Solveig

Lyko Creator
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 21 timer
    Bedømmelse: 5 ud af 5

    Dejligt!

    Dufter fantastisk og fugter læberne godt! Påfører et rigeligt lag på læberne om aftenen ved sengetid, og næste morgen er læberne bløde og fugtede. Stor krukke. Anbefales! #lykoreview
    1 produkter i posten Dejligt!
    21 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet for 2 dage
    Bedømmelse: 4 ud af 5

    Fungerer fint!

    Har fået denne i flere Lovables, og har testet den, selvom jeg egentlig ikke bruger selvbruner til dagligt. Kan godt lide, at den er i sprayform, let at påføre og giver en fin, solkysset glød. Har også prøvet at påføre lidt ned ad armene, men så synes jeg hurtigt, den bliver plettet, så det anbefales ikke. Den lugter kraftigt af kokos, og jeg har for det meste brugt den om aftenen før sengetid. Den efterlader brune pletter på sengetøjet, hvilket trækker ned. Overordnet er jeg tilfreds, og efter en ferie i Spanien, hvor jeg stort set brugte SPF50 og ikke tilbragte meget tid i solen, men brugte denne lidt før og efter turen, fik jeg mange komplimenter for min brunfarve 🏖️😎 #lykoreview
    1 produkter i posten Fungerer fint!
    216 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 2 uger
    Bedømmelse: 5 ud af 5
    Verificeret køb

    Fin fødselsdagsgave!

    Bestilte i mandags og hentede den på posten i dag - meget hurtig levering! Lidt mindre Lovable end de tidligere, men meget fint indhold! Glæder mig meget til at teste UV-lampen - lidt ærgerligt at den kun virker med sit eget mærke og ikke er universel (ud fra det jeg har læst, har ikke testet endnu), men det bliver sjovt at prøve i hvert fald 💅 Læbemaske dufter fantastisk - jeg er lige løbet tør for min Laneige Lip Mask, så det passer perfekt at prøve Mario Badescus 😍 Blush sticken har en utrolig fin farve, så den glæder jeg mig til at prøve! Læbestiften og glossen er nok lidt for mørke til mig, men jeg vil prøve dem - og det positive er at få testet dem til denne pris! 💋💄 Kropsolien dufter supergodt - kan ikke lade være med at dufte til den 😍 Ellers glæder jeg mig til at teste både øjenmaskerne og Face Formula! Tror det bliver i weekenden - jeg har fødselsdag denne weekend, så det var min fødselsdagsgave til mig selv 🥰 (åbnede lidt for tidligt 🤫) Tasken der følger med er lidt mærkelig som mange siger. Føler ikke den kan bruges på nogen fornuftig måde. Jeg prøvede at klippe sløjfen af, og så bliver den i hvert fald lidt mindre voldsom - men stadig svær at komme ned i tasken. Kommer nok ikke til at bruge den selv, men tror min 5-årige datter vil elske den 💕 Kan absolut anbefales - og så er det jo sådan, at ikke alle pakker passer til alle, men denne kunne jeg godt lide 🥰 #lykoreview
    1 produkter i posten Fin fødselsdagsgave!
    4958 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 uge
      Tasken lyder som en fin gave til en 5-årig. Tak for tippet ❤️
      2 likes
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 2 uger
    Bedømmelse: 4 ud af 5
    Verificeret køb

    Fin!

    Meget dejlig fugtighedscreme - dufter godt, giver god fugt og trænger hurtigt ind i huden. Virker også beroligende på min hud, som kan blive rød hurtigt. Meget tilfreds. Jeg har kombineret hud med tørre kinder og lidt mere fedtet T-zone. Den største ulempe er, at det ikke er den billigste creme (men heller ikke den dyreste), men jeg har mange andre gode fugtighedscremer, som er meget billigere. Ville nok give en højere score, hvis prisen var lavere. #lykoreview
    1 produkter i posten Fin!
    557 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 2 uger
    Bedømmelse: 4 ud af 5
    Verificeret køb

    Fint nok

    Denne fungerer fint nok for mig. Jeg har kombineret hud og har den stående i bruseren. Elsker renseprodukter med pumpeflaske - så praktisk i morgenrutinen, let at dosere og lidt produkt går til spilde. Den er parfume-fri, og det synes jeg personligt er lidt kedeligt, men mange foretrækker det jo. Synes den lægger sig lidt som en hinde på huden efter den er vasket af, så derfor kun 4 stjerner. Har også andre renseprodukter, som jeg er meget mere tilfreds med, men kunne overveje genkøb fordi den er billig og praktisk. #lykoreview
    1 produkter i posten Fint nok
    260 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 2 uger
    Bedømmelse: 3 ud af 5
    Verificeret køb

