af 5

    Supergod!

    Jeg har fået lov at teste pdrn & Retinol Shot Ampoule fra #drceuracle som #lykotestpilot, og det her er faktisk en af de bedste retinolprodukter, jeg har prøvet. Serumet har en let konsistens, som hurtigt trænger ind i huden uden at føles fedtet eller tungt, hvilket gør det nemt at bruge i aftenrutinen. Jeg var først lidt forsigtig, fordi min hud tidligere har reageret på retinolprodukter med irritation, men denne har fungeret overraskende godt. Huden har føltes fugtet, mere jævn og fået en fin glød uden at blive rød eller overfølsom. Efter nogle ugers brug oplever jeg, at hudstrukturen føles blødere, og at huden ser klarere og mere velplejet ud. Det, jeg bedst kan lide, er, at produktet giver de resultater, jeg ønsker fra et retinolserum uden de negative bivirkninger, jeg ofte har oplevet med andre produkter. For mig er dette blevet en ny favorit og et produkt, jeg helt sikkert vil fortsætte med at bruge. En mild og god retinol🧡 #lykotestpilot #lykoreview #lykocreator #lykoinflutester #kbeauty #drCeuracle
    1 produkter i posten Supergod!
    72 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 time
      Så fedt, at du fik prøvet den, den virker til at være så god😍😍👏🏼
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet for 3 dage
    Bedømmelse: 3 ud af 5

    Meget godt! Virker også på fedtet hud😍

    Jeg har fået lov at prøve Jeju Matcha Tea Essence fra Dr.Ceuracle som #lykotestpilot, og jeg kan virkelig godt lide den. Denne essence har en let og behagelig konsistens, som absorberes hurtigt og giver huden en fugtet og frisk følelse uden at blive klistret. Jeg synes, den virker også på min kombinerede/fedtet hudtype🥳💚 Jeg oplever, at huden føles roligere og mere fugtet efter påføring, og den fungerer rigtig godt sammen med resten af min hudplejerutine. Den passer især godt, når huden har brug for ekstra fugt eller glød. Grunden til, at den ikke får topkarakter, er at den indeholder parfume, hvilket jeg personligt synes er unødvendigt i hudpleje. Produktet er så god ellers, at den kunne være uden duft. Trods det er dette et produkt, jeg virkelig har holdt af! #lykotestpilot #drceuracle #lykoinflutester #lykoreview #lykomission #kbeauty #lykocreator #matcha
    1 produkter i posten Meget godt! Virker også på fedtet hud😍
    52 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades for 3 dage
      Fin anmeldelse 🥰 💕 Lidt mærkeligt, at der er parfume i denne, når der ikke er det i originalerne.
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet for 3 dage
    Bedømmelse: 5 ud af 5

    ELSKER!!

    Jeg har nu som #lykotestpilot fået lov til at teste Hyal Reyouth Melting Balm fra Dr. Ceuracle, og den er hurtigt blevet en favorit i min aften-rense-rutine. Til reference har jeg kombineret, mest fedtet hud! Balm'en smelter fint på huden og opløser effektivt makeup, solbeskyttelse og andre produkter, der skal vaskes af om aftenen. Jeg bruger den nu som trin 1 i min aftenrutine, men går altid videre med en vandbaseret cleanser efter et produkt som dette! Den bliver let skummende, og min hud føles ren, blød og behagelig bagefter. Jeg kan især godt lide, at huden ikke føles stram efter rensning, hvilket jeg ofte oplever med andre produkter. En meget behagelig rens, der efterlader huden ren og fugtet på samme tid. Denne får 5/5 stjerner 🌟 af mig!! #lykotestpilot #drceuracle #lykocreator #lykoinflutester #lykoreview #kbeauty #oilcleanser
    1 produkter i posten ELSKER!!
    36 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 time
      Elsker disse😍😍
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet for 3 dage
    Bedømmelse: 1 ud af 5

    Højkvalitetsprodukt, men anbefales ikke på grund af prisen og ikke cruelty free

    Lidt om mig: tør, sensitiv hud med t-zone Højkvalitets og mild retinol-produkt. Dufter dejligt, frisk men hyggeligt og ikke for stærkt. Praktisk og sød emballage, hvor pipetten sidder fast i låget. Tyk og let at påføre. Synes ikke den var for stærk, og jeg plejer ikke at bruge retinol. Brugte en dråbe, som jeg forsigtigt trykkede ind i huden omkring t-zonen, duttede overskydende produkt på resten af ansigtet/dekolletage. Ikke vegansk og ikke cruelty free💔🐇 Der findes billigere produkter derude, som fungerer lige så godt, derfor anbefales den ikke. ➕️ Sød og praktisk emballage ➕️ Dufter dejligt ➕️ Højkvalitets, tyk formel ➕️ Mild retinol-produkt ➖️ Altid lidt skræmmende med retinol, glem ikke at være forsigtig ved brug og SPF❤️ ➖️ Ikke vegansk og ikke cruelty free💔🐇 ➖️ Prisen💸 #lykotestpilot #drceuracle
    1 produkter i posten Højkvalitetsprodukt, men anbefales ikke på grund af prisen og ikke cruelty free
    20 visninger