Sara

  • Posten blev oprettet 1 uge
    Bedømmelse: 1 ud af 5

    Ikke noget for mig.

    Er enig med nogle andre, mit hår blev meget tørt og stift. Det blev som en ulækker hinde på håret. Vil ikke købe igen.
    1 produkter i posten Ikke noget for mig.
    14 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 uge
      Hejsan Sara! 😊 Tak for din anmeldelse ✨ Et tip er at ryste flasken godt før brug og derefter spraye let mod hovedbunden. Lad produktet sætte sig i nogle sekunder og massér det derefter ind i hovedbunden, før du børster håret igennem. Hvis der er opbygget produkt i håret og hovedbunden, kan det være godt at bruge en mild dybderensende shampoo indimellem, efterfulgt af ekstra fugt for at genoprette balancen 🙏🏻 Holder fingrene krydset for, at det virker bedre for dig! Ønsker dig en rigtig god dag! 🌸
  • Posten blev oprettet 3 uger
    Bedømmelse: 3 ud af 5
    Verificeret køb

    Helt okay.

    Lidt tykkere konsistens, og jeg kan ikke rigtig lide duften af den.
    1 produkter i posten Helt okay.
    340 visninger
  • Posten blev oprettet 1 måned
    Bedømmelse: 4 ud af 5
    Verificeret køb

    Tilfreds

    Et godt produkt, som jeg har brugt i et stykke tid nu, jeg oplever selv, at jeg kan se forskel på mine vipper, både længere og fyldigere.
    1 produkter i posten Tilfreds
    816 visninger
  • Posten blev oprettet 1 måned
    Bedømmelse: 5 ud af 5
    Verificeret køb

    Meget tilfreds

    Har en akne-tilbøjelig hud og synes, at denne fungerer rigtig godt til min hud, oplever at huden er blevet meget bedre efter at have brugt denne i et stykke tid.
    1 produkter i posten Meget tilfreds
    759 visninger
  • Posten blev oprettet 1 måned
    Bedømmelse: 4 ud af 5
    Verificeret køb

    Beroligende

    En let, behagelig og beroligende creme at smøre i ansigtet med. Har tendens til akne og synes den beroliger lidt.
    1 produkter i posten Beroligende
    215 visninger
  • Posten blev oprettet 1 måned
    Bedømmelse: 4 ud af 5
    Verificeret køb

    Behagelig maske

    Behagelig og kølende maske, synes også den beroliger huden lidt, når man har akneudbrud. Kan mærke en lille forskel på mine porer. Drøj produkt, der rækker længe, men bruger den kun på problemområder.
    1 produkter i posten Behagelig maske
    581 visninger
  • Posten blev oprettet 1 måned
    Bedømmelse: 4 ud af 5
    Verificeret køb

    Tilfreds

    Har kun brugt den grønne og røde. Synes de dækker den røde og blå ret godt. Sidder også godt på huden.
    1 produkter i posten Tilfreds
    924 visninger
  • Posten blev oprettet 1 måned
    Bedømmelse: 4 ud af 5
    Verificeret køb

    God

    Plejer at købe disse, men den blå Detox. Behagelige, sidder på plads og gør det, de skal, synes jeg. Men foretrækker den blå frem for disse. Men disse irriterede heller ikke mine øjne.
    1 produkter i posten God
    267 visninger
  • Posten blev oprettet 1 måned
    Bedømmelse: 4 ud af 5
    Verificeret køb

    Meget tilfreds

    Jeg synes, der er stor forskel på mit hår efter at have brugt dette produkt i nogle måneder. Jeg oplever, at håret er blevet mindre kruset og tørt. Den eneste ulempe er, at man ikke får det sidste ud af produktet, som er i bunden, men ellers rækker det ret længe til mit hår. Lidt dyrt produkt, men det har været det værd, vil købe igen.
    1 produkter i posten Meget tilfreds
    1630 visninger
  • Posten blev oprettet 6 måneder
    Bedømmelse: 5 ud af 5
    Verificeret køb

    Fugtgivende

    Synes det er et meget godt produkt, som jeg bruger hver aften. Dufter godt.
    1 produkter i posten Fugtgivende
    735 visninger