Wilma Marie

  • Posten blev oprettet 2 uger
    Bedømmelse: 4 ud af 5
    Verificeret køb

    God

    Ville ønske, at børsten var lidt mere kompakt / hård for nemmere at kunne bruge til fine linjer, når man tegner eyeliner eller bryn f.eks. Ellers god og fin.
    1 produkter i posten God
    72 visninger
  • Posten blev oprettet 2 uger
    Bedømmelse: 5 ud af 5
    Verificeret køb

    Perfekt

    Super, passer til forskellige størrelser af penne. Intet at klage over.
    1 produkter i posten Perfekt
    54 visninger
  • Posten blev oprettet 2 uger
    Bedømmelse: 4 ud af 5
    Verificeret køb

    Holdbarhed!!

    Produktet er virkelig godt og holder brynene på plads!! Hvis man kan lide looket af "laminerede bryn" er denne perfekt. Dog synes jeg, at påføringen er svær på grund af "børsten" på tuben, som nemt bliver klistret med tørret produkt. Jeg tror heller ikke, at mine bryn er egnede til "laminerede bryn", hvilket gør, at jeg hellere bruger en anden bryngel.
    1 produkter i posten Holdbarhed!!
    394 visninger
  • Posten blev oprettet 2 uger
    Bedømmelse: 5 ud af 5
    Verificeret køb

    WOW!!

    Første indtryk: Jeg er ikke fan af en dækkende base og tænkte derfor, at denne foundation/produkt ville passe mig perfekt. Det er en let dækning, der giver en fin og blød base. Farven er liiiidt for lys til mig nu om sommeren. Har også lidt svært ved at få den jævn og til at smelte ind i huden. Bruger den sammen med Elfs primer, ved ikke om det er derfor. Kan få lidt tørre områder, hvor basen bliver kageagtig og dårlig. Opdatering: Prøvede at bruge produktet igen efter tips, jeg fik i kommentarerne. Har helt ændret min opfattelse!! Det er en let base med let dækning, men efter at have droppet primer og kørt den direkte ovenpå fugtet hud og med Hickaps honey glow serum fik jeg en helt perfekt base!! Ingen tørre områder, super let at blende ud med en beautyblender og blev rigtig jævn og fin på huden. Det første billede er kun foundation og det andet billede efter hele makeuppen⭐️
    1 produkter i posten WOW!!
    381 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 2 uger
      Hejsan Wilma! 😊 Tusind tak fordi du tog dig tid til at dele dine tanker! ✨ Hvor dejligt at høre, at du sætter pris på den lette dækning og den naturligt bløde finish 💗 – det er netop den type resultat, som produktet er designet til at give. Når produktet nogle gange kan opleves som svært at få helt jævnt, kan det absolut være værd at prøve det sammen med en anden primer eller direkte på en vel fugtet hud. Da det indeholder både hyaluronsyre og niacinamid, kan det nogle gange opføre sig forskelligt afhængigt af, hvilke produkter der bruges under. Hvis du oplever tørre områder, kan det også hjælpe at lade hudplejen trænge ordentligt ind før påføring eller at påføre produktet med en let fugtet makeupsvamp for et endnu mere jævnt resultat 🤗 Tak for din ærlige anmeldelse – den er værdifuld både for os og for andre, der overvejer at prøve produktet! 🌷
      1 likes
  • Posten blev oprettet 2 uger
    Bedømmelse: 5 ud af 5
    Verificeret køb

    WOW

    Jeg bruger aldrig produkter på læberne (undtagen cerat eller læbeolie), men dette produkt er min nye go-to! Giver en fin glans ved påføring og efterlader en flot tone / stain, der holder længe trods mad og drikke!!
    1 produkter i posten WOW
    490 visninger
  • Posten blev oprettet 2 uger
    Bedømmelse: 5 ud af 5
    Verificeret køb

    Køber igen og igen

    Et produkt, der er et absolut must for mig. Køber igen og igen!! Giver huden rigtig meget fugt og er fantastisk at bruge på tørre områder. Bruger altid under armene efter barbering samt på intimområdet.
    1 produkter i posten Køber igen og igen
    271 visninger
  • Posten blev oprettet 5 måneder
    Bedømmelse: 5 ud af 5
    Verificeret køb

    Elsker!

    Rigtig god settingspray, der giver glow og glans. Dufter sødt og lækkert og føles skønt på huden. Jævn påføring og trænger hurtigt ind og giver makeup en vidunderlig finish!
    1 produkter i posten Elsker!
    1153 visninger
  • Posten blev oprettet 5 måneder
    Bedømmelse: 5 ud af 5
    Verificeret køb

    Superfin

    Meget imponeret over denne highlighter-stick! Farven “sandy glow” er en gylden fin highlighter! Produktet er cremet og let at påføre og blande ud. Bliver meget pigmenteret når man swipede, men let at blande ud for en naturlig glow!
    1 produkter i posten Superfin
    2074 visninger
  • Posten blev oprettet 5 måneder
    Bedømmelse: 4 ud af 5
    Verificeret køb

    God rensning

    Min første oliebaserede rensning, jeg er tilfreds! Brugte på let fugtig ansigt som første rensning efterfulgt af en gelrens. Føltes let og smidig, men man har brug for lidt vand for at det skal føles som en rensning og ikke bare som at man smører olie i ansigtet. Ingen særlig duft, hvilket var behageligt, og den føltes blød og efterlod ansigtet rent og glat.
    1 produkter i posten God rensning
    1173 visninger
  • Posten blev oprettet 5 måneder
    Bedømmelse: 5 ud af 5
    Verificeret køb

    Meget tilfreds!

    Overraskende overrasket over dette produkt, som jeg har hørt og set meget om! En cremet konsistens, der føles både fed (fugtgivende, cremet) samtidig med at den er let at smøre ind og lægger sig pænt i ansigtet. Synker hurtigt ind og giver en fugtgivende følelse og ro. Lidt produkt rækker langt. Efterlader i starten en let hvid nuance i ansigtet, men den forsvinder efter kun et kort øjeblik.
    1 produkter i posten Meget tilfreds!
    1739 visninger