Agnete
- Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 3 / 5
Oppimiskäyrä?
En tiedä, vaatiiko tämä tuote totuttelua, mutta en ole ihastunut. Kyllä, se antaa volyymia sinne, mihin sitä levität, jos levität tarpeeksi, mutta en usko, että täyteläisyys kestää pitkään. Täytyy myös varautua hiuksissa olevaan hieman outoon tunteeseen. Ehkä minun täytyy oppia hallitsemaan sitä. Mutta plussaa siitä, ettei siinä ole hajustetta! Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testaajalla oli lupa testata tuotetta ilmaiseksi.1 product in post Oppimiskäyrä?31 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 4 / 5
Fiksu
Fiksu, jos haluat välttää tahmeat sormet ja päästä nopeasti ovesta ulos! Ajattelen myös, että tämä tai kulmakarvojen ja reunoiden geeli voisi olla hyvä ottaa mukaan liikkeelle! Levittäessä tuntuu, että se vetää hieman hiuksia, ikään kuin sen voisi lämmittää etukäteen esimerkiksi hiustenkuivaajalla tai kädellä? Ehkä tämä voitaisiin välttää. Kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen tuotteeseen ja uskon jatkavani sen käyttöä. Taas kerran, toivon, että olisi hajusteeton versio meille herkille tytöille :) Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testaajalle annettiin lupa testata tuotetta ilmaiseksi.1 product in post Fiksu51 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Yksi suosikeistani
Tunsin tämän kulmageelin jo ennestään ja ajattelin ostaa uuden, koska saan sen lahjaksi Smartsonilta – kuinka onnekas voi olla! Pysyy hyvin ja pitää kulmakarvat paikoillaan, hilseilee valkoista vain vähän ja kestän sitä hyvin, vaikka olen herkkä hajusteille. Hyvä budjettiystävällinen kulmageeli :) Kuvassa olen juuri levittänyt sitä. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testaajalle annettiin lupa testata tuotetta ilmaiseksi.1 product in post Yksi suosikeistani69 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 4 / 5
Olen fani!
Todella hyvä lakka! Todella hyvä suihke, joka levittää tuotteen hyvin ja tehokkaasti! Ihanaa, ettei se tahmaa hiuksissa. Ainoa toiveeni olisi hajusteeton versio, koska olen hyvin herkkä hajusteille. Liitteenä ennen/jälkeen kuva/video :) Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testihenkilö sai testata tuotetta ilmaiseksi.1 product in post Olen fani!81 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Kiva väri, heikko pito
Pidän tämän kulmageelin käytöstä sen antaman hennon värin vuoksi. Näyttää hyvin luonnolliselta. Mutta pito on hyvin heikko tai olematon, ja harja on hieman iso ja kömpelö.1 product in post Kiva väri, heikko pito149 näyttöä - Viesti luotiin 5 kuukautta sitten
Sävy blush
Hei 💖 Tiedätkö, saatteko sävyn “blush” koskaan takaisin varastoon? 🥹1 product in post Sävy blush218 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 5 kuukautta sittenHei Agnete!🤗 Kyllä, tämä ihana tuote on tulossa, mutta voi kestää muutama viikko ennen kuin se on taas varastossa. Jos napsautat 'seuraa', saat sähköpostia heti, kun tuote on taas ostettavissa🥰. Kaikkea hyvää!🙌
- Viesti luotiin 6 kuukautta sitten
Alennus hävinnyt
Mitä tapahtui tämän tuotteen alennukselle? 😭 Luulin, että se kesti koko kyberviikon.1 product in post Alennus hävinnyt783 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon farmaseutti.Kommentti lisättiin 6 kuukautta sittenHei Agnete😊 Kiitos kysymyksestäsi✨ Valitettavasti tämän tuotteen alennus on nyt päättynyt, sillä jotkut tarjoukset Kyberviikolla ovat aikarajoitettuja ja voivat vaihdella varaston ja kampanjan saatavuuden mukaan. Ymmärrämme täysin, että on pettymys, kun tarjous katoaa. Pidä kuitenkin silmällä tuotetta — se saattaa pian tulla takaisin tarjoukseen! 🤞🏻 Toivotan sinulle mahtavaa päivää!2 tykkää
- Viesti luotiin 6 kuukautta sitten
Ainesosa-nerd
Olen vähän ainesosa-nerd, ja minun on pakko kysyä, mikä ainesosa täällä tekee tuotteesta lämpösuojan? ❤️🔥😅1 product in post Ainesosa-nerd413 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 6 kuukautta sittenHei Agnete! 👋 Hjertligt HS Heat Protectorissa pääasiallisesti Zea Mays Starch (maissitärkkelys) ja Cytoseira Compressa Extract (leväuute) vastaavat lämmönsuojasta. Ne luovat kevyen, luonnollisen suojakerroksen hiuksen ympärille ja auttavat estämään kuivumista lämpömuotoilun aikana 🌿✨ Pidä huolta!
- Viesti luotiin 6 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Ihana!
Nautin siitä todella paljon. Mukava koostumus, kaunis pakkaus ja kosteuttava!1 product in post Ihana!306 näyttöä - Viesti luotiin 6 kuukautta sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Liian lämmin
Sain sävyn Vaalea, mutta valitettavasti se on liian lämmin makuuni, kun se on levitetty. Minulla on vaalea iho, jossa on neutraali pohjaväri.1 product in post Liian lämmin2842 näyttöä