    Hård konsistens

    Jeg har købt hele rense-serien fra Topz for at teste, om den kan fungere for mig, men jeg er ikke helt overbevist. Jeg har kombineret hud og dobbeltrenser huden om aftenen. Tidligere har jeg været tilfreds med Smuuti Sorbet Balm og House of Hur Cleansing Balm. Først og fremmest: Jeg synes, denne er for hård i konsistensen. Det føles som konsistensen af kokosfedt – helt stivnet, og jeg oplever, at jeg skal grave den ud af boksen med den medfølgende spatel (plus for den). Svært at dosere på grund af dette – du kan få meget eller lidt produkt afhængigt af, hvor meget du graver. Når jeg så får produktet ud, skal det masseres ind i ansigtet, men jeg synes ikke, det opløses ordentligt, heller ikke i brusebadet, så jeg skubber rundt på en klump af “kokosfedt”, som opløses langsomt. Det er også let at miste hele klumpen, som er gravet ud, ned i afløbet, mens jeg prøver at manøvrere spatlen ned i boksen og lukke den igen. Den fjerner vandfast mascara for mig, men det er måske mest med hjælp fra varmt vand. Når den vaskes af huden, oplever jeg en hinde tilbage på huden, lidt plastik-agtig. Den har ingen duft. Det kan være positivt for nogle, men jeg foretrækker milde, gode dufte. Nej, den gør nok en del af sit arbejde og fjerner makeup og solcreme, og fordi jeg bruger vandbaseret rens bagefter, redder det sig ved, at jeg får fjernet plasthinden, så jeg kommer til at bruge den op, men der bliver ikke noget genkøb, selvom den er billig. #lykoreview
    1 produkter i posten Hård konsistens
    126 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 2 uger
    Bedømmelse: 5 ud af 5
    Verificeret køb

    Meget godt!

    Har brugt denne shampoo i et godt stykke tid nu, og er meget tilfreds! Føler den renser godt i hovedbunden, tilfører fugt og glans til håret, og er meget prisvenlig! Dufter også godt og giver ingen irritation i min hovedbund. Købte en flaske på 1000 ml, og den er meget drøj i brug, men jeg vil nok købe en ny og fortsætte med denne, også når flasken er tom ☺️ #lykoreview
    1 produkter i posten Meget godt!
    235 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 3 uger
    Bedømmelse: 4 ud af 5
    Verificeret køb

    Fin varmebeskytter

    Synes denne dufter godt, nem at fordele i håret og oplever, at den giver god beskyttelse af håret, både mod varme og UV-stråling. Har brugt den en del og været tilfreds, men synes ikke, den gør så meget mere for håret med hensyn til glans, så bruger andre produkter, når jeg vil have mere glans. #lykoreview
    1 produkter i posten Fin varmebeskytter
    746 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 3 uger
    Bedømmelse: 3 ud af 5

    Fint nok, men

    Fik denne i en Lovables, og har testet den over en periode. Den fungerer fint, hvis man følger brugsanvisningen - den skal påføres helt tør hud og gnides ud. Så kan man mærke, at den har små korn, som giver en peeling-effekt, og den dufter helt okay. Oplever, at den er mild og har god effekt som peeling. Udfordringen er, at så snart man tilsætter vand, begynder den at lugte kvalmende opkast, og hvis man påfører den i brusebadet, når huden er våd, er lugten meget intens. Så forsvinder også de små korn, som giver peeling med det samme, så peeling-effekten forsvinder. Hvis man påfører den på tør hud og kun vasker af med vand efterfølgende, går det fint, men for mig, der kan lide at bruge peeling i brusebadet, føles det ret håbløst. Giver den tre stjerner, fordi den fungerer fint, hvis man kun bruger den på tør hud, men ingen favorit. Vil bruge den op, men kommer nok ikke til at købe den igen. #lykoreview
    1 produkter i posten Fint nok, men
    241 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 3 uger
    Bedømmelse: 5 ud af 5
    Verificeret køb

    Godt!

    Det er svært svært at give disse Lovables en dårlig karakter, kan jeg mærke - man får jo lov til at teste utrolig mange produkter til en rigtig god pris! Selvom ikke alle produkterne er lige gode, giver jeg pakken som helhed 5 🌟, fordi der er så meget værdi i at teste så mange spændende ting ❤️ Denne Lovables købte jeg for et stykke tid siden, men jeg kan se, at jeg endnu ikke har skrevet en anmeldelse af den. Fordelen er, at jeg nu har nået at teste mange produkter ❤️ Milk Hydro Grip Primer - gør sit job, makeuppen sidder godt. Den er meget lille, og går hurtigt tom. Men god så længe den varer. Ole Henriksen Strengt Trainer - fløjlsblød fugtighedscreme. Ved ikke, om den er så magisk, at den er værd prisen, men den føles dejlig på huden. Lidt for lille til at se noget resultat (jeg har den i rejsetoilettasken). Powder Puff - meget fin, fungerer godt, gør sit job. The Inkey List Tripeptide Plumping Lip Balm er en ny favorit. Giver god fugt til læberne, og jeg oplever, at læberne bliver lidt mere fyldige på længere sigt. Maria Åkerberg Scalp Treatment - dufter godt, gør ikke håret fedtet efter brug. Har næsten brugt en flaske op. Om den hjælper håret er jeg usikker på, men den skader i hvert fald ikke. Jeg har fået meget flottere hår på det seneste, men jeg er også blevet bedre til at bruge olie og andre produkter, der beskytter håret, så jeg tror, det er en kombination ☺️ Prøver at bruge den hver dag, men glemmer det ofte 😅 Mixsoon Bean Essence - ikke en favorit hos mig. Synes, den "skaller" meget under hudpleje og makeup, alt, hvad der blev lagt ovenpå, flager bare af. Så jeg kan måske bruge den som peeling, men ikke som serum/essens. Gav ingen hudirritation, men føles lidt "slimet". Geek&Gorgeous A Game 5 Night Cream - den kan jeg godt lide, bruger den om aftenen. Giver ingen irritation, fin konsistens, let at smøre ud. Er gået fra hver anden aften til næsten hver aften, og huden tåler den godt. Det er de produkter, jeg har nået at teste indtil videre - men glæder mig til at teste resten 🤩 #lykoreview
    1 produkter i posten Godt!
    186 visninger