Samane

  • Posten blev oprettet 2 uger

    Er den stærk floral? Eller sød? Stærk roselugt?

    Hej! Jeg elsker personligt at bruge parfumer, der dufter godt og passer til min hverdag med tanke på arbejde, men så andre ikke bliver kvalme/får hovedpine. Jeg leder altid efter gode florale dufte, som ikke er for stærke. Jeg havde tidligere en parfume, der havde en meget stærk roselugt. Er denne Hugo Femme en god parfume? Jeg har haft My Way Giorgio Armani, og den kunne jeg rigtig godt lide. Det samme med f.eks. Versace Bright Crystal. Jeg leder også efter parfumer, der generelt dufter godt, men behøver ikke være floral😊. Håber nogen kan hjælpe mig!😇🌸
    1 produkter i posten Er den stærk floral? Eller sød? Stærk roselugt?
    342 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Kundeservice.Kommentaren lades 1 uge
      Hej Samane 👋 Det kan være lidt tricky, når det gælder dufte, da alle oplever dem forskelligt, og de kan dufte forskelligt fra person til person, når man får den på huden 🤍 Ud fra de dufte, du nævner, vil jeg sige, at Boss Femme Eau de Parfum kan være et ret godt alternativ for dig 🥰 Den plejer at blive beskrevet som: 4A1 Blød og feminin frem for kraftfuld. 4A1 Blomstrende, men på en let og luftig måde. 4A1 Svagt frugtagtig med indslag af mandarin og solbE6r. 4A1 Cremet og blød i basen med abrikosagtige toner og musk. Dette er ikke en parfume med en stærk rosenduft. Rose findes i hjertet sammen med blandt andet lilje og jasmin, men den dominerer ikke duften. Hvis du tidligere har oplevet rosendufte som for intense, er Boss Femme generelt meget blødere. Sammenlignet med: My Way Eau de Parfum 12 Boss Femme er lettere, mindre sF8d og mindre intens. Bright Crystal Eau de Toilette 12 de har en lignende 'frisk og letbE5ren' fF8lelse, men Bright Crystal er ofte lidt friskere og mere transparent. Ha' det godt!
  • Posten blev oprettet 5 måneder

    Kastanje eller rød?

    Hej! Jeg overvejer, hvilken af disse farver jeg skal vælge, når jeg ønsker at få mørkerød «dark cherry» på mine bryn?
    1 produkter i posten Kastanje eller rød?
    1585 visninger
    • Brugerens rolle: Tidligere ansat.Kommentaren lades 5 måneder
      Hej alle sammen 🎀 Når det kommer til at få en mørkerød “dark cherry”-farve på brynene, så er det desværre ikke helt enkelt at sige, hvilken af disse farver der vil give præcis det resultat – fordi slutresultatet på bryn kommer meget an på: ✨ Din naturlige hårfarve ✨ Hvor meget pigment dine bryn optager ✨ Hvilken undertone farverne har Hverken Chestnut eller Red vil alene give en helt “dark cherry”-effekt på bryn – de er begge mere neutrale/varme farver, så resultatet bliver gerne mere naturligt/varmt end intenst kirsebærrødt 🍒 For at få mere “dark cherry”-look kan det kræve, at du: 🔹 Blander to farver (for eksempel en varm rød tone + en dyb brun) 🔹 Prøver dig frem på et lille område først Hav en god dag videre!
      1 likes
  • Posten blev oprettet 9 måneder

    Korresh Cashmere kumquat

    Hej! Jeg spekulerer på, om denne parfume passer sammen med dette produkt? Med tanke på at få lidt sød duft og varme sammen med parfumen💗
    1 produkter i posten Korresh Cashmere kumquat
    373 visninger
    • Brugerens rolle: Tidligere ansat.Kommentaren lades 9 måneder
      Hej alle sammen ❣️ Det er så sjovt, at du vil mikse dine dufte – det kan virkelig løfte helhedsoplevelsen! Når det kommer til L'Occitane Cherry Blossom Body Lotion og Korres Cashmere Kumquat, så er duftoplevelsen meget individuel – det, der opleves som en harmonisk kombination for én person, kan opleves anderledes for en anden 🌸✨ Men generelt: Cherry Blossom har en let, feminin og lidt pudret blomsterduft, mens Cashmere Kumquat giver mere varme og sødme med hint af citrus og blødhed. Så i teorien kan de absolut passe godt sammen! Lotionen giver en mild base, og parfumen kan skinne igennem med det lille ekstra ✨ Hav en god dag videre!
      1 likes
  • Posten blev oprettet 1 år

    Kombination med niacinamid "+" zink (the ordinary)

    Hej! Jeg spekulerer på, om det er okay at bruge niacinamid i hudplejerutinen, når man bruger dette produkt? Og hvor ofte skal man bruge denne maske?
    1 produkter i posten Kombination med niacinamid "+" zink (the ordinary)
    5891 visninger
    • Brugerens rolle: Tidligere ansat.Kommentaren lades 1 år
      Hej Samane! Det skal gå helt fint at bruge Niacinamide serumet, når du har vasket masken af og skal påføre videre hudpleje🙌 Ha' en god dag🚧
      1 likes