Caroline

  • Posten blev oprettet 3 uger

    Varm/kold på gråt hår?

    Hvis vi antager, at denne fæster på gråt hår, vil den så trække mod varmt eller koldt? Jeg har gråt hår i tindingerne og lidt spredt i mit hår, som er en naturlig 7/8. Jeg toner nu med igora vibrance 8.00 + 9.0.0.21/. Men det bliver lidt for varmt i forhold til min udgroning med gråt og mørkeblond, som er neutral. (Min mor bruger den turkise på sit helt grå hår, og den fæster fint)
    1 produkter i posten Varm/kold på gråt hår?
    262 visninger
    • Kommentaren lades 1 uge
      Opdatering: Vanilla gjorde nada på mit hår.