- Posten blev oprettet 3 timerBedømmelse: 3 ud af 5
Ikke noget særligt
Jeg har fået chancen for at prøve dette produkt som #lykotestpilot i forbindelse med et par andre produkter fra samme mærke. Dette er min ærlige anmeldelse og tanker om produktet Da jeg først fik produktet hjem, blev jeg tiltrukket af det søde udseende. Det er en sød og enkel, men "clean" flaske. Det gjorde mig endnu mere spændt på at prøve produktet. Desværre så jeg ingen mærkbar forskel efter nogle ugers brug af produktet. Det føltes godt på huden ved påføring, var nemt at smøre ind og føltes ikke udtørrende. Men på længere sigt så jeg ikke så meget forskel. Dette produkt har mange forskellige egenskaber, hvoraf nogle kun kan ses over flere måneders tid. Jeg brugte produktet gradvist, da det indeholder aktive ingredienser, og jeg har en lidt mere sensitiv hudtype. Derfor brugte jeg det kun 2 gange om ugen i en mindre mængde den første uge og byggede gradvist op til flere gange. Det har også bidraget til, at jeg måske ikke har set nogen større effekt endnu, men må prøve endnu mere. Jeg har acne og normal til kombineret hud og har kæmpet med acne i flere år. Derfor er jeg meget engageret i hudpleje og meget omhyggelig og kræsen med de produkter, jeg prøver. For at opsummere produktet har jeg ikke fået nogen mærkbar forskel endnu, men det kan være, at jeg skal prøve produktet mere, før jeg helt kan sige, hvor godt produktet er. Jeg har i hvert fald ikke mærket, at det har ødelagt min hud, hvilket er positivt. Derfor får produktet foreløbigt 3 ud af 5 stjerner, men jeg vil måske opdatere indlægget efter flere ugers brug. #lykotestpilot #lykoreview #drceuracle1 produkter i posten Ikke noget særligt10 visninger - Posten blev oprettet 3 timerBedømmelse: 2 ud af 5
Ikke sikker til min acne hud
Jeg fik chancen for at prøve denne som #lykotestpilot havde ingen rigtige forventninger men alligevel spændt på at prøve ny hudpleje i håb om at finde noget, der passer til min acne hud, men det blev desværre ikke tilfældet. Flasken er rigtig fin og luksuriøs, hvilket trak mig stærkt til at ville teste produktet. Dog for sin pris føles det som om pengene går mere til emballagen end produktet. Jeg mærkede ingen mærkbar bedre forskel efter at have brugt produktet. Det jeg bemærkede var dog, at den gav mig masser af små bumser. Det gjorde mig så skuffet, at den ikke virkede på min hud. Af den grund føler jeg også, at jeg ikke har testet den så meget, som jeg egentlig havde brug for. Fordi den gav mig bumser, brugte jeg den mindre og brugte min normale hudplejerutine i stedet for at styrke min hudbarriere og undgå flere bumser. Jeg har kun testet denne sammen med deres cleanser, som også gav mig bumser. Produktet dufter godt og føltes godt på huden i første omgang. Huden føltes ren og opfrisket. Jeg har tør/normal hud, som kan blive fedtet efter en hel dag. Jeg har også haft problemer med acne i flere år og er meget engageret i at finde god hudpleje til min acne-udsatte hud. Så jeg blev skuffet over, at denne ikke blev en ny favorit. Resultatet jeg er kommet frem til er, at hvis du har mere sensitiv acne-udsat hud, så er dette produkt måske ikke for dig. Men hvis du har tør til normal, ikke acne-udsat eller sensitiv hud, ville denne sikkert fungere fint, da den føltes opfriskende og ikke udtørrede huden. #lykotestpilot #drceuracle #lykoreview1 produkter i posten Ikke sikker til min acne hud2 visninger - Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 10 timerBedømmelse: 4 ud af 5
Jeg kan lide ☺️
