Caroline
- Posten blev oprettet 3 uger
Varm/kold på gråt hår?
Hvis vi antager, at denne fæster på gråt hår, vil den så trække mod varmt eller koldt? Jeg har gråt hår i tindingerne og lidt spredt i mit hår, som er en naturlig 7/8. Jeg toner nu med igora vibrance 8.00 + 9.0.0.21/. Men det bliver lidt for varmt i forhold til min udgroning med gråt og mørkeblond, som er neutral. (Min mor bruger den turkise på sit helt grå hår, og den fæster fint)1 produkter i posten Varm/kold på gråt hår?