Ace

  • Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Beauty of Joseon Tinted SPF

    Tuntuu aluksi melko öljyiseltä, ja kestää noin 30 minuuttia, ennen kuin se asettuu kauniisti iholle. Olisin toivonut vaihtoehtoa, jossa olisi SPF 50, mutta se tekee silti tehtävänsä. Hinnan huomioon ottaen on vaikea valittaa liikaa.
    1 product in post Beauty of Joseon Tinted SPF
    790 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    21 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuosi sitten
    69 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuosi sitten
    Arvosana: 3 / 5

    Brilliant Peony tuoksuu ihanalta, mutta...

    Brilliant Peony on puhdas, kevätsateinen pionituoksu, joka todella vangitsee kukkien ja vastapestyjen ihon tunteen – kevyt, naisellinen ja huomaamaton ilman, että se muuttuu tylsäksi. Täydellinen sinulle, joka pidät pehmeistä, päivällä käytettävistä tuoksuista. Mutta – suuri haittapuoli on kesto. Vaikka se markkinoidaan eau de parfumina, se häviää iholta noin 1–2 tunnin jälkeen, mikä on lähempänä eau de toilette -tasoa. Ja ottaen huomioon hinnan, on vaikeaa olla tuntematta itseään hieman pettyneeksi. Yhteenvetona: kaunis tuoksukokemus – mutta erittäin kallis siihen nähden, kuinka kauan se todella kestää. Jos haluat jotain kevyttä ja raikasta, jota voit suihkuttaa useita kertoja päivässä, se toimii hyvin. Mutta sinulle, joka haluat pitkäkestoisuutta rahoillesi, on parempia vaihtoehtoja.
    1 product in post Brilliant Peony tuoksuu ihanalta, mutta...
    666 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuosi sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Paras contour-tuote budjettihinnalla – ilman epäilystäkään

    Rakastan tätä. Se antaa luonnollisen lopputuloksen, on superhelppo häivyttää ja toimii joka kerta. Olen kokeillut monia muita, huomattavasti kalliimpia ja enemmän hypetettyjä vaihtoehtoja, mutta silti tämä on aina se, johon palaan. Pakkaus voisi ehdottomasti olla parempi – se menee helposti rikki – mutta sisältö on niin hyvää, että sen yli on helppo katsoa. Tällä hinnalla? Vaikea voittaa. Perustuote meikkirutiinissani, olipa kyseessä arki tai enemmän meikkiä.
    1 product in post Paras contour-tuote budjettihinnalla – ilman epäilystäkään
    188 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuosi sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Taloudellinen, kevyt ja tuoksuu fantastiselta

    Todella hyvä hiöljy, jota käytän mielelläni päivittäin. Se on taloudellinen – vain pari tippaa riittää – eikä se paina hiuksia alas tai tee niistä rasvaisia. Hiukset tuntuvat pehmeiltä, joustavilta ja näyttävät terveiltä. Ja tuoksu? Taivaallinen. Raikas ja lämmin samaan aikaan – sellainen tuoksu, jota haluaisi olla hiuksissa koko päivän.
    1 product in post Taloudellinen, kevyt ja tuoksuu fantastiselta
    1416 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuosi sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Ääähhhh rakastan tuoksua – haluan litran pakkauksen!

    Tuoksu on aivan taianomainen – banaaninen ja kermaisen ihana. Shampoo toimii todella hyvin hiustyypilleni, joka on paksu, karhea ja kuiva. Jättää hiukset pehmeiksi ja ihaniksi ilman raskasta tunnetta. Ole hyvä, The Body Shop – antakaa meille litran pullo!
    1 product in post Ääähhhh rakastan tuoksua – haluan litran pakkauksen!
    295 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuosi sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Ei ihme – mutta ei myöskään mitään vikaa

    En ole huomannut, että hiuksista olisi tullut vahvempia tai paksumpia, mutta ne eivät ole myöskään huonontuneet. Se puhdistaa hyvin, ei ärsytä päänahkaa ja on hellävarainen hiuksille. Ja rehellisesti sanottuna – tälle hinnalle ja tälle määrälle… miten se edes toimii? Täydellinen arkipesuaine, jos ei odota taikoja, mutta haluaa silti jotain mietoa ja edullista.
    1 product in post Ei ihme – mutta ei myöskään mitään vikaa
    318 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuosi sitten
    Arvosana: 5 / 5

    5/5 – vaikka kesto voisi olla parempi

    Tämä on todella ihana tuoksu – kukkainen, raikas ja elegantti ilman, että se tuntuu raskaalta tai makealta. Se on helppo pitää miellyttävänä ja toimii monissa yhteyksissä. Ainoa haittapuoli on, että se ei kestä niin kauan kuin toivoisi, erityisesti ollakseen eau de parfum. Itse asiassa sen pitäisi laskea arvosanaa hieman, mutta pidän tuoksusta niin paljon, että annan silti täydet pisteet.
    1 product in post 5/5 – vaikka kesto voisi olla parempi
    186 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuosi sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Luotettava yövoide, joka tuo tuloksia ajan myötä

    Olen käyttänyt tätä säännöllisesti ja pidän siitä todella paljon. Se on ihana levittää, kosteuttaa ilman raskasta tunnetta, ja olen huomannut, että ihoni sävy on tasoittunut ajan myötä. Se tuntuu hellältä mutta silti aktiiviselta, ilman ärsytystä. Ei dramaattista muutosta yhdessä yössä, mutta todella hyvä tuote, joka kannattaa pitää rutiinissa, jos haluaa työskennellä pigmentaation kanssa hellävaraisesti.
    1 product in post Luotettava yövoide, joka tuo tuloksia ajan myötä
    1754 näyttöä