Aida
- Viesti luotiin 2 päivää sittenArvosana: 3 / 5
Hyvä
Ensimmäisellä käyttökerralla olin todella tyytyväinen, erotti ripseni ja antoi paljon volyymia! Kuitenkin ripsiväri kuivui todella nopeasti :/ harmi, koska se on hyvä ripsiväri 😮💨1 product in post Hyvä29 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Melko ok
Puhdistaa päänahan todella hyvin, mutta en koe, että hiukseni kostuisivat tai pehmenevät käytön jälkeen 😔1 product in post Melko ok361 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Super
Tyytyväinen tuotteeseen! Tekee hiuksista pehmeät ja kiiltävät, siinä on myös raikas ja mieto tuoksu 😍1 product in post Super52 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä
Kosteuttaa ihan hyvin, suosittelen jos sinulla on herkkä iho ja tarvitset lisäkosteutusta! ☺️1 product in post Hyvä121 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Uskomaton
Puhdistaa hellävaraisesti ja jättää kosteutetun tunteen sekä hehkun jälkikäteen!1 product in post Uskomaton271 näyttöä - Viesti luotiin 5 kuukautta sittenArvosana: 2 / 5
Niin ja näin
Olen käyttänyt tätä yövoidetta kaksi kertaa merkin ja heidän muiden tuotteidensa vuoksi, joista olen ollut aiemmin tyytyväinen. En usko, että ihoni saa tästä oikeasti kosteutusta ja tuntuu edelleen kuivalta. En myöskään pidä koostumuksesta, kasvoni tuntuu tahmealta sen jälkeen 😅 yritän edelleen löytää yövoidetta, joka imeytyy syvälle ja saa minut tuntemaan itseni kosteutetuksi aamulla!1 product in post Niin ja näin991 näyttöä- Kommentti lisättiin 5 kuukautta sittenHei! Kiitos vinkistä, onko se anti age? En haluaisi aloittaa anti age -tuotteiden käyttöä 35 vuoden iän jälkeen. Haluan keskittyä enimmäkseen kosteutukseen 😅🌸
- Viesti luotiin 5 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Tuoksuu banaanilta
Maski on äärimmäisen riittoisa ja tuoksuu juuri banaanilta 😅 Olen käyttänyt sitä joka kerta, kun pesen hiukseni ja sekoitan sen hoitoaineen kanssa, ja tulokset ovat fantastisia! Hiukseni kosteutuvat ja tuoksuvat uskomattoman hyviltä! Odotan innolla, että pääsen kokeilemaan kaikkia maskeja eri tuoksuilla, tällä kertaa valitsin papaijan. On jännittävää testata maskia tulevaisuudessa 🥰1 product in post Tuoksuu banaanilta1843 näyttöä - Viesti luotiin 5 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Ihana
Tämä hoitoaine kosteuttaa hiuksiani ja tuoksuu niin taivaalliselta!! Hiukseni tuoksuvat makeisilta ja tuoksu kestää pitkään, olen saanut paljon kehuja siitä, mitä tuoksua käytän haha 💜😍1 product in post Ihana808 näyttöä - Viesti luotiin 6 kuukautta sitten
Kysymys
Hei! Minulla on jo C-vitamiini seerumi, mutta mietin, voiko molemmat olla jääkaapissa yön yli? ✨1 product in post Kysymys1092 näyttöä- Kommentti lisättiin 6 kuukautta sittenHei! Kiitos vastauksesta, se auttoi todella paljon. Hyvää päivää! ✨
- Viesti luotiin 6 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5
Niin tyytyväinen!
Tykkään, että ei tarvitse käyttää niin paljon ja se on juuri sopivaa. Hiukseni tuntuvat kosteutetuilta ja tuoksuvat todella hyviltä ja raikkailta! 😍🧴1 product in post Niin tyytyväinen!702 näyttöä