Towe

  • Posten blev oprettet 2 uger

    Hvornår er det bedst at bruge den?

    Hej. Jeg undrer mig over præcis det samme, som Emmi-Lotta gjorde for 2 måneder siden… Jeg indsætter Emmi-Lottas indlæg igen: "Heii! 💗 Jeg har for nylig købt dette produkt, fordi jeg har hørt meget godt om det. Men jeg er stadig usikker på, hvordan produktet bedst bruges på den rigtige måde. Skal det påføres efter shampoo og balsam på håndklædetørt hår, eller er det bedre helt at springe balsam over for at produktet skal virke bedre? Og hvordan er det med hårolie – skal den påføres før dette produkt eller først efter? 💕 "
    1 produkter i posten Hvornår er det bedst at bruge den?
    140 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 2 uger
      Hejsan Towe! 😊👋 Olaplex No.5 er et leave-in-produkt, som ikke skal skylles ud. Påfør det i håndklædetørt hår efter shampoo og balsam, inden styling. Det fungerer også fint på tørre spidser mellem vask for at blødgøre 🤍 Når det gælder hårolie, anbefaler vi, at du først påfører din leave-in i fugtigt hår og derefter nogle dråber olie for at indkapsle fugten 💧 Et andet tip er at blande en dråbe olie direkte i leave-in-produktet før påføring for en ekstra blød og plejende følelse! Alt godt 🤗
      2 likes
  • Posten blev oprettet 9 måneder

    Duft?

    Hej. Jeg undrer mig over duften på denne. Jeg kan ikke have blomsterdufte og prøver at finde en curl creme, der har en mild og "ren" duft.
    1 produkter i posten Duft?
    1504 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Kundeservice.Kommentaren lades 9 måneder
      Hej Towe!😍 Denne curl creme har en frugtagtig duft af vandmelon 🍉 Den er altså ikke blomsteragtig, men duften er stadig tydelig. Ha' det godt!
      1 likes