Aida

  • Viesti luotiin 2 päivää sitten
    Arvosana: 3 / 5

    Hyvä

    Ensimmäisellä käyttökerralla olin todella tyytyväinen, erotti ripseni ja antoi paljon volyymia! Kuitenkin ripsiväri kuivui todella nopeasti :/ harmi, koska se on hyvä ripsiväri 😮‍💨
    1 product in post Hyvä
    29 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 3 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Melko ok

    Puhdistaa päänahan todella hyvin, mutta en koe, että hiukseni kostuisivat tai pehmenevät käytön jälkeen 😔
    1 product in post Melko ok
    361 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Super

    Tyytyväinen tuotteeseen! Tekee hiuksista pehmeät ja kiiltävät, siinä on myös raikas ja mieto tuoksu 😍
    1 product in post Super
    52 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä

    Kosteuttaa ihan hyvin, suosittelen jos sinulla on herkkä iho ja tarvitset lisäkosteutusta! ☺️
    1 product in post Hyvä
    121 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Uskomaton

    Puhdistaa hellävaraisesti ja jättää kosteutetun tunteen sekä hehkun jälkikäteen!
    1 product in post Uskomaton
    271 näyttöä
  • Viesti luotiin 5 kuukautta sitten
    Arvosana: 2 / 5

    Niin ja näin

    Olen käyttänyt tätä yövoidetta kaksi kertaa merkin ja heidän muiden tuotteidensa vuoksi, joista olen ollut aiemmin tyytyväinen. En usko, että ihoni saa tästä oikeasti kosteutusta ja tuntuu edelleen kuivalta. En myöskään pidä koostumuksesta, kasvoni tuntuu tahmealta sen jälkeen 😅 yritän edelleen löytää yövoidetta, joka imeytyy syvälle ja saa minut tuntemaan itseni kosteutetuksi aamulla!
    1 product in post Niin ja näin
    991 näyttöä
    • Kommentti lisättiin 5 kuukautta sitten
      Hei! Kiitos vinkistä, onko se anti age? En haluaisi aloittaa anti age -tuotteiden käyttöä 35 vuoden iän jälkeen. Haluan keskittyä enimmäkseen kosteutukseen 😅🌸
  • Viesti luotiin 5 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Tuoksuu banaanilta

    Maski on äärimmäisen riittoisa ja tuoksuu juuri banaanilta 😅 Olen käyttänyt sitä joka kerta, kun pesen hiukseni ja sekoitan sen hoitoaineen kanssa, ja tulokset ovat fantastisia! Hiukseni kosteutuvat ja tuoksuvat uskomattoman hyviltä! Odotan innolla, että pääsen kokeilemaan kaikkia maskeja eri tuoksuilla, tällä kertaa valitsin papaijan. On jännittävää testata maskia tulevaisuudessa 🥰
    1 product in post Tuoksuu banaanilta
    1843 näyttöä
  • Viesti luotiin 5 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Ihana

    Tämä hoitoaine kosteuttaa hiuksiani ja tuoksuu niin taivaalliselta!! Hiukseni tuoksuvat makeisilta ja tuoksu kestää pitkään, olen saanut paljon kehuja siitä, mitä tuoksua käytän haha 💜😍
    1 product in post Ihana
    808 näyttöä
  • Viesti luotiin 6 kuukautta sitten

    Kysymys

    Hei! Minulla on jo C-vitamiini seerumi, mutta mietin, voiko molemmat olla jääkaapissa yön yli? ✨
    1 product in post Kysymys
    1092 näyttöä
    • Kommentti lisättiin 6 kuukautta sitten
      Hei! Kiitos vastauksesta, se auttoi todella paljon. Hyvää päivää! ✨
  • Viesti luotiin 6 kuukautta sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Niin tyytyväinen!

    Tykkään, että ei tarvitse käyttää niin paljon ja se on juuri sopivaa. Hiukseni tuntuvat kosteutetuilta ja tuoksuvat todella hyviltä ja raikkailta! 😍🧴
    1 product in post Niin tyytyväinen!
    702 näyttöä