Viktoria
- Posten blev oprettet 2 ugerBedømmelse: 4 ud af 5Verifierad testare
Behagelig!
Denne ansigtscreme har en gelkonsistens, som jeg virkelig kan lide. Den efterlader en forfriskende følelse, som jeg synes holder ret godt. Cremen føles også ret drøj, så jeg synes ikke, man behøver at bruge for meget produkt. Jeg ved ikke, om jeg synes, den er så matterende, men den efterlader en meget neutral finish på ansigtet. Det samme gælder fugtigheden; jeg kan ikke påstå, at jeg ser nogen forskel, men jeg synes alligevel, at følelsen, som produktet efterlader, er behagelig. Duften af denne er ret neutral, ikke speciel, og den forsvinder ret hurtigt. 🏵 #lykoinflutester #erborian1 produkter i posten Behagelig!258 visninger - Posten blev oprettet 2 ugerBedømmelse: 4 ud af 5Verifierad testare
Fin glass-skin effekt!
Denne ansigtscreme dufter rigtig dejligt, lidt blomsteragtigt, som er i den friskere ende. Den giver virkelig en glass-skin effekt, så hvis det er det, man er ude efter, vil jeg virkelig sige, at denne leverer det. Jeg synes også, at finishen holder godt i løbet af dagen. Creme er nem at fordele over ansigtet, og selvom jeg foretrækker krukker, synes jeg alligevel, at tuben, den kommer i, er god, og cremen er tilstrækkelig fast til ikke at løbe direkte ud, når man åbner den. Jeg oplever dog en "klistret" fornemmelse lige efter påføring, men det varer ikke særlig længe.🌼 #lykoinflutester #erborian1 produkter i posten Fin glass-skin effekt!145 visninger- Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 ugeSynes du, at denne minder om serumet i duften? Eller har serumet en lidt mildere duft end denne? ☺️💧
- Posten blev oprettet 2 ugerBedømmelse: 4 ud af 5Verifierad testare
Dejligt serum
Jeg kan godt lide, at serumet er i en pumpeflaske, og den er også i en rigtig god størrelse til at tage med på rejse. Dette serum har en dejlig gel-konsistens, som er let at fordele over ansigtet. Den dufter svagt blomsteragtigt, men absolut mere mod det friske efter min mening. Serumet trænger meget hurtigt ind, men jeg oplever, at serumet efterlader en lidt klistret fornemmelse på huden. Det er dog ikke noget, man mærker, når man rører ved huden, det er bare en fornemmelse, jeg har. Fornemmelsen forsvinder efter et stykke tid, så det er egentlig ikke noget større problem. 🌸 #lykoinflutester #erborian1 produkter i posten Dejligt serum103 visninger- Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 ugeGod anmeldelse, tak fordi du beskriver duften - den virker fin 🩵💧1 likes
- Posten blev oprettet 1 månedBedømmelse: 4 ud af 5Verifierad testare
Behagelig!
Solbeskyttelse er noget, jeg prøver at bruge dagligt om foråret og sommeren, når det er solrigt, så jeg har prøvet en del forskellige. Denne fra ACO er uden parfume, hvilket er et stort plus, da det er noget, jeg værdsætter, når det gælder solbeskyttelse, og jeg synes heller ikke, den har nogen særlig duft. Creme er let at påføre og fordele, det kræver ikke overdrevent meget for at føle, at hele ansigtet er dækket. Jeg synes, den føles fugtgivende, let på huden, og jeg oplever også, at den holder sig fint hele dagen! Den efterlader heller ikke nogen hvid hinde, så alt i alt har jeg intet at klage over! #LYKOINFLUTESTER #ACO1 produkter i posten Behagelig!43 visninger - Posten blev oprettet 1 månedBedømmelse: 2 ud af 5Verifierad testare
Ikke noget særligt
Denne ansigtscreme er parfume-fri, hvilket jeg kan lide, og jeg vil også sige, at jeg oplever den som generelt duftfri. Konsistensen er behagelig ved brug, og jeg synes, den føles ret drøj. Dog synes jeg, den føles ret tung lige efter påføring, og det varer også et stykke tid. Jeg synes alligevel, at huden føles ret fugtet, når man bruger denne, men måske ikke så meget som min tørre hud ville have brug for. Jeg synes måske ikke, den føles direkte beroligende eller at den reducerer urenheder, men jeg synes alligevel, det er en helt okay ansigtscreme til hverdagsbrug. #LYKOINFLUTESTER #ACO1 produkter i posten Ikke noget særligt20 visninger - Posten blev oprettet 1 månedBedømmelse: 3 ud af 5Verifierad testare
Trænger godt ind
Dette serum er parfume-frit, og jeg oplever det også som duftfrit. Konsistensen er meget behagelig, og jeg synes, pumpflasken fungerer godt. Ved påføring synes jeg dog, at der skal bruges mange pump for at det føles som om, man har dækket hele ansigtet, så det føles som om, man hurtigt vil komme igennem flasken. Serummet føles meget let på huden, hvilket jeg sætter pris på, og det trænger også godt ind, så det ikke føles som om, man har noget i ansigtet. Jeg synes stadig, det føles beroligende, men jeg vil ikke påstå, at jeg ser nogen direkte forskel på urenheder. 😅 #lykoinflutester #aco1 produkter i posten Trænger godt ind31 visninger - Posten blev oprettet 1 månedBedømmelse: 3 ud af 5Verifierad testare
Giver en følelse af ren hud!
