Ann-Cecilie
- Viesti luotiin 5 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Paras kasvojen aurinkovoide!
Paras kasvojen aurinkovoide, jota olen koskaan kokeillut. Tämä on niin kevyt ja miellyttävä ja tuntuu aivan tavalliselta kevyeltä kasvovoiteelta. Se imeytyy ja katoaa ihoon heti, ja meikin levittäminen sen päälle onnistuu helposti ja hyvin. Ei hajua, ja sopii erinomaisesti hieman herkkäihoiselle iholleni. Olen käyttänyt useita putkia tätä, ja ainoa miinus on ehkä se, että sen pitäisi olla isommassa koossa minun osaltani.1 product in post Paras kasvojen aurinkovoide!21 näyttöä - Viesti luotiin 5 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Yksinkertainen ja hyvä
Hyvä ja yksinkertainen harja1 product in post Yksinkertainen ja hyvä58 näyttöä - Viesti luotiin 5 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Väri, joka kestää pitkään!
Tämä on nerokas, koska se antaa yllättävän paljon väriä ja pysyy todella pitkään. Se ei myöskään leviä lainkaan! Todella hyvä huuliväri👍🏻☺️1 product in post Väri, joka kestää pitkään!23 näyttöä - Viesti luotiin 5 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Nerokas "fresh up"!
Tämä korvike tavallisille kuivashampoille on aivan mahtava! Syynä siihen, etten pidä kuivashampoon käytöstä, on se, että puuteri näkyy aina hiuksissa, mutta tässä on näkymätön "hieno sumu", joka vain katoaa ja leviää todella hyvin. Tämä on kallis, mutta riittoisa käytössä.1 product in post Nerokas "fresh up"!103 näyttöä - Viesti luotiin 5 tuntia sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä valo - huono EMS-toiminto…
Valo toimii hyvin, mutta EMS-toiminto toimii huonosti. Naamion saa vaikeasti istumaan tarpeeksi tiukasti, ja EMS toimii vain, kun painan naamiota kovasti ihoa vasten. Silloin saan äkillisiä sähköiskuja. En jaksa painaa naamiota kasvoilleni 10 minuuttia, joten mielestäni tämä toimi huonosti eikä odotetusti. Se on kallis LED-naamio, jonka pitäisi täyttää realistiset odotukseni alun perin.1 product in post Hyvä valo - huono EMS-toiminto…10 näyttöä