Mirjam
- Posten blev oprettet for 3 dageBedømmelse: 3 ud af 5Verificeret køb
Man får, hvad man betaler for
God pris, pæn nok, ikke den mest behagelige jeg har brugt. Kommer hele tiden til at trække i huden af en eller anden grund, har ikke oplevet det med nogen jeg har brugt før. Det gør lidt ondt, når den kommer til at klemme, men vipperne får i det mindste effekt.1 produkter i posten Man får, hvad man betaler for53 visninger - Posten blev oprettet for 3 dageBedømmelse: 3 ud af 5Verificeret køb
Behagelig følelse men giver bumser
Første gang jeg brugte cremen syntes jeg, den føltes så behagelig på huden, men efter et par dage opdagede jeg, at jeg havde fået bumser på steder, hvor jeg ikke har haft bumser siden min teenagealder! Jeg vil klart bruge den færdig, men den passede ikke til min hud, så jeg køber den ikke igen. Jeg er ellers meget glad for Exuviance som mærke :)1 produkter i posten Behagelig følelse men giver bumser49 visninger - Posten blev oprettet 2 uger1 visninger
- Posten blev oprettet 3 månederBedømmelse: 3 ud af 5
Helt okay, men lidt dyr.
Selve produktet føles luksuriøst, med sin gyldne beholder og unikke form. Også børsten er unik, lidt twistet, så at sige, hvilket gør, at man skal tænke anderledes, når man påfører mascaraen. Resultatet synes jeg dog ikke skiller sig nævneværdigt ud fra mange andre lignende produkter i lavere prisklasser. Ja, man får fylde, ser en forskel i farve og længde, men jeg måtte påføre mere end et lag for det resultat, jeg fik på billede. Sammenlignet med nogle andre mascarer, jeg har prøvet, er der ingen wow-effekt. Den er helt okay, kunne blive en hverdagsfavorit, men i betragtning af prisen holder jeg mig nok hellere til andre alternativer. Jeg deltager i et testpanel og har fået et gratis testprodukt.1 produkter i posten Helt okay, men lidt dyr.93 visninger