Kaja Engseth
- Posten blev oprettet 1 dagBedømmelse: 3 ud af 5
En helt velfungerende fugtighedscreme
Synes denne fungerer som en helt almindelig fugtighedscreme. Ikke noget magisk ved den, som jeg har bemærket, men det er en let og fin creme. Bliver for tynd for mig om vinteren, så jeg skal have en tykkere creme ovenpå. Vil købe den igen.1 produkter i posten En helt velfungerende fugtighedscreme32 visninger