Jeg har fået til opgave at teste dette produkt & her er min mening: Første indtryk: Kan lide designet & at der er en lille spatel, som man tager produktet op med af hygiejniske årsager. Duften er behagelig & jeg synes, der er meget produkt i. Kan lide emballagen Baggrundsinformation om min hud: Tør, følsom, bumser som kommer & går, nogle gamle ar & porer Min mening: Første gang jeg prøver en "balm" & jeg er positivt overrasket. Når du tager produktet på spatlen & lægger det i ansigtet, er det næsten som en maske, for selve produktet er tykt i konsistensen, hvilket jeg kan lide. Det er nemt at blande ud med vand & rense med. Meget blød & let på huden. Oplever dog, at jeg skal gå ind 2 gange for at få fjernet makeuppen helt, men det gør mig ikke noget. Har flere renseprodukter & kan godt lide at variere, og denne er helt klart godkendt. Vigtigt at tilføje, at huden ikke føltes stram eller tør bagefter Sammenfatning: Jeg kan lide den & kan anbefale den. Nem at arbejde med, men der kan være behov for en omgang mere, hvis man har meget makeup. Grunden til, at den ikke får 5/5, er prisen, jeg er en budget-pige 😇🌸 #lykotestpilot #drceuracle1 produkter i posten Jeg kan lide ☺️ - Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 11 timerBedømmelse: 4 ud af 5
Nyt familiemedlem i min rutine ☺️
Fået til opgave at teste dette produkt & her er min mening: Baggrundsinformation om min hud: Følsom, tør, bumser der kommer og går, noget acne, store porer Første indtryk: Emballagen er meget flot & stilren. Farven er magisk, men duften var ikke noget jeg kunne lide i starten. Allerede ved første brug kunne jeg godt lide den. Min mening: Jeg kan godt lide dette produkt. Jeg har ikke en avanceret hudplejerutine, så var lidt bange for, at min hud ikke ville kunne lide det. Allerede ved første brug gik det hurtigt ind i huden & føltes straks fugtet & rolig. Duften er ikke en favorit, men jeg er blevet vant til den & synes den er mere fed nu haha. Kan godt lide, at det ikke er en pumpe, men at man hælder indholdet i hånden, meget mere hygiejnisk. Så også på deres side, at man kan bruge det som en "sheetmask", hvilket jeg ikke har prøvet endnu, men tror bestemt det ville fungere godt for min hud. Hvorfor får den så ikke 5/5 stjerner? Jo, delvist på grund af prisen.. jeg er en budget-pige, selvom jeg selvfølgelig sætter pris på lidt mere luksuriøse produkter. Så synes jeg heller ikke, at min hud er magisk forandret, selvom jeg er enig i, at den føles mere fugtet & rolig. Sammenfatning: Jeg kan anbefale dette produkt, da jeg syntes det virkede for mig, men følte ikke, det gav et "wow" resultat, men nok til at jeg kan anbefale det. Flasken er super flot & det er luksuriøst at have det i min rutine #lykotestpilot #drceuracle #lykoreview1 produkter i posten Nyt familiemedlem i min rutine ☺️103 visninger- Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 5 timerJa, den er lidt dyr, men jeg har fået den på tilbud i kassen efter køb for nylig til en rimelig pris. Håber du også får det, hvis du vil fortsætte med den ❤️
- Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet for 2 dageTo favoritter, LHcosmetics og Milk Makeup, leverer altid. Deres produkter overgår alle forventninger. Man bliver aldrig skuffet 🤦🏽♀️🤷🏽♀️ Det bliver super spændende at prøve Gleeze produkter. Har læst, at de skulle være super gode😍 #lykoreview #lykomission #lykoinflutester #lykotestpilot7 produkter i looket2476 visninger
- Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 dagMåske skal jeg høre, hvad du synes om Gleeze-produkterne senere 😍1 likes
- Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet for 2 dageBedømmelse: 4 ud af 5
Meget godt
