Agnete

  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 3 / 5

    Oppimiskäyrä?

    En tiedä, vaatiiko tämä tuote totuttelua, mutta en ole ihastunut. Kyllä, se antaa volyymia sinne, mihin sitä levität, jos levität tarpeeksi, mutta en usko, että täyteläisyys kestää pitkään. Täytyy myös varautua hiuksissa olevaan hieman outoon tunteeseen. Ehkä minun täytyy oppia hallitsemaan sitä. Mutta plussaa siitä, ettei siinä ole hajustetta! Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testaajalla oli lupa testata tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post Oppimiskäyrä?
    31 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Fiksu

    Fiksu, jos haluat välttää tahmeat sormet ja päästä nopeasti ovesta ulos! Ajattelen myös, että tämä tai kulmakarvojen ja reunoiden geeli voisi olla hyvä ottaa mukaan liikkeelle! Levittäessä tuntuu, että se vetää hieman hiuksia, ikään kuin sen voisi lämmittää etukäteen esimerkiksi hiustenkuivaajalla tai kädellä? Ehkä tämä voitaisiin välttää. Kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen tuotteeseen ja uskon jatkavani sen käyttöä. Taas kerran, toivon, että olisi hajusteeton versio meille herkille tytöille :) Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testaajalle annettiin lupa testata tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post Fiksu
    51 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Yksi suosikeistani

    Tunsin tämän kulmageelin jo ennestään ja ajattelin ostaa uuden, koska saan sen lahjaksi Smartsonilta – kuinka onnekas voi olla! Pysyy hyvin ja pitää kulmakarvat paikoillaan, hilseilee valkoista vain vähän ja kestän sitä hyvin, vaikka olen herkkä hajusteille. Hyvä budjettiystävällinen kulmageeli :) Kuvassa olen juuri levittänyt sitä. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testaajalle annettiin lupa testata tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post Yksi suosikeistani
    69 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Olen fani!

    Todella hyvä lakka! Todella hyvä suihke, joka levittää tuotteen hyvin ja tehokkaasti! Ihanaa, ettei se tahmaa hiuksissa. Ainoa toiveeni olisi hajusteeton versio, koska olen hyvin herkkä hajusteille. Liitteenä ennen/jälkeen kuva/video :) Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testihenkilö sai testata tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post Olen fani!
    81 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 viikkoa sitten
      Todella tyylikästä 💖
      1 tykkää
  • Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Kiva väri, heikko pito

    Pidän tämän kulmageelin käytöstä sen antaman hennon värin vuoksi. Näyttää hyvin luonnolliselta. Mutta pito on hyvin heikko tai olematon, ja harja on hieman iso ja kömpelö.
    1 product in post Kiva väri, heikko pito
    149 näyttöä
  • Viesti luotiin 5 kuukautta sitten

    Sävy blush

    Hei 💖 Tiedätkö, saatteko sävyn “blush” koskaan takaisin varastoon? 🥹
    1 product in post Sävy blush
    218 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 5 kuukautta sitten
      Hei Agnete!🤗 Kyllä, tämä ihana tuote on tulossa, mutta voi kestää muutama viikko ennen kuin se on taas varastossa. Jos napsautat 'seuraa', saat sähköpostia heti, kun tuote on taas ostettavissa🥰. Kaikkea hyvää!🙌
  • Viesti luotiin 6 kuukautta sitten

    Alennus hävinnyt

    Mitä tapahtui tämän tuotteen alennukselle? 😭 Luulin, että se kesti koko kyberviikon.
    1 product in post Alennus hävinnyt
    783 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon farmaseutti.Kommentti lisättiin 6 kuukautta sitten
      Hei Agnete😊 Kiitos kysymyksestäsi✨ Valitettavasti tämän tuotteen alennus on nyt päättynyt, sillä jotkut tarjoukset Kyberviikolla ovat aikarajoitettuja ja voivat vaihdella varaston ja kampanjan saatavuuden mukaan. Ymmärrämme täysin, että on pettymys, kun tarjous katoaa. Pidä kuitenkin silmällä tuotetta — se saattaa pian tulla takaisin tarjoukseen! 🤞🏻 Toivotan sinulle mahtavaa päivää!
      2 tykkää
  • Viesti luotiin 6 kuukautta sitten

    Ainesosa-nerd

    Olen vähän ainesosa-nerd, ja minun on pakko kysyä, mikä ainesosa täällä tekee tuotteesta lämpösuojan? ❤️‍🔥😅
    1 product in post Ainesosa-nerd
    413 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 6 kuukautta sitten
      Hei Agnete! 👋 Hjertligt HS Heat Protectorissa pääasiallisesti Zea Mays Starch (maissitärkkelys) ja Cytoseira Compressa Extract (leväuute) vastaavat lämmönsuojasta. Ne luovat kevyen, luonnollisen suojakerroksen hiuksen ympärille ja auttavat estämään kuivumista lämpömuotoilun aikana 🌿✨ Pidä huolta!
  • Viesti luotiin 6 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Ihana!

    Nautin siitä todella paljon. Mukava koostumus, kaunis pakkaus ja kosteuttava!
    1 product in post Ihana!
    306 näyttöä
  • Viesti luotiin 6 kuukautta sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Liian lämmin

    Sain sävyn Vaalea, mutta valitettavasti se on liian lämmin makuuni, kun se on levitetty. Minulla on vaalea iho, jossa on neutraali pohjaväri.
    1 product in post Liian lämmin
    2842 näyttöä