Vera

  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Paras geelieyeliner

    Tähän mennessä tämä on paras geelieyeliner, jonka olen löytänyt. Se leviää hieman koko päivän käytön jälkeen, mutta pysyy silti siistinä ja on helppo työstää. Primer ja setting spray tekevät ihmeitä. HUOM! Varmista, että kätesi ovat puhtaat, ota pieni nokare geeliä käden selälle tai paletille ja sulje nopeasti lasipurkin kansi – muuten se kuivuu!
    1 product in post Paras geelieyeliner
    180 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuotta sitten
    Arvosana: 2 / 5

    Arvoton käyttää

    Se saa 1 ylimääräisen tähden, koska itse eyelinerin koostumus on oikeasti hyvä (pysyy hyvin sekä primereiden kanssa että ilman). Mutta minulla on ollut monia erilaisia nestemäisiä eyelinereita vuosien varrella, ja tämä ajoi minut hulluksi - juuri itse harjan takia. Se muistuttaa enemmän harjaa, jota käytetään kynsien maalaamiseen, eli ei tarkkuustyöhön. Se asettuu paksuina kerroksina ripsille, koska sitä ei voi tarkentaa.
    1 product in post Arvoton käyttää
    1494 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 1 vuotta sitten
      Hei Vera! 👋 Onpa harmi, että sivellin ei ollut mikään hitti, koska tämä eyeliner pysyy muuten hyvin 🤖 Näytät testanneen monia, joten toivottavasti sinulla on joku muu, johon voit palata ✨ Kiitos, että käytit aikaa arvostelun kirjoittamiseen 🥰