Nathalie

  • Posten blev oprettet 1 Ă„r
    BedĂžmmelse: 5 ud af 5
    Verificeret kĂžb

    GĂžr virkelig jobbet!

    Har testet flere lignende produkter, og indtil videre er denne betydeligt bedre end alle andre, jeg har testet. LÊgger smÄ hÄr pÄ plads og plejer ikke engang at skulle forbedre med mere produkt i lÞbet af dagen!
    1 produkter i posten GĂžr virkelig jobbet!
    2008 visninger
  • Posten blev oprettet 1 Ă„r
    BedĂžmmelse: 4 ud af 5
    Verificeret kĂžb

    God, men lidt for tĂžr

    Synes, at den samlet set gÞr jobbet godt, men synes, at den er noget for tÞr, men sÄ er min hud ogsÄ ret tÞr i bund og grund. Bruger den kun for at dÊkke bumser, og nÄr jeg endelig har fÄet produktet pÄ det rigtige sted, sÄ ser det virkelig flot ud, nÄr jeg har cc-cream eller foundation over!
    1 produkter i posten God, men lidt for tĂžr
    3184 visninger
  • Posten blev oprettet 1 Ă„r
    BedĂžmmelse: 5 ud af 5

    Kan ikke klare mig uden!

    Har brugt depend GeliQ i over et Är nu og ville aldrig kunne klare mig uden! Bruger mere lampen og alt nÄr jeg fjerner det. Hvis jeg forbereder mig godt, holder det ca. 1,5 uge (nogle gange mere), men jeg kan godt lide at variere farven og har derfor stort set aldrig den samme farve mere end 1 uge.
    1 produkter i posten Kan ikke klare mig uden!
    1916 visninger
  • Posten blev oprettet 1 Ă„r
    BedĂžmmelse: 5 ud af 5

    En sikker favorit!

    Er meget tĂžr Ă„ret rundt, men isĂŠr om vinteren, og denne er altid et sikkert valg! Jeg fĂ„r nogle gange lyst til at prĂžve andre, men ender altid med at gĂ„ tilbage til denne, selvom jeg er tilfreds med de andre, jeg prĂžver. TrĂŠnger fint ind i huden og er ekstremt fugtgivende uden at fĂžles for tyk og klistret! Efterlader ogsĂ„ en fin glĂžd 😍 bruger bĂ„de som dag- og natcreme og kombinerer gerne med mineral 89 daily booster for ekstra fugt.
    1 produkter i posten En sikker favorit!
    662 visninger
  • Posten blev oprettet 1 Ă„r
    BedĂžmmelse: 3 ud af 5

    Helt okay

    Helt okay, men gjorde ikke sÄ meget for mig hverken for hvordan sminken lagde sig eller hvordan det sad i lÞbet af dagen, sÄ jeg havde tendens til at rÊkke ud efter andre primers, jeg har fÞr denne.
    1 produkter i posten Helt okay
    1719 visninger
  • Posten blev oprettet 1 Ă„r
    BedĂžmmelse: 4 ud af 5

    Voksede pÄ mig

    I starten blev jeg lidt skuffet over denne, da jeg oplevede, at den lagde sig meget i tÞrre folder pÄ mine lÊber, og at den ikke gav sÄ meget farve, at det var vÊrd. Jeg kan tilfÞje, at jeg har haft problemer med meget tÞrre lÊber (fÞr jeg for nylig fandt et produkt, der helt lÞste det), sÄ det er ikke usÊdvanligt, at dette sker med lÊbestift og andre lÊbeprodukter. Men jo mere jeg brugte den, jo mere fÞlte jeg, at jeg ikke ville vÊre uden den, den giver den perfekte farve, og hvis man sÞrger for at have fugtede lÊber fÞr, sÄ lÊgger den sig pÊnt. Den bliver ikke siddende pÄ lÊberne alt for lÊnge, men jeg plejer at have den sammen med Isadoras lÊbeblyant i farven Cranberry, og sÄ fÞles det som om, man fÄr en lÊbe, der holder lidt lÊngere. Jeg topper ogsÄ nogle gange med Black honey lÊbepomaden, hvilket ser super fint ud!
    1 produkter i posten Voksede pÄ mig
    3041 visninger
    • Kommentaren lades 1 Ă„r
      Hej! Jeg bruger Ole Henriksen lip treatment, fĂžrste gang i typ hele mit liv, at jeg ikke gĂ„r rundt med tĂžrre lĂŠber hele tiden 😍
  • Posten blev oprettet 1 Ă„r
    BedĂžmmelse: 5 ud af 5
    Verificeret kĂžb

