kajsa
- Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
ihan ok
se pysyy todella hyvin, mutta jos jätät kannen pois vain tunniksi, se kuivuu! myös vaikea teroittaa.. mutta pysyy hyvin silti1 product in post ihan ok160 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Pettynyt
Valitettavasti se ei täyttänyt odotuksiani! Luulin sen olevan super kaiken hypen vuoksi — mutta akneni puhkeasi ja en kokenut meikin kanssa erityisen hyvää kestoa.1 product in post Pettynyt1066 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 1 vuotta sittenHei Kajsa! 🥰 Onhan se niin erilaista, mikä meille sopii, joten oli todella harmi, ettei tälle primerille tullut täydellistä osumaa sinulle! Valitettavasti näin se joskus on, vaikka monet pitävät tuotteesta, se ei vain ole täydellinen match itselle 🧡 Jos haluat vinkkejä muista, jotka voisivat sopia sinulle, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen fraga@lyko.com 📧 Ihanaa päivää ja toivottavasti löydät sen, joka sopii sinulle parhaiten ✨
- Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Okei
Okei hinnasta, mutta yleisesti ottaen ei hyvä tuote.. Koen, että se creasaa riippumatta siitä, mikä peitevoide ja peittävyys. Mutta okei!1 product in post Okei2470 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Rakastan!
Ostan aina uudelleen. Antaa todella kauniin hehkuvan lopputuloksen — mutta voi haalistua hieman päivän aikana.1 product in post Rakastan!2049 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
Nja
Menikin heti rikki!1 product in post Nja206 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 vuotta sittenHei Kajsa 🤗 Mutta voi, kuinka ikävää, että se meni heti rikki! Lähetäthän reklamaation, niin katsotaan asiaa tietenkin 💗 Voit tehdä sen helposti omien sivujesi ja tilaushistorian kautta – ja jos voit liittää kuvan, asian käsittely usein nopeutuu 🥰📷 Älä epäröi ottaa yhteyttä, jos sinulla on jotain muuta mielessä! Hyvää päivänjatkoa 🌸
- Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Nja
Hyvä huulipuna, mutta todella vaikea teroittaa!1 product in post Nja1762 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Woww!
Suuuper suosikki! Olen ostanut tätä jo ikuisuuden. Todella hyvä hintaan nähden. Todella kaunis viimeistely ja vähän siirtymää. Tuntuu kevyeltä iholla, vaikka voi rakentaa keski-korkean peittävyyden.1 product in post Woww!3142 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
Okay
Ihan ok hinnalle1 product in post Okay961 näyttöä