Sofi

  • Posten blev oprettet 2 uger
    Bedømmelse: 5 ud af 5

    Min favorit!

    Jeg faldt bogstaveligt talt pladask for denne selvbruner, jeg blev så glad overrasket, og den blev hurtigt min favorit. Nem at spraye på, og så blander jeg det ud med en stor, fluffy kabukibørste bare for at være helt sikker på, at den bliver jævn. Den giver så naturlig og fin farve, og den er nem at bygge op. Jeg troede, det ville blive plettet, fordi det ikke er nogen colorguard, men jeg tog så fejl, huden ser så solkysset ud, og det går glat at bygge en stærkere "brunet" op, hvis man vil det. Jeg plejer at friske op hver 4. dag. Dufter godt, tørrer hurtigt (og nogle gange, hvis jeg har supertravlt, bruger jeg talkum ovenpå - især i armhuler og under hagen, hvor man måske bliver lidt ekstra varm, når man ligger og scroller på telefonen haha!). Topprodukt, hvis du spørger mig!
    1 produkter i posten Min favorit!
    93 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades for 4 dage
      Den her har jeg også og er så tilfreds. Men jeg har kun brugt den i ansigtet. Den ser utrolig fin ud på dig, så jeg vil også teste den på kroppen 😍
      1 likes