Jeg bruger ret sjældent toners, så det var sjovt at prøve en igen! Ansigtsvandet er uparfumeret, hvilket jeg sætter pris på, men det gør, at jeg oplever en svag lugt af alkohol, hvilket for mig er et ret stort minus. Det er dog ikke en duft, der bliver hængende i ansigtet, så det fungerer alligevel okay. Jeg har ret tør kombineret hud nu efter vinteren og har ikke så store problemer med bumser, så om det forhindrer udbrud kan jeg ikke svare på. Huden føles ren efter brug, så det er et plus, men jeg vil ikke påstå, at det fugter noget. ☀️ #lykoinflutester #aco1 produkter i posten Giver en følelse af ren hud!31 visninger - Posten blev oprettet 3 månederBedømmelse: 4 ud af 5Verifierad testare
Dufter virkelig af honning!! 🍯
Denne hårolie dufter virkelig af honning, en rigtig dejlig duft ifølge mig, dog kan jeg måske ikke mærke nogle af de andre duftnoter, som lovet. Duften holder sig også meget længe i håret, hvilket jeg personligt værdsætter, og jeg kunne endda mærke duften dagen efter. Olien i sig selv synes jeg har en meget dejlig konsistens, som er let at fordele i håret. Jeg har tykt, langt og tørt hår, og jeg synes, at den trængte ind meget godt både i tørt og nyvasket hår. Et ekstra plus for glasflasken og pipetten, som jeg synes fungerer meget godt til denne olie. #lykoinflutester #hairsyrup1 produkter i posten Dufter virkelig af honning!! 🍯215 visninger - Posten blev oprettet 4 månederBedømmelse: 3 ud af 5Verifierad testare
God i minusgrader!
SPF30 Tropical Stick synes jeg har en god størrelse til at have med i tasken. Jeg synes også, at man kan dreje stiften op og ned. Jeg ville ikke påstå, at der var særlig meget duft fra den, men mildt sød ville jeg alligevel sige. Dejligt at de også tilbyder en variant med spf 30 for dem, der ønsker mere end 15. Jeg kan også godt lide, at emballagen stiften kommer i er helt af papir! 🌳 Læbepomaden synes jeg måske ikke fugter super meget, men den efterlader en god følelse. Jeg synes også, at det fungerede godt at have, når man var ude i minusgrader. Jeg synes alligevel, at det gav noget beskyttelse. Jeg synes måske ikke, at produktet fugter meget, men overordnet set synes jeg alligevel, at produktet er helt okay! Et ekstra plus er, at de ikke tester på dyr!! 🐰 #lykoinflutester #carmex1 produkter i posten God i minusgrader!63 visninger - Posten blev oprettet 4 månederBedømmelse: 3 ud af 5Verifierad testare
God størrelse til tasken!
Pomegranate Stick synes jeg har en god størrelse til at have med i tasken. Jeg synes også, at man kan dreje stiftet op og ned. Duften på denne er ret svag, hvilket jeg værdsætter, da det er granatæbleduft og ikke smag! Læbepomaden synes jeg måske ikke fugter super meget, men den efterlader en god følelse. Jeg synes også, at det fungerede godt at have, når man var ude i minusgrader. Jeg synes, det gav en form for beskyttelse. Jeg har svært ved at sige, om det faktisk plejer eller beroliger, men overordnet set synes jeg, at produktet er helt okay! Et ekstra plus er, at de ikke tester på dyr!! 🐰 #lykoinflutester #carmex1 produkter i posten God størrelse til tasken!61 visninger