SC
- Posten blev oprettet 4 ugerBedømmelse: 4 ud af 5
Søde K-beauty blushes
Farven Nutty er meget flot på min neutrale-varme lyse hud og ligner en naturligt let solbrændt rødme. Formlen er let, ikke-klæbende og mat. Blender godt, men er ikke super fugtgivende. Virker også på læberne, men jeg foretrækker en separat læbestift. Emballagen er sød, men meget plastik til 3,7 g produkt. Jeg købte også farven ballerina, og det er den perfekte ballerina-lyserøde, men har mere en hvid base og ser mindre naturlig ud sammenlignet med Nutty.1 produkter i posten Søde K-beauty blushes826 visninger - Posten blev oprettet 2 månederBedømmelse: 5 ud af 5
God øjencreme
Jeg kan virkelig godt lide denne øjencreme! Har brugt den i et par uger nu, og den fugter og plejer og passer godt sammen med al hudpleje og makeup, jeg bruger. Før dette brugte jeg Chanel og Sisley øjencremer, men ville spare lidt penge, og ærligt talt ser jeg ikke den store forskel mellem denne Klairs øjencreme og de luksuriøse - jeg synes faktisk, denne formel er mildere. Prisen er dog lidt høj for k-beauty. Og jeg forventede, at formelen ville være lidt mere cremet / tykkere (den føles meget let på huden). Men indtil videre har jeg ikke haft nogen tørhed omkring øjnene, som jeg ofte får i de kolde måneder.1 produkter i posten God øjencreme185 visninger - Posten blev oprettet 2 månederBedømmelse: 5 ud af 5Verificeret køb
Hjælper med at berolige rødme
Dette er en klassisk tonerformel, som jeg påfører med en genanvendelig vatrondel. Den virker virkelig godt til at berolige huden og reducere synlig rødme. Dette er min anden flaske. Efter jeg løb tør for den første (holdt omkring 5 måneder, da jeg primært brugte den om aftenen), fortsatte jeg med at bruge nogle af de andre produkter fra Rosacure-linjen, men jeg kunne ikke opnå de samme resultater med dem, så jeg regnede med, at det hovedsageligt var toneren, der havde hjulpet med at reducere rødme og følsomhed. Hele Rosacure-linjen er fantastisk, men dette er mit favoritprodukt. Alt fra Rosacure har virket meget bedre end noget anti-rødme produkt, jeg har prøvet tidligere fra mærker som Avene, LRP, Erborian, Dr. Jart, Clarins osv. Emballagen ser meget simpel ud, men det er jeg fint tilfreds med, hvis et firma investerer mere i forskning og udvikling.1 produkter i posten Hjælper med at berolige rødme62 visninger