    Blege armhÄr

    Har brugt denne til at blege hÄret pÄ armene, og det har fungeret sÄ godt. Nu orker jeg sjÊldent at bekymre mig om det lÊngere, men tidligere har jeg syntes, det var rart, da jeg har ret meget mÞrkt hÄr, som jeg ikke har vÊret helt komfortabel med, og sÄ har denne vÊret toppen i stedet for at fjerne hÄret pÄ armene.
    1 produkter i posten Blege armhÄr
    2789 visninger
  • Posten blev oprettet 1 Ă„r
    BedĂžmmelse: 5 ud af 5
    Verificeret kĂžb

    Perfekt til sit formÄl

    Jeg synes, at denne fungerer sÄ godt for mig. Jeg er ret tÞr, og jeg synes, at mit makeup kan lÊgge sig lidt grimt nogle gange pÄ grund af det, men nÄr jeg afslutter med denne, sÄ smelter makeupen sammen sÄÄÄÄ fint! SelvfÞlgelig holder den ikke makeupen sÄ godt, isÊr ikke meget, da den fokuserer mere pÄ fugt og glÞd, men jeg synes stadig, at den fÄr min makeup til at holde bedre end Urban Decays settingspray, som slet ikke fungerer for mig. De dage, hvor jeg virkelig vil have, at makeupen skal sidde, tager jeg denne mellem trinene i makeupen og afslutter derefter med Iduns settingspray (den orange). #lykoreview
    1 produkter i posten Perfekt til sit formÄl
    2258 visninger
  • Posten blev oprettet 1 Ă„r
    BedĂžmmelse: 3 ud af 5
    Verificeret kĂžb

    ForsĂžgt

    Jeg har kÞbt denne ved 2 lejligheder for virkelig at give det en chance og forsÞge at fÄ det til at fungere, men jeg har fortrudt det begge gange. Jeg har hver gang hellere strakt mig efter Maybelline fit me concealer, som jeg synes har fungeret bedre. Denne concealer lÊgger sig meget i folderne under mine Þjne og bliver ekstremt tÞr. Dette er et problem, jeg har med mange concealere, men bliver absolut vÊrst med denne. Er man lidt tÞr og har tendens til at fÄ creasing under Þjnene, sÄ ville jeg anbefale Maybelline fit me fÞr denne. Selv bruger jeg dog Natasha Denonas concealer lige nu, som fungerer allerbedst for mig.
    1 produkter i posten ForsĂžgt
    1603 visninger
  • Posten blev oprettet 1 Ă„r
    BedĂžmmelse: 3 ud af 5
    Verificeret kĂžb

    Helt okay

    Farven er fin, og jeg kan godt lide, at man ogsÄ fÄr lidt shimmer, men jeg synes, at glimmerkornene er lidt for store til min smag. Jeg ville hellere have set, at det var mere shimmer end glimmer. Jeg oplever ogsÄ, at den ikke er sÄ pigmenteret, og hvis man prÞver at bygge op, bliver det lidt for glitrende. Jeg plejer at bruge lidt mindre af denne ovenpÄ en mere pigmenteret rouge som en blush-topper i stedet for bare at fÄ lidt ekstra shimmer.
    1 produkter i posten Helt okay
    428 visninger