Linda

  • Posten blev oprettet 1 uge
    Bedømmelse: 5 ud af 5

    Meget godt!

    Godt fugtgivende reparationsshampoo og balsam. Både jeg og min datter elsker dette. På mit tørre, krøllede hår med fedtet hårbund bliver det dog fedtet dagen efter, men jeg plejer at bruge det, når jeg skal have løst, varmebørstet hår for at undgå krus, og jeg synes, det holder håret blankt og flot uden at tynge det. Stort plus for, at det fungerer fint på min datter, som ellers er meget sensitiv og let får kløende hovedbund af mange shampooer og balsam.
    1 produkter i posten Meget godt!
    891 visninger
  • Posten blev oprettet 1 uge
    Bedømmelse: 1 ud af 5

    Lad dig ikke narre af navnet.

    Datteren med sit porøse lidt slidte hår har brugt 5 flasker nu af denne shampoo og balsam (siden i efteråret) Shampooen er hverken god eller dårlig. Gør det dit hår længere? Absolut ikke! 😄 stærkere? Nej, heller ikke! Rengør som forventet. Balsammen var ikke nok til at gøre håret blødt og udredt, så hun har ofte måttet bruge hårmaske. Jeg selv har prøvet flere forskellige serier fra Redken de sidste +25 år, og dette var den "bedste" af dem, og alligevel ikke noget jeg anbefaler. Gør ikke noget særligt, så køb en budgetshampoo i samme kvalitet i stedet. Hvis du alligevel kan lide at betale lidt ekstra, vil jeg mere anbefale en af Kerastases serier, som er betydeligt bedre (har været tilfreds med hver eneste serie, jeg har prøvet fra dem).
    1 produkter i posten Lad dig ikke narre af navnet.
    136 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 uge
      Hejsan Linda! 😊 Tak for at du deler en så udførlig anmeldelse og både din og din datters oplevelse 🤍 Du har helt ret i, at ingen shampoo i sig selv kan få håret til at vokse hurtigere. Serier, der fokuserer på længder, er i stedet udviklet for at hjælpe med at mindske slid og afbrudte hårstrå, så håret lettere kan vokse ud over tid ✨ Det lyder som om, din datters hår havde brug for mere fugt og pleje, end netop denne serie kunne tilbyde, og så er det selvfølgelig svært at opnå det ønskede resultat. Hår er virkelig individuelt, og det, der fungerer super godt for én person, er ikke altid et fuldtræf for en anden. Tak fordi du tog dig tid til at dele dine erfaringer 🌸
  • Posten blev oprettet 6 måneder
    Bedømmelse: 5 ud af 5

    Bedste øjenvippe serum

    Bedste øjenvippe serum! Datteren testede xlash sensitiv. (Tålte ikke almindelig xlash) Brugte 2 flasker hver morgen og aften hver dag, men der skete absolut ingenting. Skiftede til dette fra sweed. Blev lidt rød de første 2 dage, men så gik det over. Hun har brugt det nu i 5 uger, og hendes øjenvipper har aldrig været så fyldige og lange. Stor forskel!
    1 produkter i posten Bedste øjenvippe serum
    3048 visninger