Elisabeth
- Posten blev oprettet 3 ugerBedømmelse: 2 ud af 5Verificeret køb
Viser lidt
Jeg har ret lys hud (almindelig nordisk), og denne viser næsten ikke på huden og føles som om den ligger på overfladen, blød og lægger sig ikke i huden. Følte jeg skulle bruge meget produkt. Meget bedre den, der er en smule mørkere.1 produkter i posten Viser lidt51 visninger- Brugerens rolle: Lyko Kundeservice.Kommentaren lades 3 ugerHej Elisabeth! 🌸 Det virker som om du bedst kan lide den lidt mørkere variant, og det er jo altid rart at have en favorit at falde tilbage på, når man prøver noget nyt, som ikke helt bliver et perfekt match 🧡 Tak fordi du har skrevet en anmeldelse. Hav en god dag! 🌞
- Posten blev oprettet 3 ugerBedømmelse: 5 ud af 5Verificeret køb
Meget tilfreds!
Meget tilfreds1 produkter i posten Meget tilfreds!188 visninger