Som #lykotestpilot fik jeg lov til at teste dette produkt sammen med PDRN & Retinol Shot Ampoule og Hyal Reyouth Melting Foaming Balm fra #drceuracle. Jeg har kombineret hud, og jeg plejer at bruge andre produkter i min rutine, men til denne test lagde jeg dem til side. Jeg har brugt den i næsten tre uger i min aftenrutine. Emballagen er rigtig fin, den kommer i en luksuriøs glasflaske, og produktet er meget æstetisk tiltalende. Det er en to-faset væske med en lys grøn og en mørk grøn nuance, og når man skal bruge den, ryster man den, og så blandes de til en smuk farve. Den har en flydende formel og en svag duft af matcha, men den er ikke forstyrrende. Direkte efter påføring føles huden beroliget og fugtet, og den får en fin glød. Jeg er meget tilfreds med de indledende resultater, men begyndte senere at få udbrud. Da det er umuligt at vide, hvad der forårsagede reaktionen, har jeg holdt pause med at bruge de nye produkter og vil teste dem separat fremover for at se, hvordan min hud reagerer.1 produkter i posten Meget godt - Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet for 3 dageBedømmelse: 3 ud af 5
Godt, men…
Som #lykotestpilot har jeg fået chancen for at teste tre produkter fra #drceuracle, og jeg har brugt dem i næsten tre uger. Jeg har kombineret hud og bruger aktive ingredienser i min hudplejerutine dagligt. Da jeg allerede bruger retinol regelmæssigt, valgte jeg at pause mit sædvanlige serum i testperioden for at give dette produkt en fair chance. Mit første indtryk var meget positivt – emballagen er virkelig sød! Produktet kommer i en lille skinnende flaske med pipette, som føles både luksuriøs og tiltalende. PDRN & Retinol Shot Ampoule indeholder den omtalte ingrediens “laks-DNA” (PDRN), som er blevet en stor trend inden for hudpleje, så jeg var virkelig nysgerrig efter at prøve den. Formlen er let og absorberes hurtigt af huden. Duften er lidt speciel og ikke helt min smag, men den forsvinder hurtigt efter påføring. Man kan mærke, at produktet arbejder, da det giver en let prikkende fornemmelse på huden. Når jeg sammenligner resultaterne, må jeg dog sige, at jeg foretrækker mit sædvanlige retinolserum. Det ser ud til at give en stærkere effekt, og jeg oplever, at min hud får en bedre tekstur og ser mere jævn og glat ud. Under testperioden fik jeg desuden nogle udbrud. Samtidig brugte jeg også Jeju Matcha Tea Essence fra samme mærke, så det er svært at afgøre, hvilken af produkterne der eventuelt forårsagede reaktionen, eller om det var kombinationen af dem. Selvom jeg virkelig satte pris på produktets æstetik og følte, at det havde en vis effekt, blev det ikke en øjeblikkelig favorit for mig. Jeg planlægger dog at teste det separat for at se, hvordan min hud reagerer igen.1 produkter i posten Godt, men…311 visninger- Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades for 2 dageSynd, at du fik et udbrud 🥹 Jeg har købt den og ser frem til at prøve den, når min behandling med acnatac er slut. Men nu bliver jeg lidt tvivlende 🙈 Rigtig god anmeldelse ♥️
- Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet for 3 dageBedømmelse: 4 ud af 5
Smukt hårserum
Jeg har testet serumet i 2 uger nu. Dette serum hævder klinisk bevist at øge hårvæksten med 214% på bare ti dage. Jeg har påført det i hovedbunden hver aften. Jeg har delt håret op i sektioner og påført 3 dråber i hver sektion. Dette serum er meget koncentreret og spreder sig så let - det elsker jeg! Det har en gelé-agtig tekstur. Håret ser ret vådt ud efter påføring, men tørrer meget hurtigt. Jeg elsker pipetten på denne også, det er meget let at få den rette mængde produkt ud. Selv efter 2 uger har jeg stadig masser tilbage i flasken. Jeg har ikke haft nogen negative reaktioner i hovedbunden ved brug og føler min hovedbund føles mere fugtet. Jeg har periodisk lidt kløe i hovedbunden, det er helt forsvundet ved brug af dette serum. Håret føles heller ikke fedtet dagen efter, hvilket er et stort plus for mig. Den dufter ret maskulint ved påføring, men jeg synes duften lægger sig, når det er tørt. Om det hjælper på hårvækst ved jeg ikke endnu. Selvom det hævder at give synlige resultater på ti dage, har jeg personligt ikke mærket noget endnu. Måske på sigt! Jeg vil under alle omstændigheder fortsætte med at bruge det, da jeg kan lide hvor fugtet og sund min hovedbund føles. Måske får jeg en positiv effekt med bedre hårvækst på sigt ☺️ #lykotestpilot