Ida
- Posten blev oprettet 1 ugeBedømmelse: 1 ud af 5
Dårlig!
Har følsom hud, og denne virkede slet ikke. Har bidraget til mange nye bumser, selvom jeg har prøvet at vænne mig til cremen. Den dufter stærkt af parfume og føles rigtig olieret på huden. Lægger sig som et lag, som ikke trænger ind til næste morgen. Får du let udbrud af produkter - undgå denne!1 produkter i posten Dårlig!164 visninger- Brugerens rolle: Lyko Kundeservice.Kommentaren lades 1 ugeHejsan Ida! 😊 Tak fordi du deler din oplevelse 💙 Produkter med en rig og fugtgivende formel kan opleves som for tunge for visse hudtyper, især hvis huden er følsom eller let får udbrud. Da huden reagerer meget individuelt, er det ærgerligt, at den ikke passede netop dig. Tak for din anmeldelse, som kan være hjælpsom for andre 💕1 likes
- Posten blev oprettet 4 ugerBedømmelse: 5 ud af 5
Bedst!
Den bedste hårolie, jeg har prøvet. Gør håret blødt, giver en MEGET fin glans og dufter godt. Anbefales!1 produkter i posten Bedst!557 visninger - Posten blev oprettet 2 månederBedømmelse: 4 ud af 5
Anbefales!
Klistret konsistens, men fugter huden rigtig godt til morgenen efter. Jeg oplever, at den har gjort en forskel for min tørre hud. Indtil videre det bedste serum, jeg har prøvet, og jeg har heller ikke fået bumser af det (hvilket jeg har fået af andre serum).1 produkter i posten Anbefales!410 visninger - Posten blev oprettet 2 månederBedømmelse: 4 ud af 5
Vidunderlig duft!
Dufter så godt, og duften holder længe. Kan virkelig godt lide den!1 produkter i posten Vidunderlig duft!191 visninger